Flota » Aktualności » Nissan Qashqai: wyjątkowa kampania medialna

Nissan Qashqai: wyjątkowa kampania medialna
2010-03-03 - P. Grzelak Tagi: Nissan, Nissan Qashqai, Premiery
W weekend 6-7 marca NSCEE zaprezentuje model w zupełnie nowy, unikatowy i być może dotychczas niespotykany w telewizji sposób: w sobotę i niedzielę wieczorem, na kanałach TVP i TVN, w czasie największej oglądalności (sobota w TVP: ok. 19:55, TVN: ok. 19:25; niedziela w TVP: ok. 19:00, TVN: ok. 21:00) nowy Nissan Qashqai pojawi się w dwuczęściowym spocie 90”+60”.
Obie części wyświetlane jedna po drugiej tworzą 2,5-minutową PREMIERĘ, w której przed nowym 60-sekudnowym spotem Qashqaia widzowie po raz pierwszy będą mogli zobaczyć „jak powstawała” sama reklama.
Trwająca 90 sekund relacja z produkcji spotu jest dla widzów wyjątkową okazją do zajrzenia za kulisy i śledzenia całej pracy ekipy przygotowującej telewizyjną reklamę samochodu, oraz zobaczenia, jak w rzeczywistości kręcono niesamowite trickowe ujęcia. Kampania nowego Qashqaia będzie pierwszą z akcji marketingowych Nissana w 2010 roku i najważniejszą jaka do tej pory miały miejsce.
W Polsce kampania komunikacyjna rozpoczęła się 22 lutego od fazy zwiastuna w internecie, gdzie będzie można obejrzeć krótki 10-sekundowy spot telewizyjny. Spot jest dopiero przedsmakiem samej reklamy, ponieważ jedynie przypomina klientom, że Legenda Qashqaia będzie trwać w 2010 roku.
Widzowie kierowani są w nim na krajowe strony internetowe Nissana (www.nissan.pl), gdzie mogą znaleźć więcej informacji o modelu Qashqai. 1 marca w fazę emisji zwiastuna włączy się telewizja według tego samego schematu.
W tygodniu od 8 marca rozpoczyna się faza wprowadzania produktu na rynek, w trakcie której Nissan Qashqai będzie prezentowany w telewizji (spoty 30-sekundowe) i online. Kampania towarzysząca wprowadzaniu produktu będzie wspierana także reklamą zewnętrzną na siatkach wielkoformatowych i reklamą kinową.
Trwająca 90 sekund relacja z produkcji spotu jest dla widzów wyjątkową okazją do zajrzenia za kulisy i śledzenia całej pracy ekipy przygotowującej telewizyjną reklamę samochodu, oraz zobaczenia, jak w rzeczywistości kręcono niesamowite trickowe ujęcia. Kampania nowego Qashqaia będzie pierwszą z akcji marketingowych Nissana w 2010 roku i najważniejszą jaka do tej pory miały miejsce.
W Polsce kampania komunikacyjna rozpoczęła się 22 lutego od fazy zwiastuna w internecie, gdzie będzie można obejrzeć krótki 10-sekundowy spot telewizyjny. Spot jest dopiero przedsmakiem samej reklamy, ponieważ jedynie przypomina klientom, że Legenda Qashqaia będzie trwać w 2010 roku.
W tygodniu od 8 marca rozpoczyna się faza wprowadzania produktu na rynek, w trakcie której Nissan Qashqai będzie prezentowany w telewizji (spoty 30-sekundowe) i online. Kampania towarzysząca wprowadzaniu produktu będzie wspierana także reklamą zewnętrzną na siatkach wielkoformatowych i reklamą kinową.
źródło: Nissan
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nissan Qashqai: wyjątkowa kampania medialna
Podobne: Nissan Qashqai: wyjątkowa kampania medialna




Podobne galerie: Nissan Qashqai: wyjątkowa kampania medialna



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Nissan
Newsletter
Galerie zdjęć