Flota » Sprzęt / technika » Mio numerem 1 na rynku nawigacji

Mio Technology, jeden z wiodących producentów urządzeń GPS, utrzymało pozycję lidera w rynku nawigacji samochodowych na polskim rynku w pierwszej połowie 2010 r. Według danych firmy GFK Polonia, od stycznia do czerwca br. Polacy kupili prawie 237 tysięcy nawigacji samochodowych. Najczęściej sprzedawanymi urządzeniami były nawigacje marki Mio.
- „To już kolejne kwartały z rzędu, które potwierdzają naszą silną pozycję rynkową. Mio jest ulubioną marką Polaków. W pierwszym półroczu 2010 roku mieliśmy ponad 23% udziału w całym rynku nawigacji samochodowych w ujęciu ilościowym - powiedział Mariusz Manowski, Dyrektor Generalny CEE Mio Technology. - Przed nami jeszcze druga połowa roku, która zwykle jest dobra dla rynku. Zapowiada się więc kolejny dobry rok Mio na polskim rynku”.
Marka Mio konsekwentnie utrzymuje pozycję nr 1 na polskim rynku i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej od kilku już lat. Obecne dane GFK Polonia pokazują trend umacniania się na rynku uznanych marek kosztem urządzeń „no name”.
Dane pochodzą z raportu „Rynek nawigacji samochodowych w Polsce w 2010 r. GFK Polonia, Retail and Technology (Lipiec 2010 r.).”
Dane pochodzą z raportu „Rynek nawigacji samochodowych w Polsce w 2010 r. GFK Polonia, Retail and Technology (Lipiec 2010 r.).”
źródło: Mio
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Mio numerem 1 na rynku nawigacji
Podobne: Mio numerem 1 na rynku nawigacji




Podobne galerie: Mio numerem 1 na rynku nawigacji



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter