Flota » Aktualności » Integracja u Bridgestone

Ponad 100 przedstawicieli punktów sprzedaży i serwisów opon wraz z osobami towarzyszącymi wzięło udział w dorocznym spotkaniu zorganizowanym przez firmę Brigestone.
Globalny lider produkcji opon wraz z partnerami handlowymi nie tylko analizował sytuację rynkową w pierwszej połowie 2010 roku i perspektywy rozwoju w najbliższym czasie, ale także… doskonale się bawił. Spotkanie zorganizowane w niepowtarzalnych wnętrzach łódzkiego Hotelu Andels w bezpośrednim sąsiedztwie najsłynniejszego w Polsce Centrum Handlowego ”Manufaktura” w Łodzi, miało przede wszystkim być okazją do wymiany spostrzeżeń na temat działań handlowych w ostatnich miesiącach, ale także do przedstawienia oferty produktowej i planów marketingowych na sezon zima 2010/2011. Aby usprawnić wzajemną współpracę firma Bridgestone zadbała także o integrację swoich partnerów handlowych, którzy mogli zobaczyć spektakl „Złodziej” w Teatrze Nowym, po którym odbył się specjalny bankiet.
Czerwcowe spotkanie w Łodzi to jedna z nielicznych form współpracy japońskiego koncernu z przedstawicielami punktów sprzedaży opon. Firma Bridgestone oferuje swoim partnerom handlowym pomoc na wielu płaszczyznach biznesowych.
Globalny lider produkcji opon wraz z partnerami handlowymi nie tylko analizował sytuację rynkową w pierwszej połowie 2010 roku i perspektywy rozwoju w najbliższym czasie, ale także… doskonale się bawił. Spotkanie zorganizowane w niepowtarzalnych wnętrzach łódzkiego Hotelu Andels w bezpośrednim sąsiedztwie najsłynniejszego w Polsce Centrum Handlowego ”Manufaktura” w Łodzi, miało przede wszystkim być okazją do wymiany spostrzeżeń na temat działań handlowych w ostatnich miesiącach, ale także do przedstawienia oferty produktowej i planów marketingowych na sezon zima 2010/2011. Aby usprawnić wzajemną współpracę firma Bridgestone zadbała także o integrację swoich partnerów handlowych, którzy mogli zobaczyć spektakl „Złodziej” w Teatrze Nowym, po którym odbył się specjalny bankiet.
Czerwcowe spotkanie w Łodzi to jedna z nielicznych form współpracy japońskiego koncernu z przedstawicielami punktów sprzedaży opon. Firma Bridgestone oferuje swoim partnerom handlowym pomoc na wielu płaszczyznach biznesowych.
źródło: Bridgestone
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Integracja u Bridgestone
Podobne: Integracja u Bridgestone




Podobne galerie: Integracja u Bridgestone



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć