Flota » Aktualności » Renault i Dacia odnotowują 11 procentowy wzrost sprzedaży w Polsce w roku 2011

Renault i Dacia odnotowują 11 procentowy wzrost sprzedaży w Polsce w roku 2011
Łączna sprzedaż modeli Renault i Dacia w grudniu 2011 r. wyniosła 2 517 samochodów.
Zobacz także: Renault Twingo w czterech artystycznych odmianach - galeria »Całkowita roczna sprzedaż nowych samochodów Renault i Dacia w Polsce w 2011 r. wyniosła 30 684 auta, co stanowi wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2010 o 3,2%. Sprzedaż modeli z gamy samochodów dostawczych Renault wzrosła o ponad 11%.
Doskonały wynik zanotowała marka Dacia - w 2011 r. 7 382 samochody tej marki trafiły na polski rynek, czyli o 1 364 auta więcej niż w 2010 r.
Sprzedaż modeli z gamy Renault
Pozycję lidera sprzedaży 2011 r. wśród modeli Renault zajął model Clio w wersji hatchback z wynikiem 3 807 samochodów sprzedanych w ciągu całego roku. Wynik ten jest lepszy od sprzedaży tego modelu w 2010 r. aż o prawie 22%. Dobry wynik sprzedaży odnotowała także wersja Clio kombi - Grandtour, którą wybrało w 2011 r. 1 312 nabywców, czyli o 139 więcej niż w 2010 r. Łącznie na polskie drogi wyjechało w 2011 r. 5 119 samochodów Clio hatchback
i Grandtour - o prawie 19% więcej niż w poprzednim, 2010 r.
Dużym uznaniem cieszył się w 2011 r. także Megane Grandtour, zajmując 2 miejsce w całorocznym rankingu sprzedaży osobowych modeli Renault z wynikiem 2 223 szt.
Uznaniem nabywców cieszyły się także modele Megane hatchback (3 miejsce z wynikiem 2 217 szt. łącznie z wersją Generation) oraz duży sedan Fluence (4 pozycja i 1 482 auta sprzedane w ciągu całego roku).Łączna sprzedaż nowych samochodów osobowych Renault wyniosła w całym 2011 roku 17 785 szt.
Doskonałe wyniki sprzedaży w 2011 r. zanotowały samochody dostawcze Renault. Liderem w tej dziedzinie na koniec roku został furgon Master, którego łączna sprzedaż nowej, wprowadzonej w połowie 2010 r. wersji modelowej wyniosła 3 325 szt. powiększając aż o 12% całkowity wynik sprzedaży Mastera z poprzedniego roku.Dużym uznaniem cieszył się także drugi model z oferty dostawczych aut Renault - Trafic. Jego całoroczna sprzedaż łącznie dla wersji Fourgon i Passenger wyniosła 1 344 auta, co zapewniło mu wzrost sprzedaży o prawie 24%.
Sprzedaż nowych samochodów dostawczych Renault wyniosła w całym 2011 roku 5 517 szt., co stanowi poprawę dobrego wyniku z 2010 roku aż o ponad 11%.Sprzedaż modeli Dacia
Grudniowa sprzedaż modeli z gamy Dacia utrzymała się na wysokim miesięcznym poziomie poprzednich miesięcy 2011 r. i wyniosła 691 szt. W grudniu klienci Dacii odebrali najwięcej aut modelu Duster (328 szt.), model ten umocnił się tym samym na pozycji lidera sprzedaży wśród modeli Dacia na polskim rynku.W ciągu całego 2011 roku polscy nabywcy odebrali z salonów Dacii 3 673 samochody Duster (to jest prawie 2 razy więcej niż w 2010 r.), 1 546 hatchbacków Sandero, 1 367 Loganów MCV oraz 69 sedanów.
Całkowita sprzedaż osobowych modeli Dacia w Polsce w 2011 r. wyniosła 6 655 szt., co stanowi wzrost o ponad 23% w stosunku do 2010 r. Gamę modelową Dacia uzupełnia oferta aut dostawczych - modeli Logan Van i Logan Pick-up, które znalazły w ciągu całego roku 727 nabywców, także wykazując wzrost swojej sprzedaży - o ponad 17%.Całkowita sprzedaż aut marki Dacia (razem osobowych i dostawczych) w całym 2011 roku wyniosła 7 382 szt. i jest o 1 364 szt. (22,7%) większa niż w 2010 r.
Zobacz także: Renault Twingo w czterech artystycznych odmianach - galeria »
Sprzedaż modeli z gamy Renault
Pozycję lidera sprzedaży 2011 r. wśród modeli Renault zajął model Clio w wersji hatchback z wynikiem 3 807 samochodów sprzedanych w ciągu całego roku. Wynik ten jest lepszy od sprzedaży tego modelu w 2010 r. aż o prawie 22%. Dobry wynik sprzedaży odnotowała także wersja Clio kombi - Grandtour, którą wybrało w 2011 r. 1 312 nabywców, czyli o 139 więcej niż w 2010 r. Łącznie na polskie drogi wyjechało w 2011 r. 5 119 samochodów Clio hatchback
i Grandtour - o prawie 19% więcej niż w poprzednim, 2010 r.
Uznaniem nabywców cieszyły się także modele Megane hatchback (3 miejsce z wynikiem 2 217 szt. łącznie z wersją Generation) oraz duży sedan Fluence (4 pozycja i 1 482 auta sprzedane w ciągu całego roku).Łączna sprzedaż nowych samochodów osobowych Renault wyniosła w całym 2011 roku 17 785 szt.
Doskonałe wyniki sprzedaży w 2011 r. zanotowały samochody dostawcze Renault. Liderem w tej dziedzinie na koniec roku został furgon Master, którego łączna sprzedaż nowej, wprowadzonej w połowie 2010 r. wersji modelowej wyniosła 3 325 szt. powiększając aż o 12% całkowity wynik sprzedaży Mastera z poprzedniego roku.Dużym uznaniem cieszył się także drugi model z oferty dostawczych aut Renault - Trafic. Jego całoroczna sprzedaż łącznie dla wersji Fourgon i Passenger wyniosła 1 344 auta, co zapewniło mu wzrost sprzedaży o prawie 24%.
Sprzedaż nowych samochodów dostawczych Renault wyniosła w całym 2011 roku 5 517 szt., co stanowi poprawę dobrego wyniku z 2010 roku aż o ponad 11%.Sprzedaż modeli Dacia
Grudniowa sprzedaż modeli z gamy Dacia utrzymała się na wysokim miesięcznym poziomie poprzednich miesięcy 2011 r. i wyniosła 691 szt. W grudniu klienci Dacii odebrali najwięcej aut modelu Duster (328 szt.), model ten umocnił się tym samym na pozycji lidera sprzedaży wśród modeli Dacia na polskim rynku.W ciągu całego 2011 roku polscy nabywcy odebrali z salonów Dacii 3 673 samochody Duster (to jest prawie 2 razy więcej niż w 2010 r.), 1 546 hatchbacków Sandero, 1 367 Loganów MCV oraz 69 sedanów.
Całkowita sprzedaż osobowych modeli Dacia w Polsce w 2011 r. wyniosła 6 655 szt., co stanowi wzrost o ponad 23% w stosunku do 2010 r. Gamę modelową Dacia uzupełnia oferta aut dostawczych - modeli Logan Van i Logan Pick-up, które znalazły w ciągu całego roku 727 nabywców, także wykazując wzrost swojej sprzedaży - o ponad 17%.Całkowita sprzedaż aut marki Dacia (razem osobowych i dostawczych) w całym 2011 roku wyniosła 7 382 szt. i jest o 1 364 szt. (22,7%) większa niż w 2010 r.
źródło: Renault
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Renault i Dacia odnotowują 11 procentowy wzrost sprzedaży w Polsce w roku 2011
Podobne: Renault i Dacia odnotowują 11 procentowy wzrost sprzedaży w Polsce w roku 2011




Podobne galerie: Renault i Dacia odnotowują 11 procentowy wzrost sprzedaży w Polsce w roku 2011



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Renault