Flota » Sprzęt / technika » Mio zapłaci klientom za zakup nawigacji

Kupując promocyjne produkty Mio można otrzymać w prezencie 10 EURO lub sprawdzić swoją wiedzę geograficzną i wygrać 100 EURO!
Promocja „We Pay for your Mio” przeznaczona jest dla wszystkich, którzy planują w najbliższym czasie zakup urządzeń do nawigacji samochodowej Mio. Kupując produkty Mio oznaczone naklejką promocyjną można otrzymać gwarantowaną kwotę 10 EURO lub wziąć udział w grze o nagrodę główną w wysokości 100 EURO. Aby wziąć udział w promocji „We pay for your Mio” wystarczy zakupić jeden z produktów Mio z serii Moov (Moov 330 lub Moov 360) oznaczony promocyjną naklejką. Następnie należy zarejestrować się na stronie www.wepayforyourmio.com i wypełnić formularz zgłoszeniowy, wpisując kod promocyjny znajdujący się na pudełku. Uczestnik promocji sam decyduje o wysokości nagrody, którą chce wygrać. Po wypełnieniu formularza może otrzymać gwarantowane 10 EURO lub zrezygnować z nagrody gwarantowanej i wziąć udział w grze o nagrodę główną w wysokości 100 EURO. Promocja obejmuje okres od 1 września do 15 października 2008 r.
Aby wziąć udział w grze wystarczy posiadać elementarną wiedzę z zakresu geografii Europy. Wszyscy, którzy staną do rywalizacji o 100 EURO mają do wykonania jedno zadanie. Polega ono na umieszczeniu zdjęć znanych budowli na wirtualnej mapie Europy. Premiowane jest jak najbardziej precyzyjne umieszczenie zdjęć w stosunku do ich rzeczywistej lokalizacji (z dokładnością do kraju). Na wykonanie zadania przeznaczone jest 90 sekund. W grze można wziąć udział tylko raz. Zwycięży ten, kto najdokładniej i w jak najkrótszym czasie przypisze lokalizację zdjęć na wirtualnej mapie.
Po zakończeniu gry każdy jej uczestnik otrzyma e-maila z uzyskanym wynikiem. Pełna lista zwycięzców głównej nagrody zostanie opublikowana na stronie promocji do 30 października 2008 r.
Szczegółowa instrukcja gry oraz regulamin promocji znajduje się na stronie www.wepayforyourmio.com
Mio Technology — informacje
Mio Technology projektuje i sprzedaje produkty, dzięki którym użytkownicy mogą wykorzystać najnowsze postępy w dziedzinie usług mobilnych. Firma powstała w maju 2002 roku, obecnie działa na Tajwanie, w Chinach, Europie, Ameryce Północnej, Australii, Japonii oraz Korei Południowej. Mio Technology zatrudnia ponad 1500 osób na całym świecie a swoje produkty oferuje w ponad 47 krajach. Firma oferuje szeroką gamę mobilnych produktów do nawigacji, włączając systemy nawigacji samochodowej, handheldy, telefony GPS PDA oraz urządzenia GPS PDA, wszystkie zaprojektowane z myślą o eksplorowaniu oraz odkrywaniu świata. Obecnie Mio Technology jest liderem sprzedaży GPS w regionie Europy Środkowo - Wschodniej*.
Więcej informacji na temat firmy znajduje się pod adresem www.mio.com/pl
* Wg danych z raportu Canalys 2008
Promocja „We Pay for your Mio” przeznaczona jest dla wszystkich, którzy planują w najbliższym czasie zakup urządzeń do nawigacji samochodowej Mio. Kupując produkty Mio oznaczone naklejką promocyjną można otrzymać gwarantowaną kwotę 10 EURO lub wziąć udział w grze o nagrodę główną w wysokości 100 EURO. Aby wziąć udział w promocji „We pay for your Mio” wystarczy zakupić jeden z produktów Mio z serii Moov (Moov 330 lub Moov 360) oznaczony promocyjną naklejką. Następnie należy zarejestrować się na stronie www.wepayforyourmio.com i wypełnić formularz zgłoszeniowy, wpisując kod promocyjny znajdujący się na pudełku. Uczestnik promocji sam decyduje o wysokości nagrody, którą chce wygrać. Po wypełnieniu formularza może otrzymać gwarantowane 10 EURO lub zrezygnować z nagrody gwarantowanej i wziąć udział w grze o nagrodę główną w wysokości 100 EURO. Promocja obejmuje okres od 1 września do 15 października 2008 r.
Aby wziąć udział w grze wystarczy posiadać elementarną wiedzę z zakresu geografii Europy. Wszyscy, którzy staną do rywalizacji o 100 EURO mają do wykonania jedno zadanie. Polega ono na umieszczeniu zdjęć znanych budowli na wirtualnej mapie Europy. Premiowane jest jak najbardziej precyzyjne umieszczenie zdjęć w stosunku do ich rzeczywistej lokalizacji (z dokładnością do kraju). Na wykonanie zadania przeznaczone jest 90 sekund. W grze można wziąć udział tylko raz. Zwycięży ten, kto najdokładniej i w jak najkrótszym czasie przypisze lokalizację zdjęć na wirtualnej mapie.
Mio Technology — informacje
Mio Technology projektuje i sprzedaje produkty, dzięki którym użytkownicy mogą wykorzystać najnowsze postępy w dziedzinie usług mobilnych. Firma powstała w maju 2002 roku, obecnie działa na Tajwanie, w Chinach, Europie, Ameryce Północnej, Australii, Japonii oraz Korei Południowej. Mio Technology zatrudnia ponad 1500 osób na całym świecie a swoje produkty oferuje w ponad 47 krajach. Firma oferuje szeroką gamę mobilnych produktów do nawigacji, włączając systemy nawigacji samochodowej, handheldy, telefony GPS PDA oraz urządzenia GPS PDA, wszystkie zaprojektowane z myślą o eksplorowaniu oraz odkrywaniu świata. Obecnie Mio Technology jest liderem sprzedaży GPS w regionie Europy Środkowo - Wschodniej*.
Więcej informacji na temat firmy znajduje się pod adresem www.mio.com/pl
* Wg danych z raportu Canalys 2008
źródło: Mio
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Mio zapłaci klientom za zakup nawigacji
Podobne: Mio zapłaci klientom za zakup nawigacji




Podobne galerie: Mio zapłaci klientom za zakup nawigacji



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć