Flota  »  Aktualności  »  Nissan - najbardziej pożądana marka w mass mediach

Nissan - najbardziej pożądana marka w mass mediach

2008-07-02 - P. Łukasiewicz     Tagi: Nissan, Plebiscyty
W wynikach badania BriefStyle zleconych przez miesięcznik Brief Nissan zajął pierwszą pozycję jako najbardziej pożądana przez managerów pracujących w mediach marka samochodów. Drugie miejsce, ex aequo, zajęło Audi i BMW.

Badanie zostało zrealizowane na zlecenie magazynu przez TNS OBOP. Wzięli w nim udział managerowie pracujący w największych firmach w Polsce. Badanie to miało na celu zorientować się, jakie marki managerowie preferują, o ich sposobach spędzania przez nich wolnego czasu oraz źródłach informacji o rynku dóbr konsumenckich. Badanie przeprowadzone było wśród kadry kierowniczej domów mediowych i agencji reklamowych, firm korzystających z ich usług oraz mediów a udział w nim wzięło 367 respondentów.

Nissan jest liderem wśród segmentu 4x4 coraz popularniejszego wśród managerów i jego modele są coraz częściej wybierane jako samochody służbowe. Do aut z napędem na cztery koła zaliczają się: Pathfinder, legendarny Patrol, luksusowe Murano, nowy X-Trail oraz miastoodporny Qashqai i supersportowy GT-R. Ponadto Nissan posiada jako jedyny producent dwa modele pick-up w swojej gamie. To Nissan Navara, który jest liderem sprzedaży w całej Europie oraz nowy użytkowy NP300. Oba modele pick up pozwalają na odliczenie pełnego podatku VATu przedsiębiorcom. Gamę uzupełniają modele osobowe z przyjazną Micrą na czele, rodzinnym NOTE, przestronną Tiidą oraz sportowym 350Z. Uzupełnienie tej oferty stanowią auta dostawcze i ciężarowe.



źródło: Nissan SCEE

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Nissan - najbardziej pożądana marka w mass mediach