Flota » Aktualności » Nissan wdraża projekt "Qashqai Commando" w Europie Środkowo - Wschodniej

Nissan wdraża projekt "Qashqai Commando" w Europie Środkowo - Wschodniej
2009-09-20 - P. Grzelak Tagi: Nissan, Nissan Qashqai
Jazda w mieście może być ciężkim doświadczeniem - ale Qashqai da sobie radę. Nie tylko poradzi sobie z zatłoczonymi ulicami i wąskimi przejazdami ale zrobi to w wielkim stylu. Dokładnie jak eksperci od miejskich przeszkód - członkowie grupy parkur. Teraz obie siły połączyły się by stawić czoła miejskim wyzwaniom.
Nissan Sales Central & Eastern Europe - regionalna struktura Nissana - wprowadziła projekt Qashqai Commando w czterech podległych sobie krajach: Polsce, w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji.
Qashqai to najlepiej sprzedający się SUV w Europie. Od marca 2007, kiedy to rozpoczęła się sprzedaż, ponad 376 000 aut znalazło swych nabywców w Europie. W czterech krajach regionu Nissan sprzedał ponad 11 700 Qashqai’ów do końca czerwca 2009 roku, z tego 5 946 w Polsce.
Pomysł na stworzenie Qashqai Commando powstał by przybliżyć “miastoodporny” wizerunek auta naszym klientom, by znali go nie tylko z telewizyjnych reklam ale także z wydarzeń w ich rodzinnym mieście czy u najbliższego Dealera.
Nissan Sales Central & Eastern Europe - regionalna struktura Nissana - wprowadziła projekt Qashqai Commando w czterech podległych sobie krajach: Polsce, w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji.
Qashqai to najlepiej sprzedający się SUV w Europie. Od marca 2007, kiedy to rozpoczęła się sprzedaż, ponad 376 000 aut znalazło swych nabywców w Europie. W czterech krajach regionu Nissan sprzedał ponad 11 700 Qashqai’ów do końca czerwca 2009 roku, z tego 5 946 w Polsce.
Pomysł na stworzenie Qashqai Commando powstał by przybliżyć “miastoodporny” wizerunek auta naszym klientom, by znali go nie tylko z telewizyjnych reklam ale także z wydarzeń w ich rodzinnym mieście czy u najbliższego Dealera.
Qashqai Commando to team parkurowy, 3 samochody oklejone w oryginalny sposób i grupa animatorów. Qashqai DJ to kolejna atrakcja akcji - jego unikalny system nagłośnieniowy, hydraulicznie sterowane i wysuwane drzwi oraz zintegrowana konsola DJ’a stają się atrakcją samą w sobie. Akcja składa się z 30 jednodniowych pokazów miejskich i imprez dealerskich, które będą miały miejsce w największych miastach regionu. Szesnaście z nich odbędzie się w Polsce.
Każdego dnia imprezy punkty dealerskie otwarte są w wydłużonych godzinach a auta testowe są do dyspozycji. Klienci mogą zapoznać się ze miejską dyscypliną, jaką jest parkur, wziąć udział w konkursach i otrzymać okolicznościowe pamiątki. Dwustu pierwszych klientów otrzyma nieśmiertelniki Qashqai Commando. Dodatkowo, wszyscy ci, którzy zamówią samochód Qashqai lub Qashqai+2 w dniu imprezy otrzymają specjalny pakiet akcesoriów o wartości ok. 3 000 złotych.
Aby uzyskać więcej szczegółów zapraszamy na stronę: www.qqcommando.com
FIAŁKOWSKI | ZIELONA GÓRA | 18 września |
IMPWAR | BIELANY WROCŁAWSKIE | 21 września |
JAPAN MOTORS | CHORZÓW | 22 września |
PRZYGUCCY INTER-CAR | ŁÓDŹ | 23 września |
JAPAN MOTORS | BIELSKO BIAŁA | 24 września |
POLMOTOR | SZCZECIN | 30 września |
ODYSSEY | WARSZAWA | 1 paźdzernika |
JAPAN MOTORS | KRAKÓW | 2 paźdzernika |
YAMA | OSIELSKO K. BYDGOSZCZY | 3 paźdzernika |
Dotychczas odwiedzone zostały następujące miasta: Białystok, Warszawa, Lublin, Olsztyn, Płock, Gdańsk oraz Poznań
źródło: Nissan
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nissan wdraża projekt "Qashqai Commando" w Europie Środkowo - Wschodniej
Podobne: Nissan wdraża projekt "Qashqai Commando" w Europie Środkowo - Wschodniej




Podobne galerie: Nissan wdraża projekt "Qashqai Commando" w Europie Środkowo - Wschodniej



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Nissan
Galerie zdjęć
Newsletter