Flota » Aktualności » Nagroda Gold Standard dla Shell Polska

Shell Polska został uhonorowany nagrodą Gold Standard, rankingu najbardziej satysfakcjonujących produktów i usług w Polsce. Shell wygrał w kategorii „Stacje paliw”. Oceniającymi byli Klienci, to ich poziom satysfakcji został sprawdzony w badaniu przeprowadzonym przez TNS OBOP.
Gold Standard, kompleksowe badanie satysfakcji Klientów, zostało przeprowadzone po raz pierwszy w naszym kraju. Wyłoniono w nim 25 laureatów - firmy, których produkty i usługi przynoszą najwięcej zadowolenia Polakom. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie 1500 respondentów w sierpniu 2007 r. na zlecenie MMT Management przez TNS OBOP. Wyboru ulubionych produktów i usług dokonywali ich Klienci, osoby powyżej 15 roku życia, mieszkańcy ponad 100 tysięcznych miast.
Oceny były przyznawane w 4-5 kategoriach, które są najistotniejsze dla satysfakcji Klientów. W przypadku stacji paliw oceniane były:
- średni poziom cen kupowanego paliwa w danej sieci,
- zaufanie do danej sieci stacji i płynące z tego poczucie bezpieczeństwa z użytkowania paliw danej sieci,
- gęstość sieci stacji i ich lokalizacja,
- jakość i szybkość obsługi Klienta,
- dopasowanie oferty paliw i dodatkowego asortymentu do potrzeb i oczekiwań Klienta.
W trzech badanych kategoriach (cena paliw, obsługa Klienta, usługi i sklep) Shell Polska otrzymał maksymalne noty - 5 pkt - oznaczające pełną satysfakcję Klientów. W pozostałych kategoriach (zaufanie i lokalizacja), Klienci ocenili stacje Shell na 4 pkt - powyżej oczekiwań. Shell Polska został liderem w kategorii stacji paliw w rankingu satysfakcji otrzymując najwyższą możliwą ocenę 5 - pełną satysfakcję Gold Standard.
Gold Standard, kompleksowe badanie satysfakcji Klientów, zostało przeprowadzone po raz pierwszy w naszym kraju. Wyłoniono w nim 25 laureatów - firmy, których produkty i usługi przynoszą najwięcej zadowolenia Polakom. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie 1500 respondentów w sierpniu 2007 r. na zlecenie MMT Management przez TNS OBOP. Wyboru ulubionych produktów i usług dokonywali ich Klienci, osoby powyżej 15 roku życia, mieszkańcy ponad 100 tysięcznych miast.
Oceny były przyznawane w 4-5 kategoriach, które są najistotniejsze dla satysfakcji Klientów. W przypadku stacji paliw oceniane były:
- średni poziom cen kupowanego paliwa w danej sieci,
- zaufanie do danej sieci stacji i płynące z tego poczucie bezpieczeństwa z użytkowania paliw danej sieci,
- gęstość sieci stacji i ich lokalizacja,
- jakość i szybkość obsługi Klienta,
- dopasowanie oferty paliw i dodatkowego asortymentu do potrzeb i oczekiwań Klienta.
źródło: Shell Polska
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nagroda Gold Standard dla Shell Polska
Podobne: Nagroda Gold Standard dla Shell Polska




Podobne galerie: Nagroda Gold Standard dla Shell Polska



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter