Flota  »  Aktualności  »  Stolica polskich Tatr testuje elektryczny autobus marki Solaris
			
			
			
			 
									
					
					Stolica polskich Tatr testuje elektryczny autobus marki Solaris
							2013-09-11 - F. Bednarkiewicz     Tagi: Solaris, Autobusy, Solaris Urbino Electric
						
						
						Miasto Zakopane, Tatrzański Part Narodowy, Polskie Koleje Górskie oraz Polskie Koleje Linowe w ramach projektu EKO Zakopane zdecydowały o testach elektrycznego autobusu marki Solaris. Całkowicie bezemisyjny i przyjazny środowisku pojazd będzie kursować w górach od wczoraj do 16 września.
						Ze względu na swoje walory ekologiczne elektryczny Solaris będzie wykorzystywany na trasie z centrum Zakopanego do Kuźnic. Rozważana jest także jego eksploatacja na trasie do Morskiego Oka. Wszystko dzięki niezwykle przyjaznemu środowisku napędowi autobusu. Pojazd zasilany energią elektryczną jest wyjątkowo cichy i całkowicie bezemisyjny.
			 Solaris Urbino Electric w dłuższym wydaniu 12-metrowym
Solaris Urbino Electric w dłuższym wydaniu 12-metrowym Solaris Urbino Electric w dłuższym wydaniu 12-metrowym
			
						- Myślę, że nie ma lepszego miejsca w Polsce, aby korzystać z tej niezwykle przyjaznej środowisku naturalnemu technologii. Stolica polskich Tatr wydaje się być idealnym miejscem na użytkowanie autobusów bateryjnych. Mam nadzieję, że zaplanowane testy przekonają decydentów Zakopanego o tym, że autobus elektryczny stanowi przyszłościowe rozwiązanie, które pozwoli odciążyć ruch samochodowy w tej jednej z najpiękniejszych i najbardziej obleganych destynacji turystycznych naszego kraju - mówi Solange Olszewska, Prezes firmy Solaris.
	
	
	
	
						- Test autobusu elektrycznego jest kolejnym punktem na mapie projektu EKO Zakopane. To właśnie dla tatrzańskiej przyrody i naturalnych uroków naszego miasta turyści odwiedzają tak licznie Zakopane. Chcielibyśmy, aby Zakopane stało się najbardziej ekologicznym miastem w Polsce - mówi Janusz Majcher burmistrz Zakopanego.Pierwszy autobus elektryczny marki Solaris zaprezentowany został w roku 2011. Od tego momentu pojazdy te były testowane w kilkudziesięciu miastach w Europie. W tym roku firma zrealizowała dostawę autobusu elektrycznego do Klagenfurtu w Austrii, a w drugiej połowie tego roku i na początku przyszłego dostarczy takie autobusy do Brunszwiku i Dusseldorfu.Autobusy elektryczne firmy Solaris - w zależności od infrastruktury miejskiej oraz wymagań trasy, jaką mają obsługiwać - ładowane mogą być na trzy sposoby: ze stacjonarnych punktów zasilania, za pomocą pętli indukcyjnych albo przy wykorzystaniu pantografu i specjalnej linii zasilającej montowanej nad przystankiem. Ponadto producent oferuje baterie o różnej pojemności, której wielkość jest dobierana pod kątem potrzeb przewoźnika.
Solaris Urbino Electric w dłuższym wydaniu 12-metrowym
			
						- Myślę, że nie ma lepszego miejsca w Polsce, aby korzystać z tej niezwykle przyjaznej środowisku naturalnemu technologii. Stolica polskich Tatr wydaje się być idealnym miejscem na użytkowanie autobusów bateryjnych. Mam nadzieję, że zaplanowane testy przekonają decydentów Zakopanego o tym, że autobus elektryczny stanowi przyszłościowe rozwiązanie, które pozwoli odciążyć ruch samochodowy w tej jednej z najpiękniejszych i najbardziej obleganych destynacji turystycznych naszego kraju - mówi Solange Olszewska, Prezes firmy Solaris.
	
	
	
	
						- Test autobusu elektrycznego jest kolejnym punktem na mapie projektu EKO Zakopane. To właśnie dla tatrzańskiej przyrody i naturalnych uroków naszego miasta turyści odwiedzają tak licznie Zakopane. Chcielibyśmy, aby Zakopane stało się najbardziej ekologicznym miastem w Polsce - mówi Janusz Majcher burmistrz Zakopanego.Pierwszy autobus elektryczny marki Solaris zaprezentowany został w roku 2011. Od tego momentu pojazdy te były testowane w kilkudziesięciu miastach w Europie. W tym roku firma zrealizowała dostawę autobusu elektrycznego do Klagenfurtu w Austrii, a w drugiej połowie tego roku i na początku przyszłego dostarczy takie autobusy do Brunszwiku i Dusseldorfu.Autobusy elektryczne firmy Solaris - w zależności od infrastruktury miejskiej oraz wymagań trasy, jaką mają obsługiwać - ładowane mogą być na trzy sposoby: ze stacjonarnych punktów zasilania, za pomocą pętli indukcyjnych albo przy wykorzystaniu pantografu i specjalnej linii zasilającej montowanej nad przystankiem. Ponadto producent oferuje baterie o różnej pojemności, której wielkość jest dobierana pod kątem potrzeb przewoźnika.
					
 Solaris Urbino Electric w dłuższym wydaniu 12-metrowym
Solaris Urbino Electric w dłuższym wydaniu 12-metrowym Solaris Urbino Electric w dłuższym wydaniu 12-metrowym
Solaris Urbino Electric w dłuższym wydaniu 12-metrowym
			źródło: Solaris Bus&Coach
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Stolica polskich Tatr testuje elektryczny autobus marki Solaris
Podobne: Stolica polskich Tatr testuje elektryczny autobus marki Solaris
				 Dekada współpracy Grupy Goodyear Polska z Solaris Bus & Coach »
Dekada współpracy Grupy Goodyear Polska z Solaris Bus & Coach »
					
					 Elektryczny Solaris z Polski otrzymał tytuł Autobusu roku 2016 w Hiszpanii »
Elektryczny Solaris z Polski otrzymał tytuł Autobusu roku 2016 w Hiszpanii »
					
					 Paryż testuje elektryczny autobus polskiej produkcji - Solaris Urbino Electric »
Paryż testuje elektryczny autobus polskiej produkcji - Solaris Urbino Electric »
					
					 Solaris Urbino Electric podbija Berlin i Warszawę »
Solaris Urbino Electric podbija Berlin i Warszawę »
					
				Podobne galerie: Stolica polskich Tatr testuje elektryczny autobus marki Solaris
				 Mercedes Sprinter 2018 - oficjalne zdjęcia vana »
Mercedes Sprinter 2018 - oficjalne zdjęcia vana »
					
					 Autonomiczne pługi Mercedesa »
Autonomiczne pługi Mercedesa »
					
					 Toyota JPN Taxi - prezentacja taksówki z hybrydą LPG »
Toyota JPN Taxi - prezentacja taksówki z hybrydą LPG »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			
			
			
			
			
			
			
			
			Newsletter
			
 Solaris Urbino Electric w Zakopanem
Solaris Urbino Electric w Zakopanem Solaris Urbino Electric w Zakopanem
Solaris Urbino Electric w Zakopanem Solaris Urbino Electric w dłuższym wydaniu 12-metrowym
Solaris Urbino Electric w dłuższym wydaniu 12-metrowym Solaris Urbino Electric w dłuższym wydaniu 12-metrowym
Solaris Urbino Electric w dłuższym wydaniu 12-metrowym Solaris Urbino Electric w dłuższym wydaniu 12-metrowym
Solaris Urbino Electric w dłuższym wydaniu 12-metrowym Solaris Urbino Electric w dłuższym wydaniu 12-metrowym
Solaris Urbino Electric w dłuższym wydaniu 12-metrowym 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Tapety MG
Tapety MG  Opel Corsa OPC Nurburgring Edition - 210-konna czerwona strzała
Opel Corsa OPC Nurburgring Edition - 210-konna czerwona strzała  2010 Honda Hornet 600
2010 Honda Hornet 600  Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! 
 
			
 
 
			