Flota  »  Aktualności  »  Lexus - wzbogacona sieć stacji obsługi
Lexus - stacja w Krakowie

Lexus - wzbogacona sieć stacji obsługi

2009-03-16 - K. Spychalski     Tagi: Lexus, Dealerzy
Zanim Lexus trafił na rynek, długo debatowano nad nazwą nowej marki - specjaliści od marketingu z firmy Lippincott & Margulies przedstawili 219 propozycji.  Wybrano nazwę Lexus - od imienia „Alexis”, które kojarzy się z luksusem i elegancją.  Słowo Lexus miało jednak oznaczać coś więcej niż tylko samochód. Nazwa ta stała się synonimem doskonałej obsługi klienta. Dyrektor naczelny Lexusa, Dave Illingworth, opracował kodeks dla sprzedawców, wedle którego Lexus miał stworzyć najlepsze salony sprzedaży i traktować klienta jak gościa, który odwiedza nas w domu. Tak się właśnie stało. Zaoferowany przez Lexusa poziom obsługi klienta zmienił zasady sprzedaży samochodów. Lexus zaczął budzić dobre skojarzenia: nie tylko kupowało się najlepszy samochód na świecie, ale i dostawało się najlepszą obsługę.

Lexus ma jasna wizje swojej działalności - wszystko co robimy, ma we właściwy i konsekwentny sposób wyrażać filozofię naszej firmy, a jednocześnie odpowiadać na potrzeby klientów. Jednym z elementów jest projektowanie salonów sprzedaży i stacji obsługi w oparciu o rozumienie potrzeb klientów, oddając jednocześnie doskonałość produktów i usług Lexusa. Filozofią Lexusa jest dążenie do doskonałości. Już samo wejście do salonu informuje klienta, że w Lexusie może liczyć na najlepsze traktowanie, inspirujące doznania i życzliwą obsługę.  Architektura salonu, dobór materiałów i styl odzwierciedlają nowoczesne rozumienie luksusu, oferując klientom i gościom możliwość optymalnego spędzenia czasu.
Sieć stacji obsługi w Polsce wzbogaciła się o pełnozakresową stację w Krakowie (dotychczas funkcjonował jedynie salon sprzedaży).

W dniu 2 marca w Krakowie przy Al.Pokoju 63a rozpoczął działalność nowy kompleksowy salon oraz stacja obsługi samochodów marki Lexus. Jest to najnowocześniejszy obiekt motoryzacyjny na terenie małopolski.
Salon wystawowy mieści wszystkie modele samochodów Lexus oferowane na polskim rynku i jest w obecnie największym obiektem marki Lexus w naszym kraju.

Serwis przygotowany jest do wszelkiego rodzaju i typów obsług, prowadzi również naprawy blacharsko lakiernicze.
Do pełnej obsługi Klientów stacja wyposażona jest również we własny assistance 24h, a w ramach programu VIP SERVICE załoga stacji jest do dyspozycji w każdej chwili. Pod całą stacją znajduje się garaż podziemny mieszczący 38 samochodów. Obiekt spełnia wysokie wymagania stawiane autoryzowanym stacjom przez producenta samochodów Lexus.

Sieć salonów i stacji obsługi w Polsce to obecnie 5 stacji oferujących zarówno  sprzedaż samochodów, serwis i sprzedaż części zamiennych - w Warszawie, Gdyni, Katowicach,  Poznaniu i Krakowie oraz jeden salon sprzedaży - w Szczecinie, który pod koniec 2009 także będzie oferował pełnozakresowa obsługę.



źródło: Lexus

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Lexus - wzbogacona sieć stacji obsługi