Flota » Aktualności » Rusza polska edycja konkursu Optifuel Challenge 2014

Rusza polska edycja konkursu Optifuel Challenge 2014
2014-05-13 - F. Bednarkiewicz Tagi: Renault, Ciężarówki, Zużycie paliwa, Pracownik
Już po raz szósty Renault Trucks organizuje konkurs Optifuel Challenge w Polsce. Zwycięzcą zostanie kierowca, który osiągnie najniższe spalanie, utrzymując najwyższą średnią prędkością z uwzględnieniem przepisów prawa o ruchu drogowym. Co ciekawe, wyniki zostaną zmierzone za pomocą narzędzi Infomax i/lub Optifleet.
Konkurs Optifuel Challenge 2014 odbędzie się w 10 lokalizacjach: w Rzeszowie, Krakowie, Wrocławiu, Mikołowie, Rzgowie, Młochowie, Ostrołęce, Suwałkach, Gdyni, Białej Podlaskiej. Trasa rozpocznie się w maju, a zakończy pod koniec lipca. 10 września planowany jest Wielki Finał, który wyłoni spośród 10 zwycięzców eliminacji lokalnych szóstego już Mistrza Ekonomicznej Jazdy Renault Trucks w Polsce. Najlepszy kierowca z Polski weźmie udział w szkoleniu zaplanowanym na 12 września w Młochowie, a następnie w listopadzie zawalczy o nagrodę główną: voucher na kwotę 8000 euro a dla firmy pojazd Renault T 460 na rok użytkowania.
Optifuel to doskonała okazja, aby dowiedzieć się więcej o najskuteczniejszych technikach jazdy ekonomicznej i poprawić swoje umiejętności. To również okazja, aby zdobyć atrakcyjne nagrody, a te czekają już na zwycięzcy eliminacji lokalnych. Każdy z 10 zwycięzców eliminacji lokalnych otrzyma rejestrator trasy Garmin DVR Dash Cam z GPS-em, zaś firma, w której pracują voucher na obsługę w serwisie, w którym odbywa się konkurs na kwotę 2000 zł netto oraz szkolenie dla jednego kierowcy z jazdy ekonomicznej.
W Finale krajowym zaplanowanym na 11 września najlepszy kierowca otrzyma laptop, voucher na opony Michelin do samochodu osobowego o wartości 2000 zł, voucher na ubezpieczenie samochodu osobowego o wartości ok 3000 zł (wartość pojazdu maksymalnie 80 tys. zł, wiek nie starszy niż 5 lat). Firma zaś, w której pracuje otrzyma voucher na usługę serwisową (w tym np. zakup części/ gadżetów firmowych) o wartości 5000 zł do wykorzystania w wybranym przez siebie autoryzowanym serwisie Renault Trucks w Polsce, ubezpieczenie AC/OC/NW na jeden pojazd ciężarowy na rok (wartość pojazdu netto maksymalnie 100 tys EUR, wiek nie starszy niż 5 lat)- wartość rynkowa nagrody to ok 10 tys zł), voucher na 2 opony Michelin do pojazdu ciężarowego o wartości 4500 zł, 200 litrów oleju Total. Najlepszy kierowca z Polski będzie reprezentował Polskę na finale europejskim, który odbędzie się w listopadzie 2014 w Lyonie we Francji. Nagrody w głównym finale to: voucher o wartości 8000 euro dla kierowcy (nie wymienny na gotówkę, do szerokiego wykorzystania np. na zakup wycieczki etc.). Z kolei firma, w której pracuje Mistrz Europejski otrzyma pojazd Renault T 460 na rok użytkowania.Dodatkowo najlepszy kierowca z rejonu Europy Centralno-Wschodniej, który uzyska najlepszy wynik na finale europejskim otrzyma voucher na kwotę 4000 euro ( zasady jak wyżej), a firma, w której pracuje dostanie pojazd Renault T 460 na 6 miesięcy użytkowania. Nagroda główna i nagroda dla najlepszego kierowcy z rynku Europy Centralno-Wschodniej sumują się.Zgłoszenia do udziału w konkursie zbierają reprezentanci handlowi w poszczególnych lokalizacjach. Ilość miejsc ograniczona. Szczegóły znajdują się też na stronie renault-trucks.pl.
Harmonogram konkursu wygląda następująco:
Lokalne eliminacje:
EUROCOMPLEX TRUCKS RZESZÓW - 13-14.05.2014
EUROCOMPLEX TRUCKS KRAKÓW - 15-16.05.2014
RETOS PIETRZYKOWIECE - 21-23.05.2014
TANDEM TRUCKS MIKOŁÓW - 28-30.05.2014
POLSAD RZGÓW - 4-7.06.2014
VOLVO GROUP TRUCK CENTER MŁOCHÓW - 11-13.06.2014
VOLVO GROUP TRUCK CENTER OSTROŁĘKA - 25-25.06.2014
VOLVO GROUP TRUCK CENTER SUWAŁKI - 2-4.07.2014
VOLVO GROUP TRUCK CENTER GDYNIA - 9-11.07.2014
AUTOSFERA BIAŁA PODLASKA - 11.09.2014
Finał krajowy:
VOLVO GROUP TRUCK CENTER MŁOCHÓW - 11.06.2014
Szkolenie dla najlepszych kierowców Rynku Europy Centralno-Wschodniej
VOLVO GROUP TRUCK CENTER MŁOCHÓW - 11.06.2014
Finał europejski
Lyon - listopad 2014
Tegoroczna edycja nie mogłaby się odbyć bez głębokiego zaangażowania partnerów Renault Trucks, którzy towarzyszą nam od samego początku tego cyklu spotkań. Firmy Renault Trucks Financial Services ( atrakcyjna oferta finansowania fabrycznego), Michelin Polska (zestawy są na ogumieniu Michelin), Total Polska ( silniki fabrycznie są napełnione energooszczędnym olejem Renault Trucks Oils), Wielton (ciągniki ciągną naczepy kurtynowe NS3K M2- jeden z flagowych produktów tej marki). Patronami konkursu po raz pierwszy są w tym roku PZU i VOITH ( producent retardera, w który mogą być wyposażone pojazdy Renault Trucks).
Konkurs jazdy ekonomicznej będzie prowadzony z wykorzystaniem obciążonego 22 tonami ładunku zestawu drogowego: Renault T 460 (silnik DTI11 o mocy 460 KM i momencie obrotowym 2200 Nm) wyposażonego w systemy Optifleet oraz Optifuel Infomax.
Harmonogram konkursu wygląda następująco:
Lokalne eliminacje:
EUROCOMPLEX TRUCKS RZESZÓW - 13-14.05.2014
EUROCOMPLEX TRUCKS KRAKÓW - 15-16.05.2014
RETOS PIETRZYKOWIECE - 21-23.05.2014
TANDEM TRUCKS MIKOŁÓW - 28-30.05.2014
POLSAD RZGÓW - 4-7.06.2014
VOLVO GROUP TRUCK CENTER MŁOCHÓW - 11-13.06.2014
VOLVO GROUP TRUCK CENTER OSTROŁĘKA - 25-25.06.2014
VOLVO GROUP TRUCK CENTER SUWAŁKI - 2-4.07.2014
VOLVO GROUP TRUCK CENTER GDYNIA - 9-11.07.2014
AUTOSFERA BIAŁA PODLASKA - 11.09.2014
Finał krajowy:
VOLVO GROUP TRUCK CENTER MŁOCHÓW - 11.06.2014
Szkolenie dla najlepszych kierowców Rynku Europy Centralno-Wschodniej
VOLVO GROUP TRUCK CENTER MŁOCHÓW - 11.06.2014
Finał europejski
Lyon - listopad 2014
Tegoroczna edycja nie mogłaby się odbyć bez głębokiego zaangażowania partnerów Renault Trucks, którzy towarzyszą nam od samego początku tego cyklu spotkań. Firmy Renault Trucks Financial Services ( atrakcyjna oferta finansowania fabrycznego), Michelin Polska (zestawy są na ogumieniu Michelin), Total Polska ( silniki fabrycznie są napełnione energooszczędnym olejem Renault Trucks Oils), Wielton (ciągniki ciągną naczepy kurtynowe NS3K M2- jeden z flagowych produktów tej marki). Patronami konkursu po raz pierwszy są w tym roku PZU i VOITH ( producent retardera, w który mogą być wyposażone pojazdy Renault Trucks).
Konkurs jazdy ekonomicznej będzie prowadzony z wykorzystaniem obciążonego 22 tonami ładunku zestawu drogowego: Renault T 460 (silnik DTI11 o mocy 460 KM i momencie obrotowym 2200 Nm) wyposażonego w systemy Optifleet oraz Optifuel Infomax.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Rusza polska edycja konkursu Optifuel Challenge 2014
Podobne: Rusza polska edycja konkursu Optifuel Challenge 2014




Podobne galerie: Rusza polska edycja konkursu Optifuel Challenge 2014



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Renault
Newsletter
Galerie zdjęć