Flota  »  Sprzęt / technika  »  Kmax i Fuelmax, czyli odpowiedź Goodyear na badania europejskich flot
			
			
			
			Kmax i Fuelmax, czyli odpowiedź Goodyear na badania europejskich flot
							2013-10-11 - F. Bednarkiewicz     Tagi: Ciężarówki, Opony, Goodyear
						
						
						Goodyear ogłosił wprowadzenie na rynek dwóch nowych linii opon do pojazdów ciężarowych - Kmax i Fuelmax. Jest to odpowiedzi marki na badania europejskich flot, z których wynika, że obecnie floty dokonują wyboru opon raczej na podstawie ich osiągów, a nie zastosowań ogumienia. Linie opon Kmax i Fuelmax mają być więc atrakcyjne przede wszystkim z punktu widzenia ekonomii.
						Wspomniane badania wykazały, że najważniejszym parametrem opony dla firm transportowych są opory toczenia, które mają bezpośrednie przełożenie na efektywność paliwową. W grupie właścicieli i użytkowników flot transportowych biorących udział w badaniu, 77% respondentów sklasyfikowało te parametry jako "bardzo ważne" lub “niesłychanie ważne”. Przebieg (76%) i przyczepność na mokrej nawierzchni (75%) zostały sklasyfikowane na drugim i na trzecim miejscu.
Jak wskazuje sama nazwa linii opon Goodyear Kmax została ona opracowana w celu zwiększania przebiegów, bez uszczerbku dla pozostałych ważnych parametrów, takich jak efektywność paliwowa i właściwości jezdne. Na tej samej zasadzie linia opon Goodyear Fuelmax przeznaczona jest dla operatorów flot pragnących maksymalnie zoptymalizować efektywność paliwową.
	
	
	
	
						Jednocześnie nowe linie opon zastępują popularne na rynku linie opon Goodyear Regional RHS II, RHD II+ oraz RHT II, a także oszczędne opony Marathon LHS II+, LHD II+ oraz LHT II. Nowe Kmax i Fuelmax, tak jak poprzedniczki, mogą być stosowane w transporcie dalekobieżnym, jak i regionalnym.
					
Jak wskazuje sama nazwa linii opon Goodyear Kmax została ona opracowana w celu zwiększania przebiegów, bez uszczerbku dla pozostałych ważnych parametrów, takich jak efektywność paliwowa i właściwości jezdne. Na tej samej zasadzie linia opon Goodyear Fuelmax przeznaczona jest dla operatorów flot pragnących maksymalnie zoptymalizować efektywność paliwową.
źródło: Goodyear
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Kmax i Fuelmax, czyli odpowiedź Goodyear na badania europejskich flot
Podobne: Kmax i Fuelmax, czyli odpowiedź Goodyear na badania europejskich flot
				Podobne galerie: Kmax i Fuelmax, czyli odpowiedź Goodyear na badania europejskich flot
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
Galerie zdjęć
			
			
			
			
			
			
			
			
 
			
 
			