Flota » Aktualności » Renault: jakość celem strategicznym firmy
Zapewnienie najwyższego poziomu jakości, zarówno pod względem produktów jak i oferowanych usług, jest celem strategicznym Renault. Odwiedzając nową stronę http://www.renault-quality.com/pl/ można przekonać się, że solidność i niezawodność aut francuskiego koncernu to wynik precyzyjnie zaplanowanych działań. Ich efektem jest uznanie francuskiego koncernu przez niezależne instytucje za jednego z liderów jakości.
Miernikiem jakości samochodu jest dla Renault zadowolenie klienta, a wysoka jakość to składowa czterech etapów. Zarówno podczas produkcji samochodów jak i w obsłudze posprzedażnej oraz samej eksploatacji pojazdu Renault zobowiązuje się:
Słuchać - czyli przekształcać potrzeby klientów w rzeczywistość.
Zapewniać - brak usterek poprzez ofertę niezawodnych i solidnie wykonanych pojazdów.
Trwać - czyli produkować samochody nie ulegające awariom i dobrze starzejące się.
Służyć - poprzez dotrzymywanie zobowiązań wobec klienta, zapewnienie mu profesjonalnej obsługi w trakcie użytkowania samochodu oraz odpowiadanie na pytania i wątpliwości. Profesjonalizm, kompetencje i doświadcznie przy tworzeniu każdego modelu dają gwarancję niezawodności na każdym etapie życia samochodu. Przykładem tego była choćby produkcja jednego z najnowszych modeli w gamie Renault - Megane. Przed wprowadzeniem do sprzedaży 100 aut zostało poddanych testowi, podczas którego, jeżdząc non stop 24 godziny na dobę przez trzy miesiące pokonało trasę odpowiadającą 5 milionom kilometrów!
Najwyższe standardy w dziedzinie jakości Renault znajdują potwierdzenie w ocenach niezależnych instytucji. W raporcie niemieckiej organizacji DEKRA z grudnia 2008 roku, Renault Clio zajęło pierwsze miejsce pod względem niezawodności (dla samochodów z przebiegiem od 0 do 50 tys. km).Według niemieckiego raportu ADAC opublikowanego w kwietniu 2009 roku, Renault Laguna zajęło drugie miejsce pod względem niezawodności, a od trzech lat zielone oznakowanie, jakim określa się kategorię wysoka niezawodność w tym raporcie, otrzymują także Renault Twingo, Clio, Modus, Kangoo, Megane oraz Scenic.
Słuchać - czyli przekształcać potrzeby klientów w rzeczywistość.
Zapewniać - brak usterek poprzez ofertę niezawodnych i solidnie wykonanych pojazdów.
Trwać - czyli produkować samochody nie ulegające awariom i dobrze starzejące się.
Służyć - poprzez dotrzymywanie zobowiązań wobec klienta, zapewnienie mu profesjonalnej obsługi w trakcie użytkowania samochodu oraz odpowiadanie na pytania i wątpliwości. Profesjonalizm, kompetencje i doświadcznie przy tworzeniu każdego modelu dają gwarancję niezawodności na każdym etapie życia samochodu. Przykładem tego była choćby produkcja jednego z najnowszych modeli w gamie Renault - Megane. Przed wprowadzeniem do sprzedaży 100 aut zostało poddanych testowi, podczas którego, jeżdząc non stop 24 godziny na dobę przez trzy miesiące pokonało trasę odpowiadającą 5 milionom kilometrów!
źródło: Renault
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Renault: jakość celem strategicznym firmy
Podobne: Renault: jakość celem strategicznym firmy
Finder S.A. przejął AutoGuard S.A. - powstała największa firma telematyczna w Polsce »
Ciężarowy Mercedes-Benz z autopilotem Highway Pilot - premiera na europejskich drogach »
Punkty VITAY teraz także za zgłoszenia w systemie Yanosik »
Sprawdź ceny paliw przed tankowaniem w Niemczech - nowa aplikacja od DKV Euro Service »
Podobne galerie: Renault: jakość celem strategicznym firmy
Renault Trafic w wersji SpaceClass »
Poliftingowe Renault Master na rok 2014 w galerii zdjęć »
Opel Vivaro oraz Renault Trafic na rok 2014 - dostawcze dzieci downsizingu »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Renault
Newsletter
Galerie zdjęć
Aprilia RSV4 R 2010 - superbike dla mniej zamożnych [67]
Grand Prix Hiszpanii - Barcelona - pitbabes [38]