Flota  »  Aktualności  »  Renault prezentuje nowe hasło marki: "Drive the Change"
Renault Fluence Zero Emission Z.E. concept

Renault prezentuje nowe hasło marki: "Drive the Change"

2009-09-21 - P. Grzelak     Tagi: Renault, Rynek
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie 2009 Grupa Renault zaprezentowała nowe hasło marki: Drive the Change. Hasło odwołuje się do wartości marki i wyraża wolę Renault, jako innowacyjnego, a jednocześnie bliskiego ludziom producenta samochodów, odegrania roli pioniera w rozwoju ogólnodostępnych środków transportu spełniających wymagania zrównoważonego rozwoju.

Renault od ponad 110 lat oferuje innowacyjne rozwiązania, dzięki którym wysokiej jakości produkty i usługi koncernu wyprzedzają swoją epokę: są pomysłowe, atrakcyjne, przystępne cenowo i cechują się niską emisją CO2.  

Nowe hasło Renault wyraża najgłębsze wartości związane z kulturą firmy - entuzjazm, innowacyjność, bliskość - podkreślając przełom w projektowaniu i sposobie korzystania z samochodów.  

PRZEŁOM W PROJEKTOWANIU I SPOSOBIE KORZYSTANIA Z SAMOCHODÓW
Według Międzynarodowej Agencji Energetycznej do roku 2050 emisja CO2 wzrośnie więcej niż dwukrotnie, a już w roku 2010 ilość samochodów jeżdżących po naszej planecie osiągnie miliard.  W 1956 roku było to jedynie 100 mln pojazdów. 

Renault stawia czoła temu wyzwaniu, opierając się na dwóch kierunkach działań: usprawnieniu istniejących technologii i wprowadzeniu nowych generacji silników o niskiej emisji CO2 oraz na przełomowym programie Zerowej Emisji.

W ramach tego programu na salonie frankfurckim zostały zaprezentowane cztery elektryczne samochody koncepcyjne, stanowiące zapowiedź przyszłej gamy pojazdów Renault o zerowej emisji. Ich wprowadzenie do sprzedaży jest zaplanowane na rok 2011. Ambicją Renault i Nissana jest zdobycie pozycji lidera w masowej sprzedaży samochodów o zerowej emisji. 

Jednoczesna prezentacja nowego hasła Renault i czterech concept-carów na salonie we Frankfurcie podkreśla silne i kompleksowe zaangażowanie Renault w nowy kierunek działania, wyznaczający prawdziwy przełom w przemyśle motoryzacyjnym. 

PONAD 110 LAT INNOWACJI W SŁUŻBIE CZŁOWIEKA
Od momentu swojego powstania w 1898 do dnia dzisiejszego firma Renault zawsze oferowała produkty i usługi wyprzedzające swoją epokę. Wystarczy kilka wymownych przykładów: 

- W 1898 r. Louis Renault skonstruował automobil wyposażony w dwa innowacyjne rozwiązania, mające znaczący wpływ na przyszłość tego środka transportu: układ przeniesienia napędu z wałem kardana oraz rewolucyjną skrzynię biegów z bezpośrednim przełożeniem. W 1902 roku firma Renault opatentowała układ doładowania, który kilkadziesiąt lat później umożliwił powstanie turbosprężarki. 

- Wprowadzony w 1946 roku samochód 4 CV stał się symbolem podwójnej odbudowy: Francji i Renault. W 1961 roku firma Renault powtórzyła ten wyczyn wprowadzając R4, już wówczas uznany za samochód zapewniający pełnię życia, a następnie w  roku 1972 -  R5, pierwszy samochód miejski. W 1984 roku Espace wylansował modę na samochody jednobryłowe w Europie, a 12 lat później pojawił się Scenic, pierwszy kompaktowy van. Oba modele całkowicie zmieniły podejście do samochodów rodzinnych.

W 1993 roku wprowadzono do sprzedaży Twingo - auto o nowatorskiej koncepcji, stanowiące alternatywę dla tradycyjnych małych samochodów. W 2004 roku firma Renault zapoczątkowała nowy styl konsumpcji samochodowej, oferując gamę Entry (Logana i Sandero). 

- Na koniec 2008 roku Grupa Renault uplasowała się w pierwszej trójce producentów samochodowych pod względem niskiego zużycia paliwa i emisji CO2. Program Renault eco2 uwzględnia wszystkie etapy w cyklu życia samochodu, od produkcji po wycofanie pojazdu z eksploatacji i recykling.  

- Renault jest również liderem pod względem bezpieczeństwa - od momentu kiedy w 2001 roku Laguna II jako pierwsza zdobyła 5 gwiazdek już aż 12 samochodów marki otrzymało maksymalną ocenę 5 gwiazdek 
w testach Euro NCAP. 

- W kwestii jakości produktów i usług, w najnowszych badaniach obejmujących wielu producentów, Renault i najnowsze modele marki (Megane III, Clio III, Twingo II, Laguna III, Kangoo III) plasują się wśród trzech najlepszych pod względem jakości w wielu krajach Europy. 



źródło: Renault

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Renault prezentuje nowe hasło marki: "Drive the Change"