
Przez całą zimę na stacjach paliw Grupy LOTOS sprzedawane jest paliwo Dynamic Diesel charakteryzujące się wytrzymałością i niezmiennymi parametrami użytkowania w temperaturach do minus 25 st. C.
- Przy wyborze oleju napędowego zimą ważny jest dobór komponentu paliwa o odpowiednich parametrach niskotemperaturowych, czyli temperatury mętnienia oraz temperatury blokady zimnego filtra - powiedział inż. Jan Biedroń, szef biura technologii w Grupie LOTOS - Stosując podczas mrozów dobry jakościowo olej napędowy zmniejsza się ryzyko, że może nastąpić proces wytrącania parafin, których kryształy, w skrajnym przypadku, mogą zablokować filtr paliwa w samochodzie a w efekcie uniemożliwić dalszą jazdę.
Markowe paliwo Dynamic Diesel przygotowywane jest, w oparciu o arktyczne odmiany oleju napędowego, w specjalnych warunkach i na specjalne zamówienie, przez gdańską rafinerię Grupy LOTOS. Temperatura mętnienia tego paliwa może wynosić nawet poniżej -30 st. C., natomiast temperatura blokady zimnego filtra (tzw. CFPP) to aż -35 st. C.
Wprowadzanie zimowej wersji paliwa Dynamic Diesel na stacje sieci LOTOS rozpoczęto już od połowy września. Przewiduje się, że będzie ona dostępna na stacjach do czasu ostatnich wczesnowiosennych przymrozków.
- Zdajemy sobie sprawę jak wrażliwą kwestią jest jakość oleju napędowego podczas zimy i stawiamy na maksymalną ochronę silników wysokoprężnych naszych klientów - powiedział Przemysław Rybka, szef ds. projektów kluczowych w spółce LOTOS Paliwa - w szczególnie mroźne dni o walorach zimowego oleju napędowego Dynamic na naszych stacjach przypominać będą klientom przygotowywane tablice i banery informacyjne.
Dobry dla silnika
Silniki diesla są dzisiaj najszybciej technologicznie rozwijającą się dziedziną motoryzacji. Dlatego warto przypomnieć, że LOTOS, jako pierwsza firma naftowa w Polsce, wyprodukował i wprowadził do sprzedaży praktycznie bezsiarkowy olej napędowy, co jest ważne dla zapewnienia efektywności i bezusterkowej pracy katalizatorów. Dla użytkowników samochodów z silnikami diesla w laboratoriach Grupy LOTOS specjaliści stworzyli jeden z najnowocześniejszy olejów napędowych na rynku - Dynamic Diesel.
Dynamic Diesel to synonim unikalnej technologii i najwyższej jakości. To innowacyjne paliwo zapewnia silnikom diesla zwiększenie mocy (nawet do 3,5%) dzięki podwyższonej liczbie cetanowej , jednocześnie minimalizując naturalną utratę mocy pracującego silnika. Ponad to, dzięki specjalnej formule czyszczącej i właściwościom antykorozyjnym, doskonale chroni wrażliwe systemy wtryskiwaczy nowoczesnych silników wysokoprężnych.
Formuła czyszcząca i antykorozyjna paliw LOTOS Dynamic działa na zawory i układ wtryskowy silnika. Usuwa do 80% nagromadzonych w silniku zanieczyszczeń, utrzymując jednocześnie zawory oraz dysze wtryskowe niemalże w całkowitej czystości, co jest odczuwalne już od pierwszego tankowania. W efekcie silniki diesla pracujące na paliwie LOTOS Dynamic Diesel charakteryzują się lepszym i wydajniejszym spalaniem, dzięki temu ich osiągi znacznie się polepszają.
- Przy wyborze oleju napędowego zimą ważny jest dobór komponentu paliwa o odpowiednich parametrach niskotemperaturowych, czyli temperatury mętnienia oraz temperatury blokady zimnego filtra - powiedział inż. Jan Biedroń, szef biura technologii w Grupie LOTOS - Stosując podczas mrozów dobry jakościowo olej napędowy zmniejsza się ryzyko, że może nastąpić proces wytrącania parafin, których kryształy, w skrajnym przypadku, mogą zablokować filtr paliwa w samochodzie a w efekcie uniemożliwić dalszą jazdę.
Markowe paliwo Dynamic Diesel przygotowywane jest, w oparciu o arktyczne odmiany oleju napędowego, w specjalnych warunkach i na specjalne zamówienie, przez gdańską rafinerię Grupy LOTOS. Temperatura mętnienia tego paliwa może wynosić nawet poniżej -30 st. C., natomiast temperatura blokady zimnego filtra (tzw. CFPP) to aż -35 st. C.
Wprowadzanie zimowej wersji paliwa Dynamic Diesel na stacje sieci LOTOS rozpoczęto już od połowy września. Przewiduje się, że będzie ona dostępna na stacjach do czasu ostatnich wczesnowiosennych przymrozków.
- Zdajemy sobie sprawę jak wrażliwą kwestią jest jakość oleju napędowego podczas zimy i stawiamy na maksymalną ochronę silników wysokoprężnych naszych klientów - powiedział Przemysław Rybka, szef ds. projektów kluczowych w spółce LOTOS Paliwa - w szczególnie mroźne dni o walorach zimowego oleju napędowego Dynamic na naszych stacjach przypominać będą klientom przygotowywane tablice i banery informacyjne.
Silniki diesla są dzisiaj najszybciej technologicznie rozwijającą się dziedziną motoryzacji. Dlatego warto przypomnieć, że LOTOS, jako pierwsza firma naftowa w Polsce, wyprodukował i wprowadził do sprzedaży praktycznie bezsiarkowy olej napędowy, co jest ważne dla zapewnienia efektywności i bezusterkowej pracy katalizatorów. Dla użytkowników samochodów z silnikami diesla w laboratoriach Grupy LOTOS specjaliści stworzyli jeden z najnowocześniejszy olejów napędowych na rynku - Dynamic Diesel.
Dynamic Diesel to synonim unikalnej technologii i najwyższej jakości. To innowacyjne paliwo zapewnia silnikom diesla zwiększenie mocy (nawet do 3,5%) dzięki podwyższonej liczbie cetanowej , jednocześnie minimalizując naturalną utratę mocy pracującego silnika. Ponad to, dzięki specjalnej formule czyszczącej i właściwościom antykorozyjnym, doskonale chroni wrażliwe systemy wtryskiwaczy nowoczesnych silników wysokoprężnych.
Formuła czyszcząca i antykorozyjna paliw LOTOS Dynamic działa na zawory i układ wtryskowy silnika. Usuwa do 80% nagromadzonych w silniku zanieczyszczeń, utrzymując jednocześnie zawory oraz dysze wtryskowe niemalże w całkowitej czystości, co jest odczuwalne już od pierwszego tankowania. W efekcie silniki diesla pracujące na paliwie LOTOS Dynamic Diesel charakteryzują się lepszym i wydajniejszym spalaniem, dzięki temu ich osiągi znacznie się polepszają.
źródło: Grupa LOTOS
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
2
Komentarze do:
LOTOS Dynamic Diesel - dobry na mrozy
LOTOS Dynamic Diesel - dobry na mrozy
TDI_110 2013-03-06 00:13
A ja uważam że Dynamic diesel jest najlepszy z paliw premium. Dlaczego? Dlatego że na zwyklym ON i niektórych premium z innych stacji problemem była wiecznie zacinająca się geometria w turbinie co równało się z mułowatym autem a jeżdżąc na Dynamicu tego problemu już NIE MA a jeśli już wystąpi to sporadycznie. Druga sprawa to auto spala około 0,4, 0,5 l mniej, lepiej się zbiera a co do ceny to na zbiorniku różnica 10, 12 zł drożej w przełożeniu na mniejsze spalanie to i tak taniej mnie wyjdzie i komfort jazdy lepszy
LOTOS Dynamic Diesel - dobry na mrozy
megane II 120km 2013-11-14 06:52
Pozytywna opinia dla jakości tego paliwa. Tankowałem tylko uszlachetnione paliwa na konkurencyjnych stacjach, ale jakość Dynamic Diesel nie pozostawia wątpliwości które paliwo warto tankować. Różnicę czuć od pierwszego tankowania. Polecam
Podobne: LOTOS Dynamic Diesel - dobry na mrozy




Podobne galerie: LOTOS Dynamic Diesel - dobry na mrozy



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć