
Orlen marką godną zaufania, czyli nagroda dla polskiego koncernu
2013-05-15 - F. Bednarkiewicz Tagi: Plebiscyty, Paliwa, Nagrody, PKN Orlen
Stacje benzynowe Orlen zostały uznane za Złotą Markę Godną Zaufania i Najbardziej Przyjazną Środowisku. Obiekty Bliska zostały natomiast uhonorowane Kryształowym Godłem Marki Godnej Zaufania, w największym europejskim sondażu European Trusted Brands 2013.
- Obdarzenie naszych marek tak dużym zaufaniem świadczy o tym, że spełnienie preferencji naszych konsumentów oraz ciągłe monitorowanie rynku przynosi pozytywne efekty. Cieszymy się, że udało nam się wypracować spójną, modelową i kompleksową ofertę stacji paliw, która pozwala konsumentom na wybór i zakup produktów zgodnych z ich oczekiwaniami - powiedział Marek Podstawa, Członek Zarządu ds. Sprzedaży PKN Orlen. W badaniu European Trusted Brands udział wzięło około 20 000 respondentów w 12 krajach. Sondaż konsumencki, w zależności od kraju, został przeprowadzony metodą wywiadów. Zdaniem organizatorów próba badania odzwierciedla szeroki profil badanej populacji w każdym kraju. W naszym kraju respondenci zostali objęci ankietą on-line.
Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 roku. Obecnie to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich przeprowadzanych w Europie. Jego organizatorem jest europejska edycja miesięcznika Reader’s Digest. Zdaniem organizatorów, coroczne badanie konsumenckie przyczynia się do pogłębienia wiedzy na temat nastrojów społecznych, postaw i wartości typowego Europejczyka.
- Obdarzenie naszych marek tak dużym zaufaniem świadczy o tym, że spełnienie preferencji naszych konsumentów oraz ciągłe monitorowanie rynku przynosi pozytywne efekty. Cieszymy się, że udało nam się wypracować spójną, modelową i kompleksową ofertę stacji paliw, która pozwala konsumentom na wybór i zakup produktów zgodnych z ich oczekiwaniami - powiedział Marek Podstawa, Członek Zarządu ds. Sprzedaży PKN Orlen. W badaniu European Trusted Brands udział wzięło około 20 000 respondentów w 12 krajach. Sondaż konsumencki, w zależności od kraju, został przeprowadzony metodą wywiadów. Zdaniem organizatorów próba badania odzwierciedla szeroki profil badanej populacji w każdym kraju. W naszym kraju respondenci zostali objęci ankietą on-line.
Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 roku. Obecnie to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich przeprowadzanych w Europie. Jego organizatorem jest europejska edycja miesięcznika Reader’s Digest. Zdaniem organizatorów, coroczne badanie konsumenckie przyczynia się do pogłębienia wiedzy na temat nastrojów społecznych, postaw i wartości typowego Europejczyka.
źródło: PKN Orlen
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Orlen marką godną zaufania, czyli nagroda dla polskiego koncernu
Podobne: Orlen marką godną zaufania, czyli nagroda dla polskiego koncernu




Podobne galerie: Orlen marką godną zaufania, czyli nagroda dla polskiego koncernu



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć