Flota » Aktualności » Sieć salonów Toyoty najlepsza w Polsce
Sieć salonów Toyoty najlepsza w Polsce
2009-06-27 - P. Łukasiewicz Tagi: Toyota, Dealerzy, Plebiscyty
W opublikowanym ostatnio przez „Auto-Świat” Wielkim Teście Salonów Sieć Toyoty Motor Poland okazała się bezkonkurencyjna zajmując pierwsze miejsce zarówno w pod względem średniej oceny całej sieci, jak i szczegółowego rankingu dealerów. Według redakcji to właśnie „w salonach Toyoty obsługują najlepiej”.
Test został przeprowadzony już po raz szósty. Ankieterzy odwiedzili 315 salonów różnych marek. W ramach tego badania ocenie poddano 21 stacji dealerskich Toyoty (z łącznej liczby 62 autoryzowanych przedstawicieli tej marki w Polsce) zliczając punkty w trzech głównych kategoriach: organizacji salonu, jakości obsługi oraz jeździe próbnej.
Toyota uzyskała łączny wynik 153,24 punktu zdecydowanie wygrywając klasyfikację importerów nowych aut. Najwyższe cząstkowe oceny przyznano sieci za: miejsca parkingowe przed salonami, wygląd budynków, jasny i zrozumiały język sprzedawców podczas prezentacji auta (pytania dotyczyły modeli Yaris, Auris i Avensis). Wysoko oceniono także zachowanie sprzedawców podczas jazd próbnych.
W podsumowaniu testu redakcja „Auto-Świata” zauważyła, iż „czołowe miejsca zajęły te firmy, które i w latach ubiegłych wypadały najlepiej. To pokazuje, że (…) firmy, które mają dobre procedury, szkolą pracowników i nastawione są na jak najlepszą obsługę klientów, odnoszą sukces”.
Także szczegółowy ranking stacji dealerskich nie pozostawił złudzeń. W pierwszej dziesiątce znalazło się aż 4 reprezentantów Toyoty (Rybnik, Warszawa - Chodzeń, Olsztyn i Szczecin), a stacja z Rybnika uzyskała najwyższy wynik spośród wszystkich 315 przebadanych dealerów (wynik 195 pkt na 200 możliwych)! Jednocześnie żadna z poddawanych ocenie stacji nie osiągnęła wyniku gorszego niż 115 punktów (u niektórych konkurentów zdarzały się salony z wynikami poniżej 80 punktów). To pokazuje jak wyrównany poziom reprezentuje cała sieć.
Bardzo cieszy nas tak wysoka ocena wystawiona przez wiodący tygodnik motoryzacyjny w Polsce - komentuje Witold Nowicki, dyrektor handlowy Toyota Motor Poland. Nasza marka od początku swojej działalności podkreśla wagę przywiązywaną do najwyższej jakości obsługi Klienta. Jego dobro i zadowolenie jest dla nas najwyższym celem, często stawianym przed rankingami liczby sprzedanych aut. Wierzymy, że łącząc ten element z wysoką jakością wykonania naszych aut będziemy mogli liczyć na coraz większe zaufanie dla naszej marki wśród kolejnych pokoleń polskich klientów.
Zgodnie z tą filozofią Toyota Motor Poland kładzie ogromny nacisk na jakość i zakres szkoleń. Od kilku lat działa 6-osobowy zespół trenerów w ramach Akademii Toyoty. Weryfikacji poddawana jest sukcesywnie praktycznie cała sieć. W zeszłym roku przeprowadzono szkolenia dla 500 sprzedawców (z łącznej liczby oscylującej wokół 650 osób). Tylko systematyczne i rzetelne pogłębianie wiedzy oraz podkreślanie roli Klienta może zagwarantować nam wysoki poziom obsługi w całej sieci - podsumowuje dyr. Nowicki.
Test został przeprowadzony już po raz szósty. Ankieterzy odwiedzili 315 salonów różnych marek. W ramach tego badania ocenie poddano 21 stacji dealerskich Toyoty (z łącznej liczby 62 autoryzowanych przedstawicieli tej marki w Polsce) zliczając punkty w trzech głównych kategoriach: organizacji salonu, jakości obsługi oraz jeździe próbnej.
Toyota uzyskała łączny wynik 153,24 punktu zdecydowanie wygrywając klasyfikację importerów nowych aut. Najwyższe cząstkowe oceny przyznano sieci za: miejsca parkingowe przed salonami, wygląd budynków, jasny i zrozumiały język sprzedawców podczas prezentacji auta (pytania dotyczyły modeli Yaris, Auris i Avensis). Wysoko oceniono także zachowanie sprzedawców podczas jazd próbnych.
Także szczegółowy ranking stacji dealerskich nie pozostawił złudzeń. W pierwszej dziesiątce znalazło się aż 4 reprezentantów Toyoty (Rybnik, Warszawa - Chodzeń, Olsztyn i Szczecin), a stacja z Rybnika uzyskała najwyższy wynik spośród wszystkich 315 przebadanych dealerów (wynik 195 pkt na 200 możliwych)! Jednocześnie żadna z poddawanych ocenie stacji nie osiągnęła wyniku gorszego niż 115 punktów (u niektórych konkurentów zdarzały się salony z wynikami poniżej 80 punktów). To pokazuje jak wyrównany poziom reprezentuje cała sieć.
Bardzo cieszy nas tak wysoka ocena wystawiona przez wiodący tygodnik motoryzacyjny w Polsce - komentuje Witold Nowicki, dyrektor handlowy Toyota Motor Poland. Nasza marka od początku swojej działalności podkreśla wagę przywiązywaną do najwyższej jakości obsługi Klienta. Jego dobro i zadowolenie jest dla nas najwyższym celem, często stawianym przed rankingami liczby sprzedanych aut. Wierzymy, że łącząc ten element z wysoką jakością wykonania naszych aut będziemy mogli liczyć na coraz większe zaufanie dla naszej marki wśród kolejnych pokoleń polskich klientów.
Zgodnie z tą filozofią Toyota Motor Poland kładzie ogromny nacisk na jakość i zakres szkoleń. Od kilku lat działa 6-osobowy zespół trenerów w ramach Akademii Toyoty. Weryfikacji poddawana jest sukcesywnie praktycznie cała sieć. W zeszłym roku przeprowadzono szkolenia dla 500 sprzedawców (z łącznej liczby oscylującej wokół 650 osób). Tylko systematyczne i rzetelne pogłębianie wiedzy oraz podkreślanie roli Klienta może zagwarantować nam wysoki poziom obsługi w całej sieci - podsumowuje dyr. Nowicki.
źródło: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Sieć salonów Toyoty najlepsza w Polsce
Podobne: Sieć salonów Toyoty najlepsza w Polsce




Podobne galerie: Sieć salonów Toyoty najlepsza w Polsce



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Toyota
Galerie zdjęć
Newsletter