Flota  »  Aktualności  »  DAF zdobywa po raz drugi Złoty Laur Klienta
DAF zdobywa po raz drugi Złoty Laur Klienta

DAF zdobywa po raz drugi Złoty Laur Klienta

2011-03-18 - P. Grzelak     Tagi: Plebiscyty, DAF
Wynikiem głosowania tegoroczny Złoty Laur Klienta otrzymała firma DAF. Już po raz drugi w historii przyznawania nagród firma DAF zdobyła to wyróżnienie. Po raz pierwszy w 2009 r.

Zobacz także: DAF XF105 - galeria »
Laur Konsumenta/ Laur Klienta" to największy program konsumencki w kraju, pozwalający każdego roku wyłonić najpopularniejsze produkty i marki w prawie 300 kategoriach. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, podobnie jak w poprzednich latach, przyniesie producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty obecnie są liderami popularności w swojej grupie.

Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu - Grupę Media Partner (wydawcę Przeglądu Gospodarczego Plus, dodatku promocyjno-informacyjnego, ukazującego się na łamach Gazety Prawnej oraz Rzeczy o Biznesie dodatku do Rzeczpospolitej) - są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci, dlatego wartość takiego godła dla zwycięzców jest bardzo znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku. Sondaż nie klasyfikuje wielkości sprzedaży, lecz opinie mówiące, który produkt postrzegany jest jako najlepszy. Przyznane godła nie tylko trafiają na opakowania produktów.
Można je spotkać na stronach internetowych firm-laureatów, w reklamach telewizyjnych, na banerach zewnętrznych, w folderach reklamowych etc. Stały się potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie, formą zbiorowej rekomendacji. Poprzednie edycje konkursu potwierdziły, że godło jest skutecznym narzędziem marketingu, promocji i reklamy, sprzyja budowaniu silnej, wartościowej oraz stabilnej marki.DAF jest liczącym się producentem pojazdów ciężarowych na terenie Unii Europejskiej. To wszystko dzięki podejściu firmy - byciu najbliżej klienta w każdych czasach - aby niezależnie od koniunktury każdy z transportowców mógł bezwzględnie polegać organizacji DAF. Oferta firmy jest konsekwentnie ulepszana w celu zaoferowania najniższego kosztu kilometra - co jest najważniejszym parametrem dla każdego właściciela pojazdu ciężarowego.



źródło: DAF

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

DAF zdobywa po raz drugi Złoty Laur Klienta