Flota » Aktualności » Volkswagen notuje wzrost sprzedaży o 21 proc.

Koncern Volkswagen nadal odnosi sukcesy na światowych rynkach motoryzacyjnych. W pierwszych czterech miesiącach bieżącego roku sprzedanych zostało 2,34 miliona pojazdów (styczeń - kwiecień 2009: 1,93).
Zobacz także: galerię najnowszego modelu Volkswagen Touareg »Odpowiada to wzrostowi o 20,9 procent. Zatem największy producent samochodów w Europie ponownie wypadł lepiej niż światowy rynek (+ 18,1 procent).
„Sprzedaż w pierwszych czterech miesiącach roku wyglądała dobrze. Rozwijające się rynki, takie jak Chiny i Brazylia, na których Volkswagen odnosi szczególne sukcesy, wykazują utrzymującą się tendencję wzrostową.
Ale także na „starych” rynkach, na przykład w Europie Zachodniej i Ameryce Południowej sytuacja Volkswagena jest bardzo dobra” - oświadczył Członek Zarządu Koncernu ds. Sprzedaży Christian Klingler. „Mimo dotychczasowego pozytywnego bilansu pozostajemy ostrożni w prognozach na cały rok. Nadal trudno jest przewidzieć dalszy rozwój ogólnej sytuacji gospodarczej.”
Bardzo dobry rozwój na wszystkich ważnych rynkach
Od stycznia do kwietnia na wszystkich ważnych rynkach motoryzacyjnych koncern Volkswagen odnotował wzrost sprzedaży. W Chinach - największym rynku zarówno dla koncernu, jak i dla jego głównej marki - Volkswagena, sprzedanych zostało 620.500 samochodów (2009: 405.500), czyli o 53 procent więcej, niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Tym samym po raz kolejny koncern osiągnął rekordowy wynik. Na rynku brazylijskim nabywców znalazło 217.000 (2009: 209.300; + 3,7 procent) samochodów. W Indiach wielkość sprzedaży prawie podwoiła się i wyniosła 10.400 sztuk (2009: 5.300; + 96,0 procent).
W USA na zakup nowego samochodu koncernu Volkswagen zdecydowało się 112.600 klientów (2009: 81.800), co oznacza bardzo wysoki wzrost o 37,7 procent. Na rynku europejskim sprzedaż marek koncernu od stycznia do kwietnia wyniosła 1,13 miliona samochodów (2009: 1,03), czyli wzrosła o 9,5 procent. W Europie Zachodniej wzrost wyniósł 11,9 procent (1,01 miliona samochodów; 2009: 0,90 miliona).Świetna sprzedaż samochodów marki Volkswagen
Wielkość sprzedaży marki Volkswagen znacznie wzrosła: na koniec kwietnia wyniosła 1,49 miliona samochodów (2009: 1,21; + 22,6 procent). W Chinach sprzedano 494.000 aut osobowych (2009: 335.500; + 47,2 procent). W Europie wzrost wyniósł 11,7 procent - nabywców znalazło 547.000 samochodów (2009: 489.700).Na niemieckim rynku marka sprzedała 191.800 samochodów osobowych (2009: 194.300; - 1,3 procent). Wśród modeli zdecydowanie najlepszy był Golf. Na całym świecie klientom przekazanych zostało 223.000 egzemplarzy (2009: 170.000) tego modelu, co oznacza wzrost o 31 procent.
W Polsce od początku roku notowane są spadki sprzedaży całego rynku. Volkswagen w okresie od stycznia do kwietnia sprzedał 8.319 samochodów, jest to o 13,79% mniej niż przed rokiem.„Początek roku był trudny dla całej branży motoryzacyjnej, także dla nas. W marcu natomiast zanotowaliśmy już zdecydowany wzrost sprzedaży i to jako jedyna marka z pierwszej piątki zestawienia sprzedaży nowych samochodów w Polsce. W kwietniu 2.201 klientów zdecydowało się na zakup samochodów Volkswagena, co pozwoliło nam po raz pierwszy w historii zając drugą pozycję w naszym kraju w zestawieniu sprzedaży pojedynczego miesiąca.Udział w rynku samochodów marki Volkswagen w kwietniu był wyraźnie lepszy niż przed rokiem, wyniósł 8,69% (2009: 8,4%). Nowa oferta handlowa, samochody, które spełniają oczekiwania najbardziej wymagających klientów oraz wysoka jakość obsługi w sieci dealerskiej pozwalają nam prognozować dalszy wzrost udziału w rynku” - powiedział Dyrektor Handlowy Marki Volkswagen Maciej Handke.
Zobacz także: galerię najnowszego modelu Volkswagen Touareg »
Ale także na „starych” rynkach, na przykład w Europie Zachodniej i Ameryce Południowej sytuacja Volkswagena jest bardzo dobra” - oświadczył Członek Zarządu Koncernu ds. Sprzedaży Christian Klingler. „Mimo dotychczasowego pozytywnego bilansu pozostajemy ostrożni w prognozach na cały rok. Nadal trudno jest przewidzieć dalszy rozwój ogólnej sytuacji gospodarczej.”
Bardzo dobry rozwój na wszystkich ważnych rynkach
Od stycznia do kwietnia na wszystkich ważnych rynkach motoryzacyjnych koncern Volkswagen odnotował wzrost sprzedaży. W Chinach - największym rynku zarówno dla koncernu, jak i dla jego głównej marki - Volkswagena, sprzedanych zostało 620.500 samochodów (2009: 405.500), czyli o 53 procent więcej, niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
W USA na zakup nowego samochodu koncernu Volkswagen zdecydowało się 112.600 klientów (2009: 81.800), co oznacza bardzo wysoki wzrost o 37,7 procent. Na rynku europejskim sprzedaż marek koncernu od stycznia do kwietnia wyniosła 1,13 miliona samochodów (2009: 1,03), czyli wzrosła o 9,5 procent. W Europie Zachodniej wzrost wyniósł 11,9 procent (1,01 miliona samochodów; 2009: 0,90 miliona).Świetna sprzedaż samochodów marki Volkswagen
Wielkość sprzedaży marki Volkswagen znacznie wzrosła: na koniec kwietnia wyniosła 1,49 miliona samochodów (2009: 1,21; + 22,6 procent). W Chinach sprzedano 494.000 aut osobowych (2009: 335.500; + 47,2 procent). W Europie wzrost wyniósł 11,7 procent - nabywców znalazło 547.000 samochodów (2009: 489.700).Na niemieckim rynku marka sprzedała 191.800 samochodów osobowych (2009: 194.300; - 1,3 procent). Wśród modeli zdecydowanie najlepszy był Golf. Na całym świecie klientom przekazanych zostało 223.000 egzemplarzy (2009: 170.000) tego modelu, co oznacza wzrost o 31 procent.
W Polsce od początku roku notowane są spadki sprzedaży całego rynku. Volkswagen w okresie od stycznia do kwietnia sprzedał 8.319 samochodów, jest to o 13,79% mniej niż przed rokiem.„Początek roku był trudny dla całej branży motoryzacyjnej, także dla nas. W marcu natomiast zanotowaliśmy już zdecydowany wzrost sprzedaży i to jako jedyna marka z pierwszej piątki zestawienia sprzedaży nowych samochodów w Polsce. W kwietniu 2.201 klientów zdecydowało się na zakup samochodów Volkswagena, co pozwoliło nam po raz pierwszy w historii zając drugą pozycję w naszym kraju w zestawieniu sprzedaży pojedynczego miesiąca.Udział w rynku samochodów marki Volkswagen w kwietniu był wyraźnie lepszy niż przed rokiem, wyniósł 8,69% (2009: 8,4%). Nowa oferta handlowa, samochody, które spełniają oczekiwania najbardziej wymagających klientów oraz wysoka jakość obsługi w sieci dealerskiej pozwalają nam prognozować dalszy wzrost udziału w rynku” - powiedział Dyrektor Handlowy Marki Volkswagen Maciej Handke.
źródło: Volkswagen
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Volkswagen notuje wzrost sprzedaży o 21 proc.
Podobne: Volkswagen notuje wzrost sprzedaży o 21 proc.




Podobne galerie: Volkswagen notuje wzrost sprzedaży o 21 proc.



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Volkswagen
Galerie zdjęć
Newsletter