Flota  »  Aktualności  »  Sukces Volvo FMX w segmencie budowlanym
			
			
			
			 
									
					
					
					
					
						Volvo FMX znacząco zmieniło obraz rynku pojazdów budowlanych. Od jego premiery w kwietniu ubiegłego roku sprzedano blisko 5000 sztuk tego modelu. Obecnie nowy pojazd budowlany pokazuje, na co go stać w najbardziej ekstremalnych warunkach roboczych w Europie.
Zobacz także: Volvo FMX - galeria »- Sprzedaż Volvo FMX znacznie przekroczyła nasze oczekiwania. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy zrealizowaliśmy połowę planu sprzedaży na cały rok 2011.
						Tak duży popyt potwierdza, że potrafimy skutecznie spełniać potrzeby klientów, uwzględniając warunki - często bardzo ciężkie i wymagające, - w jakich użytkują swoje samochody - mówi Claes Nilsson, prezes Europejskiej Dywizji Volvo Trucks.
Na granicy Szwajcarii z Włochami powstaje najdłuższy na świecie tunel. Po ukończeniu budowy będzie miał długość 57 kilometrów. To tutaj Danni pokonuje swoim Volvo FMX drogi o nachyleniu do 22 procent i jest bezgranicznie zadowolony ze swojego nowego miejsca pracy. - Jestem zachwycony moim FMX. To doskonały pojazd do tego typu, trudnych zadań transportowych w budownictwie. Wysoko cenię sobie komfort kabiny, a zwłaszcza doskonałą widoczność, wynikającą z zastosowania nowego typu lusterek wstecznych - mówi Danni.
Tunel, przewidziany tylko dla ruchu kolejowego, będzie ważnym elementem łańcucha transportowego, łączącego sieci kolejowe północnej i południowej Europy oraz duże porty morskie Rotterdam i Genuę. Jego budowę rozpoczęto pod koniec lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, zaś oddanie do użytku zaplanowano na rok 2017. Codziennie pojedzie nim 300 szybkich pociągów.
	
	
	
	
						Tunel drążony jest w poprzek góry w tempie do 25 metrów dziennie. Jednym z największych wyzwań w tym projekcie jest usunięcie 13,3 miliona metrów sześciennych urobku skalnego. Część tego urobku jest wywożona z tunelu i składowana w formie tarasów, które później nadadzą górze nowy kształt, harmonizujący z otaczającym alpejskim krajobrazem.Podczas budowy najdłuższego, 20-kilometrowego odcinka tunelu, między Ramorino, a Vezia, transport urobku powierzono doświadczonej firmie Beffa Trasporti i jej 32 pracownikom. Przy realizacji tego zadania firma wykorzystuje całą własną flotę, liczącą 22 samochody ciężarowe Volvo, a także pojazdy podwykonawców. I na tym właśnie odcinku Volvo FMX (6X4) pokazuje, na co je stać.- Dziesięć lat temu musieliśmy zdecydować, jakie samochody ciężarowe wybrać do wykonania tego trudnego zadania. Po gruntownym zastanowieniu wybraliśmy Volvo - mówi Renato Beffa, właściciel Beffa Trasporti. - Pojazdy budowlane Volvo mają solidną konstrukcję, opartą na wytrzymałej ramie. Jesteśmy szczególnie zadowoleni z nowego FMX i jego doskonałej kabiny. Oferuje ona najwyższy poziom komfortu, nowa dźwignia zmiany biegów i wszystkie pozostałe istotne elementy sterujące są łatwo dostępne.FMX pracuje na dwie zmiany, pokonując 40-kilometrową trasę między tunelem a miejscem rozładunku, prowadzącą zarówno drogami publicznymi, jak i bezdrożami. 
Są to bardzo wymagające warunki robocze, w których przez większość czasu pojazd jest wykorzystywany do granic swoich możliwości. W ciągu jednej zmiany transportuje się do 2200 ton tłucznia kamiennego. Z obciążeniem sięgającym 40 ton samochód ciężarowy musi wjeżdżać na strome wzniesienia po błotnistym podłożu, nawet w deszczu i śnieżycy.Renato Beffa już zamówił kolejne Volvo FMX, i nie jest jedynym przewoźnikiem w Szwajcarii, który się na to zdecydował. Na Volvo FMX przypada ponad 15 procent ogólnej sprzedaży samochodów ciężarowych w tym kraju.
					
Zobacz także: Volvo FMX - galeria »
Na granicy Szwajcarii z Włochami powstaje najdłuższy na świecie tunel. Po ukończeniu budowy będzie miał długość 57 kilometrów. To tutaj Danni pokonuje swoim Volvo FMX drogi o nachyleniu do 22 procent i jest bezgranicznie zadowolony ze swojego nowego miejsca pracy. - Jestem zachwycony moim FMX. To doskonały pojazd do tego typu, trudnych zadań transportowych w budownictwie. Wysoko cenię sobie komfort kabiny, a zwłaszcza doskonałą widoczność, wynikającą z zastosowania nowego typu lusterek wstecznych - mówi Danni.
Tunel, przewidziany tylko dla ruchu kolejowego, będzie ważnym elementem łańcucha transportowego, łączącego sieci kolejowe północnej i południowej Europy oraz duże porty morskie Rotterdam i Genuę. Jego budowę rozpoczęto pod koniec lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, zaś oddanie do użytku zaplanowano na rok 2017. Codziennie pojedzie nim 300 szybkich pociągów.
Są to bardzo wymagające warunki robocze, w których przez większość czasu pojazd jest wykorzystywany do granic swoich możliwości. W ciągu jednej zmiany transportuje się do 2200 ton tłucznia kamiennego. Z obciążeniem sięgającym 40 ton samochód ciężarowy musi wjeżdżać na strome wzniesienia po błotnistym podłożu, nawet w deszczu i śnieżycy.Renato Beffa już zamówił kolejne Volvo FMX, i nie jest jedynym przewoźnikiem w Szwajcarii, który się na to zdecydował. Na Volvo FMX przypada ponad 15 procent ogólnej sprzedaży samochodów ciężarowych w tym kraju.
źródło: Volvo
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Sukces Volvo FMX w segmencie budowlanym
Podobne: Sukces Volvo FMX w segmencie budowlanym
				 Ciężarowe Volvo FMX samo dołączy napęd przedniej osi »
Ciężarowe Volvo FMX samo dołączy napęd przedniej osi »
					
					 Zautomatyzowana skrzynia biegów z przełożeniami pełzającymi - ruszy z miejsca nawet 325 ton »
Zautomatyzowana skrzynia biegów z przełożeniami pełzającymi - ruszy z miejsca nawet 325 ton »
					
					 Układ 6x4 z podnoszoną trzecią osią - nowość od Volvo Trucks »
Układ 6x4 z podnoszoną trzecią osią - nowość od Volvo Trucks »
					
					 Dwusprzęgłowa skrzynia biegów do największych ciężarówek z nagrodą za innowacyjność »
Dwusprzęgłowa skrzynia biegów do największych ciężarówek z nagrodą za innowacyjność »
					
				Podobne galerie: Sukces Volvo FMX w segmencie budowlanym
				 Volvo FMX - wszystkoodporne »
Volvo FMX - wszystkoodporne »
					
					 Volvo FMX: specjalista od transportu budowlanego »
Volvo FMX: specjalista od transportu budowlanego »
					
					 Nowe Volvo FM, czyli jak dobrze połączyć stare z nowym »
Nowe Volvo FM, czyli jak dobrze połączyć stare z nowym »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				Tapety na pulpit Volvo
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			
			
			
			
			
			
			
			
			Newsletter
			
 Volvo FMX
Volvo FMX Volvo FMX
Volvo FMX Volvo FMX
Volvo FMX Volvo FMX
Volvo FMX Volvo FMX
Volvo FMX Volvo FMX
Volvo FMX Volvo FMX
Volvo FMX Volvo FMX
Volvo FMX Volvo FMX
Volvo FMX Volvo FMX
Volvo FMX Volvo FMX
Volvo FMX Volvo FMX
Volvo FMX Volvo FMX
Volvo FMX Volvo FMX
Volvo FMX 
						
						 
						
						 Tapety Volvo
						
						Tapety Volvo  GT Polonia 2010 - Tor Poznań
GT Polonia 2010 - Tor Poznań  Rajd Barum 2009 - galeria III
Rajd Barum 2009 - galeria III  Tapety Infiniti
Tapety Infiniti  Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! 
 
			
 
 
			