Flota » Aktualności » Nissan - najbardziej pożądana marka w mass mediach

Nissan - najbardziej pożądana marka w mass mediach
2008-07-02 - P. Łukasiewicz Tagi: Nissan, Plebiscyty
W wynikach badania BriefStyle zleconych przez miesięcznik Brief Nissan zajął pierwszą pozycję jako najbardziej pożądana przez managerów pracujących w mediach marka samochodów. Drugie miejsce, ex aequo, zajęło Audi i BMW.
Badanie zostało zrealizowane na zlecenie magazynu przez TNS OBOP. Wzięli w nim udział managerowie pracujący w największych firmach w Polsce. Badanie to miało na celu zorientować się, jakie marki managerowie preferują, o ich sposobach spędzania przez nich wolnego czasu oraz źródłach informacji o rynku dóbr konsumenckich. Badanie przeprowadzone było wśród kadry kierowniczej domów mediowych i agencji reklamowych, firm korzystających z ich usług oraz mediów a udział w nim wzięło 367 respondentów.
Nissan jest liderem wśród segmentu 4x4 coraz popularniejszego wśród managerów i jego modele są coraz częściej wybierane jako samochody służbowe. Do aut z napędem na cztery koła zaliczają się: Pathfinder, legendarny Patrol, luksusowe Murano, nowy X-Trail oraz miastoodporny Qashqai i supersportowy GT-R. Ponadto Nissan posiada jako jedyny producent dwa modele pick-up w swojej gamie. To Nissan Navara, który jest liderem sprzedaży w całej Europie oraz nowy użytkowy NP300. Oba modele pick up pozwalają na odliczenie pełnego podatku VATu przedsiębiorcom. Gamę uzupełniają modele osobowe z przyjazną Micrą na czele, rodzinnym NOTE, przestronną Tiidą oraz sportowym 350Z. Uzupełnienie tej oferty stanowią auta dostawcze i ciężarowe.
Badanie zostało zrealizowane na zlecenie magazynu przez TNS OBOP. Wzięli w nim udział managerowie pracujący w największych firmach w Polsce. Badanie to miało na celu zorientować się, jakie marki managerowie preferują, o ich sposobach spędzania przez nich wolnego czasu oraz źródłach informacji o rynku dóbr konsumenckich. Badanie przeprowadzone było wśród kadry kierowniczej domów mediowych i agencji reklamowych, firm korzystających z ich usług oraz mediów a udział w nim wzięło 367 respondentów.
Nissan jest liderem wśród segmentu 4x4 coraz popularniejszego wśród managerów i jego modele są coraz częściej wybierane jako samochody służbowe. Do aut z napędem na cztery koła zaliczają się: Pathfinder, legendarny Patrol, luksusowe Murano, nowy X-Trail oraz miastoodporny Qashqai i supersportowy GT-R. Ponadto Nissan posiada jako jedyny producent dwa modele pick-up w swojej gamie. To Nissan Navara, który jest liderem sprzedaży w całej Europie oraz nowy użytkowy NP300. Oba modele pick up pozwalają na odliczenie pełnego podatku VATu przedsiębiorcom. Gamę uzupełniają modele osobowe z przyjazną Micrą na czele, rodzinnym NOTE, przestronną Tiidą oraz sportowym 350Z. Uzupełnienie tej oferty stanowią auta dostawcze i ciężarowe.
źródło: Nissan SCEE
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nissan - najbardziej pożądana marka w mass mediach
Podobne: Nissan - najbardziej pożądana marka w mass mediach




Podobne galerie: Nissan - najbardziej pożądana marka w mass mediach



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Nissan
Galerie zdjęć
Newsletter