Flota » Aktualności » Hella przygotowuje jesienna kampanię oświetleniową

Hella przygotowuje jesienna kampanię oświetleniową
2009-09-02 - P. Grzelak Tagi: Bezpieczeństwo, Hella
Coraz częstsze problemy z oświetleniem samochodowym szansą dla warsztatu do zarobku. Aktywne wsparcie sprzedażne dla hurtowników i warsztatów ze strony Helli, eksperta oświetleniowego (jesienna kampania oświetleniowa).
Warszawa, sierpień 2009. Liczby są alarmujące: według TÜV NORD ponad 40% kontrolowanych samochodów miało jakieś usterki systemu oświetleniowego. Cztery lata temu liczba ta wynosiła zaledwie 28%! Niewłaściwie ustawione reflektory główne i niedziałające systemy oświetleniowe stają się coraz częstszym problemem na drogach.
W dodatku wygląda na to, że ten trend będzie się utrzymywać, jako że coraz więcej kierowców unika wizyt w serwisach, a przeprowadzanie drobnych napraw oświetlenia we własnym garażu czy pod domem staje się niemożliwe ze względu na wciąż większy stopień komplikacji systemów oświetleniowych oraz dostępność elementów tych systemów.
W efekcie na drogach jest coraz więcej samochodów z nieprawidłowym oświetleniem, a na tym cierpi bezpieczeństwo ruchu drogowego. I to mimo doskonałej znajomości wśród kierowców zasady, że „widzieć i być widzianym” to na drodze konieczność najwyższa - szczególnie teraz, gdy nadciągają ciemniejsze miesiące roku, a pogoda jest zmienna i zaskakująca.
W związku z tym ekspert w dziedzinie technik i technologii oświetleniowych - Hella - rozpocznie we wrześniu szeroko zakrojoną akcję, która będzie zachęcać kierowców do kontroli oświetlenia w ich autach. Oznacza to potencjał dodatkowych zarobków dla hurtowników i warsztatów.
Hella opracowała dla nich pakiet reklamowy obejmujący plakaty i ulotki, ukazujące wyraźnie wagę i konieczność dokonania kontroli technicznej oświetlenia samochodu. Hurtownicy i serwisanci otrzymają także wsparcie handlowe i techniczne w dziedzinie oświetlenia samochodowego, by możliwa była szybka, łatwa i precyzyjna identyfikacja produktową, obejmująca zarówno reflektory główne, jak i inne źródła światła i lampy sygnalizacyjne.
Informacje od Helli obejmują także odpowiednie techniczne argumenty handlowe, numery katalogowe i dane wyposażeniowe różnych produktów, w tym szkice wymiarowe i przekroje. Aby maksymalnie uprościć procedury naprawcze, Hella dostarczy również pomocne instrukcje techniczne, wyjaśniające np. tekstowo i ilustracyjnie np. proces montażu lamp dodatkowych oraz pomocne podpowiedzi. Oczywiście, na stronie internetowej Helli będzie też dostępne non-stop narzędzie interaktywne wspierające diagnostykę oświetlenia i poszukiwanie usterek.
Warszawa, sierpień 2009. Liczby są alarmujące: według TÜV NORD ponad 40% kontrolowanych samochodów miało jakieś usterki systemu oświetleniowego. Cztery lata temu liczba ta wynosiła zaledwie 28%! Niewłaściwie ustawione reflektory główne i niedziałające systemy oświetleniowe stają się coraz częstszym problemem na drogach.
W dodatku wygląda na to, że ten trend będzie się utrzymywać, jako że coraz więcej kierowców unika wizyt w serwisach, a przeprowadzanie drobnych napraw oświetlenia we własnym garażu czy pod domem staje się niemożliwe ze względu na wciąż większy stopień komplikacji systemów oświetleniowych oraz dostępność elementów tych systemów.
W efekcie na drogach jest coraz więcej samochodów z nieprawidłowym oświetleniem, a na tym cierpi bezpieczeństwo ruchu drogowego. I to mimo doskonałej znajomości wśród kierowców zasady, że „widzieć i być widzianym” to na drodze konieczność najwyższa - szczególnie teraz, gdy nadciągają ciemniejsze miesiące roku, a pogoda jest zmienna i zaskakująca.
W związku z tym ekspert w dziedzinie technik i technologii oświetleniowych - Hella - rozpocznie we wrześniu szeroko zakrojoną akcję, która będzie zachęcać kierowców do kontroli oświetlenia w ich autach. Oznacza to potencjał dodatkowych zarobków dla hurtowników i warsztatów.
Hella opracowała dla nich pakiet reklamowy obejmujący plakaty i ulotki, ukazujące wyraźnie wagę i konieczność dokonania kontroli technicznej oświetlenia samochodu. Hurtownicy i serwisanci otrzymają także wsparcie handlowe i techniczne w dziedzinie oświetlenia samochodowego, by możliwa była szybka, łatwa i precyzyjna identyfikacja produktową, obejmująca zarówno reflektory główne, jak i inne źródła światła i lampy sygnalizacyjne.
Informacje od Helli obejmują także odpowiednie techniczne argumenty handlowe, numery katalogowe i dane wyposażeniowe różnych produktów, w tym szkice wymiarowe i przekroje. Aby maksymalnie uprościć procedury naprawcze, Hella dostarczy również pomocne instrukcje techniczne, wyjaśniające np. tekstowo i ilustracyjnie np. proces montażu lamp dodatkowych oraz pomocne podpowiedzi. Oczywiście, na stronie internetowej Helli będzie też dostępne non-stop narzędzie interaktywne wspierające diagnostykę oświetlenia i poszukiwanie usterek.
źródło: Hella
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Hella przygotowuje jesienna kampanię oświetleniową
Podobne: Hella przygotowuje jesienna kampanię oświetleniową




Podobne galerie: Hella przygotowuje jesienna kampanię oświetleniową



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć

