
Rośnie udział Lotosu w polskim rynku detalicznym
Udział Lotosu w polskim rynku detalicznym, mierzony wolumenem sprzedaży paliw ogółem po dwóch miesiącach bieżącego roku, wzrósł do poziomu 8,2%. Oznacza to 1,3% wzrostu w stosunku do porównywalnego okresu roku ubiegłego.
Warto także zauważyć, że udział spółki w rynku detalicznym olejów napędowych na koniec lutego osiągnął poziom 10%. Zgodnie z zapisami strategii do 2015 roku Lotos planuje uzyskać minimum 10-procentowy udział w sprzedaży detalicznej paliw. Większy udział w rynku i wzrost wolumenu sprzedaży detalicznej w pierwszym kwartale bieżącego roku o 3,1% rok do roku to m.in. efekt wprowadzenia na rynek nowej marki ekonomicznych stacji paliw Lotos Optima.
źródło: fleet.com.pl
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Rośnie udział Lotosu w polskim rynku detalicznym
Podobne: Rośnie udział Lotosu w polskim rynku detalicznym




Podobne galerie: Rośnie udział Lotosu w polskim rynku detalicznym



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter