Flota  »  Aktualności  »  Jakość obsługi klientów w Gothaer doceniona przez nich samych

Jakość obsługi klientów w Gothaer doceniona przez nich samych

2015-01-10 - F. Bednarkiewicz     Tagi: Ubezpieczenia, Nagrody
Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. zostało wyróżnione tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2015" i tym samym znalazło się w gronie najprzyjaźniejszych firm w Polsce. Nagroda jest przyznawana przez konsumentów w uznaniu za najwyższe standardy obsługi.

W VIII edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi prestiżowym tytułem zostało uhonorowanych 100 firm z różnych branż. Wyróżnienie otrzymują instytucje, które w opinii polskich konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywną rekomendację na 2015 rok. Nagroda przyznawana jest na podstawie głosów konsumentów oddających głosy na multiplatformie www.jakoscobslugi.pl oraz za pomocą aplikacji mobilnej Premie 360.
Gwiazda Jakości Obsługi to kolejne wyróżnienie przyznane Gothaer TU S.A. W 2013 r firma otrzymała wyróżnienie Debiut Roku w ramach plebiscytu Konsumencki Lider Jakości, oferta ubezpieczeń komunikacyjnych została wyróżniona Laurem Konsumenta, a ubezpieczenie Truck Assistance Orderem Finansowym.

Uroczysta gala wręczenia statuetek i certyfikatów Gwiazdy Jakości Obsługi 2015 odbędzie się 13 marca 2015 r. w siedzibie Bussines Centre Club w Warszawie i będzie połączona z obchodami Światowego Dnia Konsumenta



źródło: Gothaer

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Jakość obsługi klientów w Gothaer doceniona przez nich samych