Flota » Aktualności » Nissan zajmuje drugie miejsce w "wielkim teście salonów"
Nissan zajmuje drugie miejsce w "wielkim teście salonów"
2009-06-16 - P. Łukasiewicz Tagi: Nissan, Dealerzy, Plebiscyty
Podczas wczorajszego ogłoszenia wyników Wielkiego Testu Salonów przeprowadzonego przez tygodnik Auto Świat, Nissan został uhonorowany drugą nagrodą za wyniki osiągnięte podczas badania.
Tegoroczny test został przeprowadzony w 315 salonach samochodowych należących do 15 importerów o największej sprzedaży. Sprzedawcy Nissana okazali się świetnymi opiekunami klientów dla których jakość obsługi jest najważniejszą wartością. Ponadto w salonach Nissana sprzedawcy dbali o możliwość zapoznania się z samochodem w praktyce i ułatwiali ją klientom najskuteczniej spośród wszystkich badanych marek.
Polskie salony Nissana zostały również bardzo wysoko ocenione za jasne i zrozumiałe informacje produktowe przekazywane klientom, brak problemów z zaparkowaniem samochodu przed salonem oraz pełne skupienie sprzedawców na osobach odwiedzających salony.
Dyrektor Sprzedaży Nissana, Szymon Waluś komentując wyróżnienie podkreślił, że „Wyniki salonów Nissana w teście Auto Świata pokazują, że konsolidacja sieci dealerskiej, która miała miejsce w ostatnich latach podniosła jakość obsługi klientów i produktywność stacji dealerskich. Te zmiany dostrzegają osoby odwiedzające salony i punkty obsługi”.
Szymon Waluś powiedział także, że ”Polska jest dla Nissana w Europie rynkiem o strategicznym znaczeniu, co udowadnia sprzedaż z pierwszych miesięcy tego roku”. „Na pewno jeszcze nie raz zaskoczymy pozytywnie naszych klientów w bieżącym roku” dodał Dyrektor Sprzedaży Nissan Sales Central & Eastern Europe
Nissan Sales Central & Eastern Europe, założona w lipcu 2005 r., obejmuje swoim zasięgiem cztery kraje: Węgry, Polskę, Czechy i Słowację. W 2008 r. Nissan sprzedał w tym regionie 19,000 samochodów, uzyskując udział w rynku lokalnym na poziomie 2,7%. Firma zatrudnia 130 pracowników w 4 stolicach oraz ma 85 placówek handlowych prowadzonych przez 50 dealerów.
Tegoroczny test został przeprowadzony w 315 salonach samochodowych należących do 15 importerów o największej sprzedaży. Sprzedawcy Nissana okazali się świetnymi opiekunami klientów dla których jakość obsługi jest najważniejszą wartością. Ponadto w salonach Nissana sprzedawcy dbali o możliwość zapoznania się z samochodem w praktyce i ułatwiali ją klientom najskuteczniej spośród wszystkich badanych marek.
Polskie salony Nissana zostały również bardzo wysoko ocenione za jasne i zrozumiałe informacje produktowe przekazywane klientom, brak problemów z zaparkowaniem samochodu przed salonem oraz pełne skupienie sprzedawców na osobach odwiedzających salony.
Dyrektor Sprzedaży Nissana, Szymon Waluś komentując wyróżnienie podkreślił, że „Wyniki salonów Nissana w teście Auto Świata pokazują, że konsolidacja sieci dealerskiej, która miała miejsce w ostatnich latach podniosła jakość obsługi klientów i produktywność stacji dealerskich. Te zmiany dostrzegają osoby odwiedzające salony i punkty obsługi”.
Szymon Waluś powiedział także, że ”Polska jest dla Nissana w Europie rynkiem o strategicznym znaczeniu, co udowadnia sprzedaż z pierwszych miesięcy tego roku”. „Na pewno jeszcze nie raz zaskoczymy pozytywnie naszych klientów w bieżącym roku” dodał Dyrektor Sprzedaży Nissan Sales Central & Eastern Europe
źródło: Nissan SCEE
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nissan zajmuje drugie miejsce w "wielkim teście salonów"
Podobne: Nissan zajmuje drugie miejsce w "wielkim teście salonów"



Podobne galerie: Nissan zajmuje drugie miejsce w "wielkim teście salonów"



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Nissan
Galerie zdjęć
Newsletter