Flota » Aktualności » Renault prezentuje nowe hasło marki: "Drive the Change"

Renault prezentuje nowe hasło marki: "Drive the Change"
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie 2009 Grupa Renault zaprezentowała nowe hasło marki: Drive the Change.
Zobacz także: Renault: jakość celem strategicznym firmy »Hasło odwołuje się do wartości marki i wyraża wolę Renault, jako innowacyjnego, a jednocześnie bliskiego ludziom producenta samochodów, odegrania roli pioniera w rozwoju ogólnodostępnych środków transportu spełniających wymagania zrównoważonego rozwoju.
Renault od ponad 110 lat oferuje innowacyjne rozwiązania, dzięki którym wysokiej jakości produkty i usługi koncernu wyprzedzają swoją epokę: są pomysłowe, atrakcyjne, przystępne cenowo i cechują się niską emisją CO2.
Nowe hasło Renault wyraża najgłębsze wartości związane z kulturą firmy - entuzjazm, innowacyjność, bliskość - podkreślając przełom w projektowaniu i sposobie korzystania z samochodów.
PRZEŁOM W PROJEKTOWANIU I SPOSOBIE KORZYSTANIA Z SAMOCHODÓW
Zobacz także: Renault: jakość celem strategicznym firmy »
Renault od ponad 110 lat oferuje innowacyjne rozwiązania, dzięki którym wysokiej jakości produkty i usługi koncernu wyprzedzają swoją epokę: są pomysłowe, atrakcyjne, przystępne cenowo i cechują się niską emisją CO2.
Nowe hasło Renault wyraża najgłębsze wartości związane z kulturą firmy - entuzjazm, innowacyjność, bliskość - podkreślając przełom w projektowaniu i sposobie korzystania z samochodów.
PRZEŁOM W PROJEKTOWANIU I SPOSOBIE KORZYSTANIA Z SAMOCHODÓW
Według Międzynarodowej Agencji Energetycznej do roku 2050 emisja CO2 wzrośnie więcej niż dwukrotnie, a już w roku 2010 ilość samochodów jeżdżących po naszej planecie osiągnie miliard. W 1956 roku było to jedynie 100 mln pojazdów.
Renault stawia czoła temu wyzwaniu, opierając się na dwóch kierunkach działań: usprawnieniu istniejących technologii i wprowadzeniu nowych generacji silników o niskiej emisji CO2 oraz na przełomowym programie Zerowej Emisji.
W ramach tego programu na salonie frankfurckim zostały zaprezentowane cztery elektryczne samochody koncepcyjne, stanowiące zapowiedź przyszłej gamy pojazdów Renault o zerowej emisji. Ich wprowadzenie do sprzedaży jest zaplanowane na rok 2011. Ambicją Renault i Nissana jest zdobycie pozycji lidera w masowej sprzedaży samochodów o zerowej emisji.
Jednoczesna prezentacja nowego hasła Renault i czterech concept-carów na salonie we Frankfurcie podkreśla silne i kompleksowe zaangażowanie Renault w nowy kierunek działania, wyznaczający prawdziwy przełom w przemyśle motoryzacyjnym.
PONAD 110 LAT INNOWACJI W SŁUŻBIE CZŁOWIEKA
Renault stawia czoła temu wyzwaniu, opierając się na dwóch kierunkach działań: usprawnieniu istniejących technologii i wprowadzeniu nowych generacji silników o niskiej emisji CO2 oraz na przełomowym programie Zerowej Emisji.
W ramach tego programu na salonie frankfurckim zostały zaprezentowane cztery elektryczne samochody koncepcyjne, stanowiące zapowiedź przyszłej gamy pojazdów Renault o zerowej emisji. Ich wprowadzenie do sprzedaży jest zaplanowane na rok 2011. Ambicją Renault i Nissana jest zdobycie pozycji lidera w masowej sprzedaży samochodów o zerowej emisji.
Jednoczesna prezentacja nowego hasła Renault i czterech concept-carów na salonie we Frankfurcie podkreśla silne i kompleksowe zaangażowanie Renault w nowy kierunek działania, wyznaczający prawdziwy przełom w przemyśle motoryzacyjnym.
PONAD 110 LAT INNOWACJI W SŁUŻBIE CZŁOWIEKA
Od momentu swojego powstania w 1898 do dnia dzisiejszego firma Renault zawsze oferowała produkty i usługi wyprzedzające swoją epokę. Wystarczy kilka wymownych przykładów:
- W 1898 r. Louis Renault skonstruował automobil wyposażony w dwa innowacyjne rozwiązania, mające znaczący wpływ na przyszłość tego środka transportu: układ przeniesienia napędu z wałem kardana oraz rewolucyjną skrzynię biegów z bezpośrednim przełożeniem. W 1902 roku firma Renault opatentowała układ doładowania, który kilkadziesiąt lat później umożliwił powstanie turbosprężarki.
- Wprowadzony w 1946 roku samochód 4 CV stał się symbolem podwójnej odbudowy: Francji i Renault. W 1961 roku firma Renault powtórzyła ten wyczyn wprowadzając R4, już wówczas uznany za samochód zapewniający pełnię życia, a następnie w roku 1972 - R5, pierwszy samochód miejski. W 1984 roku Espace wylansował modę na samochody jednobryłowe w Europie, a 12 lat później pojawił się Scenic, pierwszy kompaktowy van. Oba modele całkowicie zmieniły podejście do samochodów rodzinnych.
W 1993 roku wprowadzono do sprzedaży Twingo - auto o nowatorskiej koncepcji, stanowiące alternatywę dla tradycyjnych małych samochodów. W 2004 roku firma Renault zapoczątkowała nowy styl konsumpcji samochodowej, oferując gamę Entry (Logana i Sandero).
- Na koniec 2008 roku Grupa Renault uplasowała się w pierwszej trójce producentów samochodowych pod względem niskiego zużycia paliwa i emisji CO2. Program Renault eco2 uwzględnia wszystkie etapy w cyklu życia samochodu, od produkcji po wycofanie pojazdu z eksploatacji i recykling.
- Renault jest również liderem pod względem bezpieczeństwa - od momentu kiedy w 2001 roku Laguna II jako pierwsza zdobyła 5 gwiazdek już aż 12 samochodów marki otrzymało maksymalną ocenę 5 gwiazdek
- W 1898 r. Louis Renault skonstruował automobil wyposażony w dwa innowacyjne rozwiązania, mające znaczący wpływ na przyszłość tego środka transportu: układ przeniesienia napędu z wałem kardana oraz rewolucyjną skrzynię biegów z bezpośrednim przełożeniem. W 1902 roku firma Renault opatentowała układ doładowania, który kilkadziesiąt lat później umożliwił powstanie turbosprężarki.
- Wprowadzony w 1946 roku samochód 4 CV stał się symbolem podwójnej odbudowy: Francji i Renault. W 1961 roku firma Renault powtórzyła ten wyczyn wprowadzając R4, już wówczas uznany za samochód zapewniający pełnię życia, a następnie w roku 1972 - R5, pierwszy samochód miejski. W 1984 roku Espace wylansował modę na samochody jednobryłowe w Europie, a 12 lat później pojawił się Scenic, pierwszy kompaktowy van. Oba modele całkowicie zmieniły podejście do samochodów rodzinnych.
W 1993 roku wprowadzono do sprzedaży Twingo - auto o nowatorskiej koncepcji, stanowiące alternatywę dla tradycyjnych małych samochodów. W 2004 roku firma Renault zapoczątkowała nowy styl konsumpcji samochodowej, oferując gamę Entry (Logana i Sandero).
- Na koniec 2008 roku Grupa Renault uplasowała się w pierwszej trójce producentów samochodowych pod względem niskiego zużycia paliwa i emisji CO2. Program Renault eco2 uwzględnia wszystkie etapy w cyklu życia samochodu, od produkcji po wycofanie pojazdu z eksploatacji i recykling.
- Renault jest również liderem pod względem bezpieczeństwa - od momentu kiedy w 2001 roku Laguna II jako pierwsza zdobyła 5 gwiazdek już aż 12 samochodów marki otrzymało maksymalną ocenę 5 gwiazdek
w testach Euro NCAP.
- W kwestii jakości produktów i usług, w najnowszych badaniach obejmujących wielu producentów, Renault i najnowsze modele marki (Megane III, Clio III, Twingo II, Laguna III, Kangoo III) plasują się wśród trzech najlepszych pod względem jakości w wielu krajach Europy.
- W kwestii jakości produktów i usług, w najnowszych badaniach obejmujących wielu producentów, Renault i najnowsze modele marki (Megane III, Clio III, Twingo II, Laguna III, Kangoo III) plasują się wśród trzech najlepszych pod względem jakości w wielu krajach Europy.











źródło: Renault
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Renault prezentuje nowe hasło marki: "Drive the Change"
Podobne: Renault prezentuje nowe hasło marki: "Drive the Change"




Podobne galerie: Renault prezentuje nowe hasło marki: "Drive the Change"



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Renault
Galerie zdjęć
Newsletter