Flota  »  Aktualności  »  Historyczny wynik Volvo w 2011 roku
Volvo C30

Historyczny wynik Volvo w 2011 roku

2012-01-08 - P. Grzelak     Tagi: Volvo, Rynek, Sprzedaż
Volvo w Polsce w 2011 roku sprzedało 5 151  samochodów* - to najwyższy wynik w historii.

Z kolei pod względem rejestracji nowych aut**, Volvo obroniło pierwsze miejsce z poprzednich kwartałów i zakończyło rok na pozycji lidera segmentu Premium***. A to wszystko przy malejących segmencie Premium o 12%.
 
Tak dobre wyniki Volvo są efektem znakomitej sprzedaży modelu XC60 oraz udanego wprowadzenia na rynek w zeszłym roku, nowego Volvo S60 i V60. Oba modele okazały się prawdziwymi hitami i cieszą się niesłabnącą popularnością. Znakomita sprzedaż najnowszych modeli, ale również stała popularność pozostały samochodów,  pozwoliły Volvo w Polsce zwiększyć swój udział zarówno w segmencie Premium - do 26,7%**, jak i w całym rynku - do 1,8%**.

Volvo zwiększyło również swoją przewagę nad konkurencją z segmentu Premium do kilkuset samochodów. To najlepsze wyniki Volvo w ciągu kilku ostatnich lat. Sprzedaż to jednak nie wszystko. Volvo od lat dba o dobre relacje z partnerami biznesowymi, czego efekty widać m.in. w corocznym badaniu satysfakcji dealerów samochodowych.

W tegorocznej edycji rankingu Volvo utrzymało pierwsze miejsce i tym samym jako pierwsza marka w historii, jest na szczycie rankingu drugi raz z rzędu. Volvo zajęło pierwsze miejsce w rankingu głównym badania, a także w 9 kategoriach cząstkowych (na 14 możliwych).
To naprawdę fantastyczny wynik i nie tylko powód do dumy, ale też impuls do dalszej pracy. Pozostaje jeszcze 5 kategorii, w których nie jesteśmy na pierwszym miejscu, dlatego stale będziemy pracować nad poprawą tych obszarów. Niemniej jednak jesteśmy wdzięczni naszym dealerom za ciężka pracę i zaufanie jakim nas darzą - powiedział Arkadiusz Nowiński, Prezes Volvo Auto Polska.Volvo staje teraz przed dużym wyzwaniem, aby utrzymać pozycję lidera w segmencie Premium w 2012 roku. Wprowadzenie do oferty nowego samochodu z segmentu C/D - Volvo V40 oraz otwarcie największego salonu dealerskiego Volvo w Polsce - może Volvo pomóc ten cel zrealizować.Na pewno 2012 rok będzie bardzo trudny, ponieważ sytuacja na polskim rynku motoryzacyjnym nie napawa optymizmem. Jednak liczymy, że nasze dedykowane oferty, jak i wprowadzenie nowych produktów pomogą nam utrzymać pozycję lidera segmentu Premium - podsumował Arkadiusz Nowiński.

*W oparciu o dane wydań samochodów do Klienta - Samar
**W oparciu o dane nt. rejestracji nowych samochodów - CEPiK
***Segment Premium: Audi, BMW, Mercedes, Volvo.



źródło: Volvo

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
3

Komentarze do:

Historyczny wynik Volvo w 2011 roku

Historyczny wynik Volvo w 2011 roku
faktyn 2012-01-11 22:08
Rok 2012 też dla Volvo szykuje się bardzo dobry, a ja osobiście czekam z niecierpliwością na debiut nowego V40!
Historyczny wynik Volvo w 2011 roku
Jules 2012-02-03 22:32
V40 już niedługo będfzie miało premierę więc przekonamy się jak wypadnie
Historyczny wynik Volvo w 2011 roku
morgan 2012-09-22 01:41
2011 za nami, a Volvo na pozycji lidera. Ostatni rok był dla Volvo najlepszy w historii obecnosci tej marki w Polsce. W 2012 Szwedzi radzą sobie równie dobrze. Niedawno mielismy okazje ujrzeć w Paryzu premierowo Volvo V40 cross country.