Flota » Aktualności » Fuso Canter przeszło kurację odmładzającą - zmiany znajdziemy przede wszystkim pod kabiną

Fuso Canter przeszło kurację odmładzającą - zmiany znajdziemy przede wszystkim pod kabiną
2014-03-07 - F. Bednarkiewicz Tagi: Premiery, Ciężarówki, Fuso, Fuso Canter, Dostawcze, Euro 6
Już wkrótce w salonach Daimler Trucks pojawi się odmłodzone Fuso Canter. Na pierwszy rzut oka auto nie będzie się co prawda różniło od swojego poprzednika, lecz pod blachą znajdziemy kilka ciekawych zmian.
W wydaniu na rok 2014 Fuso Canter będzie miało przede wszystkim silniki spełniające nowe normy emisji spalin. Warianty o DMC do 6 ton będą zgodne ze standardami Euro 5b+, natomiast cięższe wersje będą spełniały Euro 6. Zmian nie będzie natomiast w pojemnościach oraz mocach, więc nowego Canter będą mogły napędzać 3-litrowe diesle o mocy 130, 150 lub 175 KM. Daimler obiecuje, że nowy Canter nie tylko będzie emitował o 9 proc. mniej CO2 niż poprzednik, lecz także spali o tyle samo mniej paliwa. Wszystko za sprawą pakietu Ecofficiency, który będzie standardowym wyposażeniem każdej ciężarówki i składają się na niego następujące elementy: wyższe ciśnienie wtrysku, niskotarciowy olej silnikowy, elektromagnetyczne sprzęgło wentylatora, zoptymalizowany układ chłodzenia, system start-stop, nowe konfiguracje przełożeń osi, opony o obniżonych oporach toczenia oraz ograniczające tarcie zabiegi w konstrukcji manualnej skrzyni biegów. Wspomnieć należy także o większych możliwościach przewozowych, które ma zagwarantować odnowiony Canter. Najważniejszą zmianą jest tu wprowadzenie do gamy kolejnego wariantu wagowego o DMC na poziomie 8,55 ton. Bez zabudowy taki pojazd ma ofertować 6 ton ładowności, co jest naprawdę imponującym wynikiem. Jeśli natomiast jesteśmy w temacie zabudów - Fuso może teraz wyjechać od dealera już z fabryczną zabudową w postaci uniwersalnej skrzyni lub lekkiej wywrotki.
Na koniec jeszcze kilka słów o bezpieczeństwie - system ESP to teraz w każdym Fuso Canter z napędem na jedną oś wyposażenie standardowe.
W wydaniu na rok 2014 Fuso Canter będzie miało przede wszystkim silniki spełniające nowe normy emisji spalin. Warianty o DMC do 6 ton będą zgodne ze standardami Euro 5b+, natomiast cięższe wersje będą spełniały Euro 6. Zmian nie będzie natomiast w pojemnościach oraz mocach, więc nowego Canter będą mogły napędzać 3-litrowe diesle o mocy 130, 150 lub 175 KM. Daimler obiecuje, że nowy Canter nie tylko będzie emitował o 9 proc. mniej CO2 niż poprzednik, lecz także spali o tyle samo mniej paliwa. Wszystko za sprawą pakietu Ecofficiency, który będzie standardowym wyposażeniem każdej ciężarówki i składają się na niego następujące elementy: wyższe ciśnienie wtrysku, niskotarciowy olej silnikowy, elektromagnetyczne sprzęgło wentylatora, zoptymalizowany układ chłodzenia, system start-stop, nowe konfiguracje przełożeń osi, opony o obniżonych oporach toczenia oraz ograniczające tarcie zabiegi w konstrukcji manualnej skrzyni biegów. Wspomnieć należy także o większych możliwościach przewozowych, które ma zagwarantować odnowiony Canter. Najważniejszą zmianą jest tu wprowadzenie do gamy kolejnego wariantu wagowego o DMC na poziomie 8,55 ton. Bez zabudowy taki pojazd ma ofertować 6 ton ładowności, co jest naprawdę imponującym wynikiem. Jeśli natomiast jesteśmy w temacie zabudów - Fuso może teraz wyjechać od dealera już z fabryczną zabudową w postaci uniwersalnej skrzyni lub lekkiej wywrotki.
źródło: Daimler Trucks
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Fuso Canter przeszło kurację odmładzającą - zmiany znajdziemy przede wszystkim pod kabiną
Podobne: Fuso Canter przeszło kurację odmładzającą - zmiany znajdziemy przede wszystkim pod kabiną




Podobne galerie: Fuso Canter przeszło kurację odmładzającą - zmiany znajdziemy przede wszystkim pod kabiną



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit