Flota  »  Aktualności  »  Szereg nagród dla kampanii reklamowych Mercedes-Benz Vans

Szereg nagród dla kampanii reklamowych Mercedes-Benz Vans

2014-12-02 - F. Bednarkiewicz     Tagi: Mercedes, Mercedes Sprinter, Nagrody, Dostawcze, Mercedes V
Oddział Mercedes-Benz Vans ma za sobą udaną jesień - podczas gdy nowa Klasa V i nowy Sprinter demonstrują swoje najnowocześniejsze technologie na drogach, ich przełomowe kampanie marketingowe w internecie zdobyły wyjątkowe uznanie. Specjalne serwisy poświęcone obu modelom wyróżniono nagrodą Red Dot Communication Design za komunikację z użytkownikiem, a kampania internetowa nowej Klasy V o nazwie „Large as Life” oraz mikrostrona o nowym Sprinterze pt. „Pioneer at Work” otrzymały srebrne nagrody Annual Multimedia. Ponadto, mikrostrona „Pioneer at Work” wygrała brązową statuetkę w niemieckiej edycji prestiżowego konkursu EFFIE.
Kampania internetowa Klasy V o nazwie „Large as Life” (w Polsce pod nazwą „Życie jest Wielkie”), odznaczona "srebrną" nagrodą Annual Multimedia Award, adresowana jest do rodzin potrzebujących mnóstwa przestrzeni. Za jej realizację wspólnie odpowiadają agencje kreatywne SYZYGY i Lukas Lindemann Rosinski. Za pośrednictwem różnych kanałów kampania prezentuje rodzinne historie powiązane z Klasą V, a każda z nich prowadzi do specjalnej strony internetowej. Również ta strona została uhonorowana - zdobyła nagrodę Red Dot Communication Design Award za komunikację z użytkownikiem. Poszczególne walory modelu prezentowane są tam w praktyce, a użytkownik może w dowolnym momencie uzyskać dodatkowe informacje na ich temat. Pełnowymiarowe zdjęcie i filmy przedstawiają Klasę V jako osobowego vana „we własnej osobie”. Wysokiej jakości treści można oglądać na dowolnych urządzeniach: smartfonach, tabletach i komputerach. Nawet na urządzeniach mobilnych dostępna jest specjalna oferta dla całej rodziny - zintegrowana jazda próbna.
Kampania „True Pioneering Work” (w Polsce „Pierwszy do Pracy”) towarzyszyła premierze nowego Sprintera i również została przygotowana przez agencje SYZYGY oraz Lukas Lindemann Rosinski. Nagrodzono ją brązową statuetką EFFIE. Trzonem kampanii jest mikrostrona „Pioneer at Work” (ang. pionier w pracy), osobno wyróżniona nagrodami Red Dot Communication Design Award oraz Annual Multimedia. Za pośrednictwem „Pioneer Stream” (ang. pionierski strumień) odwiedzający mieli dostęp do magazynu z dokumentacją, obszernych reportaży oraz interaktywnej rozrywki. Elementy te zawierały informacje przeznaczone dla różnych grup docelowych Sprintera. Użytkownik zaglądał do świata prawdziwie pionierskiej pracy - świata pełnego ludzi, którzy myślą naprzód i podejmują niekonwencjonalne działania. W ten sposób innowacje i technologiczne kompetencje Sprintera jako pioniera w swoim segmencie prezentowane są w ciekawy sposób.
O przyznawane w dziedzinie wzornictwa nagrody Red Dot firmy i agencje walczą od kilkudziesięciu lat. W tym roku tylko w kategorii projektów komunikacyjnych do konkursu napłynęło 7096 zgłoszeń z 49 krajów świata. Tym samym Red Dot jest jednym z największych konkursów wzornictwa na świecie. Nagrody przyznawane są za design produktu (Product Design), koncepcję desingu (Design Concept) i wspomniane już projekty komunikacyjne (Communication Design).
Niezależny konkurs Annual Multimedia od 1996 roku wskazuje najlepsze niestandardowe projekty multimedialne. Dziś to ceniony znak jakości w branży reklamowej.

Statuetki EFFIE są przyznawane rokrocznie od 1981 roku przez Niemieckie Stowarzyszenie Agencji Komunikacyjnych GWA w Niemczech i uchodzą za reklamowe odpowiedniki Oscarów. EFFIE honoruje najlepsze projekty komunikacji marketingowej w 11 kategoriach, uwzględniając ich pomysłowość i skuteczność.



źródło: MBPL

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Szereg nagród dla kampanii reklamowych Mercedes-Benz Vans