Flota » Aktualności » Pierwsze ciągniki siodłowe MAN TGX Euro 6 pojechały do klienta

Pierwsze ciągniki siodłowe MAN TGX Euro 6 pojechały do klienta
2013-04-12 - F. Bednarkiewicz Tagi: Ciężarówki, MAN, MAN TGX, Euro 6, Zamówienie flotowe
W dniu 25.03.2013 w Regionalnym Biurze Handlowym MAN w Toruniu miało miejsce niecodzienne wydarzenie. Przedstawiciele firmy MAN przekazali członkowi zarządu firmy Hoffman, Panu Robertowi Hoffmannowi kluczyki do 5 nowych ciągników siodłowych MAN TGX 18.440 z silnikami Euro 6. To pierwsze egzemplarze pojazdów z najnowszej gamy niemieckiego producenta, które trafiły do klientów w Polsce.
Firma Hoffmann Transport z Janikowa, specjalizuje się w transporcie sypkich produktów dla koncernów spożywczych. Dostarczone firmie pojazdy to nie tylko pierwsze pojazdy spełniające nową normę Euro 6, ale także pierwsze modele MAN w jej flocie. Przewoźnik zamówił łącznie 10 ciągników siodłowych TGX 18.440 4x2 BLS Euro 6, z który 5 zostało odebranych już w lutym br.
- Zdecydowaliśmy się na MAN głównie z dwóch powodów - mówi Robert Hoffmann, członek zarządu firmy. - Po pierwsze MAN stosuje w pojazdach Euro 6 sprawdzone już w praktyce układy SCR i EGR. Nie ma mowy tutaj o jakiś niespodziankach czy testowaniu nowych rozwiązań. Po drugie - oferuje najniższą masę własną w klasie ciągników siodłowych. Dzięki temu mogliśmy zamówić największe, wygodne kabiny XLX, a także liczymy na niższe zużycie paliwa - tym bardziej, że wszystkie zamówione ciągniki występują w wersji Efficient Line.
- Różnica w opłacie pomiędzy Euro 5 a Euro 6 w ramach systemu viaTOLL jest jeszcze niewielka, natomiast w Austrii, Szwajcarii i Niemczech to już zaczyna się opłacać - zauważa Bernard Wieruszewski, dyrektor ds. sprzedaży MAN Truck & Bus Polska. Dodatkowo te zmiany wymuszają także sami klienci firm transportowych. - Specjalizujemy się w transporcie sypkich produktów dla rozmaitych koncernów spożywczych, Teraz możemy im z dumą powiedzieć, że nasza flota jest jeszcze bardziej przyjazna środowisku i liczyć na nowe zlecenia - mówi Robert Hoffmann.
- Zdecydowaliśmy się na MAN głównie z dwóch powodów - mówi Robert Hoffmann, członek zarządu firmy. - Po pierwsze MAN stosuje w pojazdach Euro 6 sprawdzone już w praktyce układy SCR i EGR. Nie ma mowy tutaj o jakiś niespodziankach czy testowaniu nowych rozwiązań. Po drugie - oferuje najniższą masę własną w klasie ciągników siodłowych. Dzięki temu mogliśmy zamówić największe, wygodne kabiny XLX, a także liczymy na niższe zużycie paliwa - tym bardziej, że wszystkie zamówione ciągniki występują w wersji Efficient Line.
źródło: MAN
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Pierwsze ciągniki siodłowe MAN TGX Euro 6 pojechały do klienta
Podobne: Pierwsze ciągniki siodłowe MAN TGX Euro 6 pojechały do klienta




Podobne galerie: Pierwsze ciągniki siodłowe MAN TGX Euro 6 pojechały do klienta



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter