Flota  »  Paliwa  »  Rośnie udział Lotosu w polskim rynku detalicznym
Stacja Optima

Rośnie udział Lotosu w polskim rynku detalicznym

2012-05-22 - F. Bednarkiewicz     Tagi: LOTOS, Paliwa, Rynek
Udział Lotosu w polskim rynku detalicznym, mierzony wolumenem sprzedaży paliw ogółem po dwóch miesiącach bieżącego roku, wzrósł do poziomu 8,2%. Oznacza to 1,3% wzrostu w stosunku do porównywalnego okresu roku ubiegłego. Warto także zauważyć, że udział spółki w rynku detalicznym olejów napędowych na koniec lutego osiągnął poziom 10%. Zgodnie z zapisami strategii do 2015 roku Lotos planuje uzyskać minimum 10-procentowy udział w sprzedaży detalicznej paliw. Większy udział w rynku i wzrost wolumenu sprzedaży detalicznej w pierwszym kwartale bieżącego roku o 3,1% rok do roku to m.in. efekt wprowadzenia na rynek nowej marki ekonomicznych stacji paliw Lotos Optima.



źródło: fleet.com.pl

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Rośnie udział Lotosu w polskim rynku detalicznym