
PKN ORLEN otrzymuje złoty "Laur Klienta 2010"
2010-10-01 - P. Grzelak Tagi: Plebiscyty, Paliwa, PKN Orlen
Program flotowy PKN ORLEN już po raz drugi z rzędu otrzymał złoty „LAUR KLIENTA 2010” w kategorii "Stacje paliw - oferta dla klienta biznesowego". Wyróżnienie przyznawane jest w oparciu o sondaż popularności produktów, usług i marek.
Konsumenci wyróżnili karty paliwowe PKN ORLEN przede wszystkim za proste rozliczenia, najwyższej jakości paliwa, usługi dodane, wygodę oraz oszczędność kosztów i czasu kierowców. Nagrodzone karty paliwowe obecne na polskim rynku od 10 lat umożliwiają bezgotówkowe zakupy paliw, towarów i usług na stacjach sieci ORLEN i BLISKA w całym kraju. Karty FLOTA ułatwiają zarządzanie taborem samochodowym na każdym etapie. W minionym roku pakiet rozwiązań biznesowych oparty na programie flotowym PKN ORLEN rozszerzono m.in. o nowy program BIZNESTANK skierowany dla małych i średnich przedsiębiorstw, tankujących co najmniej 500 litrów paliw na miesiąc.
Dla użytkowników programu dostępny jest również portal flotowy, gwarantujący administrowanie kartami flotowymi bez konieczności wychodzenia z biura oraz dostęp do najważniejszych informacji i aktualności w programie FLOTA.
Laur Konsumenta to prowadzony od sześciu lat konkurs, w którym sprawdzana jest przede wszystkim znajomość i rozpoznawalność marki. Wyróżnienie w tym sondażu przyznawane jest przez konsumentów, którzy wybierają najbardziej cenione przez siebie marki. Laureaci programu otrzymują godło promocyjne, które jest uznanym symbolem jakości.
Konsumenci wyróżnili karty paliwowe PKN ORLEN przede wszystkim za proste rozliczenia, najwyższej jakości paliwa, usługi dodane, wygodę oraz oszczędność kosztów i czasu kierowców. Nagrodzone karty paliwowe obecne na polskim rynku od 10 lat umożliwiają bezgotówkowe zakupy paliw, towarów i usług na stacjach sieci ORLEN i BLISKA w całym kraju. Karty FLOTA ułatwiają zarządzanie taborem samochodowym na każdym etapie. W minionym roku pakiet rozwiązań biznesowych oparty na programie flotowym PKN ORLEN rozszerzono m.in. o nowy program BIZNESTANK skierowany dla małych i średnich przedsiębiorstw, tankujących co najmniej 500 litrów paliw na miesiąc.
Dla użytkowników programu dostępny jest również portal flotowy, gwarantujący administrowanie kartami flotowymi bez konieczności wychodzenia z biura oraz dostęp do najważniejszych informacji i aktualności w programie FLOTA.
Laur Konsumenta to prowadzony od sześciu lat konkurs, w którym sprawdzana jest przede wszystkim znajomość i rozpoznawalność marki. Wyróżnienie w tym sondażu przyznawane jest przez konsumentów, którzy wybierają najbardziej cenione przez siebie marki. Laureaci programu otrzymują godło promocyjne, które jest uznanym symbolem jakości.
źródło: PKO ORLEN
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
PKN ORLEN otrzymuje złoty "Laur Klienta 2010"
Podobne: PKN ORLEN otrzymuje złoty "Laur Klienta 2010"




Podobne galerie: PKN ORLEN otrzymuje złoty "Laur Klienta 2010"



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter