Flota  »  Aktualności  »  Elektryczne Renault Kangoo Z.E. wchodzi w Polsce do oficjalnej sprzedaży
Renault Kangoo Z.E.

Elektryczne Renault Kangoo Z.E. wchodzi w Polsce do oficjalnej sprzedaży

2012-10-12 - F. Bednarkiewicz     Tagi: Renault, Premiery, Samochody elektryczne, Renault Kangoo Z.E., Dostawcze
Do polskich salonów Renault oficjalnie zawitała gama samochodów elektrycznych Z.E. Wśród nich znalazł się także kompaktowy „dostawczak” Kangoo Z.E. W pełni ekologiczne auto oferuje te same walory transportowe co wersja konwencjonalna, nie zużywając jednocześnie ani kropli paliwa. W zależności od potrzeb Kangoo Z.E. zamówić można w Polsce zamówić w jednej z trzech wersji nadwoziowych: 2-miejscowej Komfort, 2-miejscowej Komfort Maxi oraz 5-miejscowej Komfort Maxi. Cena tej pierwszej zaczyna się już od 79 900 zł netto, czyli o około 27 tys. drożej niż wersję konwencjonalną. Za co trzeba dopłacić aż tak dużo? Oczywiście za silnik elektryczny o mocy 44 kW, czyli 60 KM. Auto spala oczywiście zero litrów paliwa na dowolną ilość kilometrów, a producent obiecuje zasięg wynoszący od 800 do 200 km (170-185 km w cyklu mieszanym NEDC). Perpetuum mobile jednak to nie jest - samochód potrzebuje oczywiście prąd i akumulatorów, a to oczywiście też kosztuje.
Renault przyjęło wspólną zasadę dla całej gamy pojazdów elektrycznych, na mocy której własność pojazdu oddzielona jest od własności akumulatorów. Ma to zapewnić optymalne funkcjonowanie tych ostatnich przez cały okres użytkowania samochodów elektrycznych. Kupując samochód, klient podpisuje równocześnie umowę abonamentową na najem akumulatora.W zależności od planowanego rocznego przebiegu oraz długości trwania umowy, klient ma do wyboru wiele opcji dla każdego z modeli. Koszt abonamentu dla Kangoo Z.E. zaczyna się od 349 zł netto. Jeśli przekroczony zostanie limit rocznego przebiegu, istnieje możliwość renegocjacji umowy w trakcie jej trwania, tak aby dopasować jej warunki do rzeczywistych potrzeb użytkownika.W miesięcznej opłacie za najem akumulatora jest uwzględniona opłata za świadczenia assistance, co oznacza, że użytkownik nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów  przez cały okres użytkowania samochodu. Świadczeniem assistance objęte są wszelkiego rodzaju awarie oraz rozładowanie akumulatora.Co natomiast z ładowaniem? Aby zapewnić użytkownikom możliwie łatwe ładowanie swoich pojazdów, Renault Polska podpisało umowę o współpracy z firmą RWE Polska. Na jej podstawie klientom mogą być oferowane dwa rodzaje urządzeń o różnej mocy, umożliwiające naładowanie akumulatora samochodu elektrycznego w czasie średnio od 1 do 9 godzin.Pierwszym z nich są urządzenia typu Wall-Box, czyli stacje ładowania przeznaczone do montażu na ścianie, umożliwiające ładowanie akumulatora samochodu elektrycznego na prywatnych posesjach oraz parkingach. Wolnostojące punkty ładowania RWE w różnych wariantach prędkości ładowania to oferta skierowana przede wszystkim do klientów biznesowych, korzystających z flot samochodów elektrycznych.Mogą być one montowane zarówno na parkingu, jak i w garażu podziemnym. Dodatkowo firma RWE oferuje swoim klientom możliwość zakupu energii ze źródeł odnawialnych, która produkowana jest w parkach wiatrowych RWE na Suwalszczyźnie i Pomorzu.



źródło: Renault Polska

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Elektryczne Renault Kangoo Z.E. wchodzi w Polsce do oficjalnej sprzedaży