Flota » Aktualności » Mazda3 nagrodzona Laurem Konsumenta w kategorii "Odkrycie roku 2010"
Mazda3 nagrodzona Laurem Konsumenta w kategorii "Odkrycie roku 2010"
2010-07-23 - P. Grzelak Tagi: Mazda, Plebiscyty, Mazda 3
Mazda3 zdobyła tytuł ODKRYCIE ROKU 2010 w 6. edycji programu Laur Konsumenta. Kategoria „Odkrycie Roku” stworzona została z myślą o markach nowych, innowacyjnych i wyróżniających się na rynku.Laur Konsumenta to przeprowadzany od pięciu lat sondaż popularności produktów, usług i marek wśród polskich konsumentów. To równocześnie największy i najbardziej rozpoznawalny program konsumencki w Polsce. Wyniki badania ankietowego oraz głosowania czytelników „Rzeczy o Biznesie”, dodatku do dziennika „Rzeczpospolita”, pozwalają wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na naszym rynku.
Sprawdzana jest przede wszystkim znajomość i rozpoznawalność marki. Laur Konsumenta to ważne wyróżnienie - nie jest bowiem przyznawana przez organizatorów, ale przez samych Klientów.
Sondaż przeprowadzony został metodą mieszaną, bezpośrednio „face to face” i telefonicznie, metodą powtarzalności, raz w miesiącu przez okres 6 kolejnych miesięcy w największych miastach w Polsce. Można głosować również drogą elektroniczną. Wyniki ankietowania pozwalają określić poziom popularności marki /produktu/usługi na krajowym rynku wśród konsumentów. Mazda3 zadebiutowała na naszym rynku w połowie 2009 r. Od tego czasu nabywców znalazło 1320 egzemplarzy tego modelu.
Mazda3 została zaprojektowana z wykorzystaniem doświadczeń użytkowników modelu poprzedniej generacji, które pomogły określić nowy poziom przyjemności posiadania samochodu w zgodzie z zasadami „odpowiedzialnego Zoom-Zoom” Mazdy. Trzeci samochód z nowej serii modeli Mazdy (po Mazdzie2 i Mazdzie6), jest zbudowany zgodnie z 4 podstawowymi wytycznymi:
Sondaż przeprowadzony został metodą mieszaną, bezpośrednio „face to face” i telefonicznie, metodą powtarzalności, raz w miesiącu przez okres 6 kolejnych miesięcy w największych miastach w Polsce. Można głosować również drogą elektroniczną. Wyniki ankietowania pozwalają określić poziom popularności marki /produktu/usługi na krajowym rynku wśród konsumentów. Mazda3 zadebiutowała na naszym rynku w połowie 2009 r. Od tego czasu nabywców znalazło 1320 egzemplarzy tego modelu.
Mazda3 została zaprojektowana z wykorzystaniem doświadczeń użytkowników modelu poprzedniej generacji, które pomogły określić nowy poziom przyjemności posiadania samochodu w zgodzie z zasadami „odpowiedzialnego Zoom-Zoom” Mazdy. Trzeci samochód z nowej serii modeli Mazdy (po Mazdzie2 i Mazdzie6), jest zbudowany zgodnie z 4 podstawowymi wytycznymi:
- Pełen wyrazu design zgodny z dynamicznym stylem Mazdy
- Sportowe, ale wyważone charakterystyki jezdne
- Poczucie wysokiej jakości
- Wysoki poziom dbałości o środowisko i bezpieczeństwo
źródło: Mazda
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Mazda3 nagrodzona Laurem Konsumenta w kategorii "Odkrycie roku 2010"
Podobne: Mazda3 nagrodzona Laurem Konsumenta w kategorii "Odkrycie roku 2010"
Getin Noble Bank zwyciężcą plebiscytu na najlepszy bank samochodowy »
Orlen marką godną zaufania, czyli nagroda dla polskiego koncernu »
Oferta BZ WBK Finanse & Leasing nagrodzona Perłą Rynku 2012 »
Stacje Lotos wyróżnione Kryształowym Godłem »
Podobne galerie: Mazda3 nagrodzona Laurem Konsumenta w kategorii "Odkrycie roku 2010"
Mercedes Sprinter 2018 - oficjalne zdjęcia vana »
Autonomiczne pługi Mercedesa »
Toyota JPN Taxi - prezentacja taksówki z hybrydą LPG »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Mazda
Newsletter
Galerie zdjęć