Flota » Aktualności » Volvo rozwija globalny portal społecznościowy dla kierowców ciężarówek

Volvo rozwija globalny portal społecznościowy dla kierowców ciężarówek
2011-02-14 - P. Grzelak Tagi: Volvo, Ciężarówki, Volvo FH
W ciągu zaledwie kilku miesięcy, administrowany przez Volvo Trucks portal worldtrucker.com objął swoim zasięgiem 40 krajów.
Zobacz także: Volvo FH - galeria »Volvo Trucks uruchomiło portal wiosną ubiegłego roku, wcześniej testując go w Szwecji i we Włoszech, z zamiarem zbudowania największej i najaktywniejszej społeczności kierowców samochodów ciężarowych na świecie. Firma ma nadzieję, że w ten sposób zwiększy zainteresowanie profesją i ułatwi rekrutację nowych kierowców.
- Wiemy, że kierowcy samochodów ciężarowych mają silne poczucie dumy zawodowej i do tego właśnie odwołuje się Worldtrucker - dzielenia się pasją do samochodów ciężarowych i życia w drodze - mówi menedżer portalu Worldtrucker Paula Kühnel.
W początkowym okresie rozwoju, portal przyciągnął już ponad 10 000 kierowców. Utworzone zostały lokalne centra administracyjne portalu w dziesięciu krajach. Dostępne są wersje językowe: włoska, szwedzka, holenderska, hiszpańska, francuska, rosyjska, niemiecka, polska i angielska. Wraz z najnowszą aktualizacją, obejmującą m.in. wersję portalu na telefon komórkowy i zmianę szaty graficznej, portal został udostępniony na całym świecie. Już na samym początku zdecydowano, że Worldtrucker będzie dostępny dla każdego, kto interesuje się samochodami ciężarowymi, niezależnie od marki użytkowanego pojazdu. Volvo Trucks, jako firma, będzie trzymała się w cieniu i pozwoli użytkownikom wypełniać portal treścią.
- Większość firm transportowych posiada pojazdy różnych marek. Wszyscy kierowcy z danej firmy powinni czuć się jednakowo mile widziani - mówi Paula Kühnel.
Portal ułatwia kierowcom pozostawanie w kontakcie z rodzinami. Przyjaciele i znajomi łatwo mogą wymieniać swoje doświadczenia i nawiązywać nowe, międzynarodowe znajomości.
Mają możliwość prezentacji swoich zdjęć z drogi, wysyłając je przez telefon komórkowy bezpośrednio na portal, dzięki czemu nie muszą wozić ze sobą laptopa. Umożliwiając tworzenie społeczności, Volvo Trucks ma nadzieję urozmaicić życie kierowców i wzbudzić zainteresowanie tym zawodem. Niedobór kierowców zawodowych na całym świecie jest poważnym problemem dla branży transportowej.Portal Worldtrucker objął swoim zasięgiem już ponad 40 krajów, mimo braku działań promocyjnych poza rynkami początkowymi, i dlatego Volvo Trucks ma wysokie oczekiwania w związku z inauguracją ogólnoświatową. - Jak na razie żaden konkurent nie zaoferował podobnego poziomu funkcjonalności, a więc sądzę, że mamy szansę stać się najpopularniejszym portalem wśród kierowców zawodowych na całym świecie - mówi Paula Kühnel.
Zobacz także: Volvo FH - galeria »
W początkowym okresie rozwoju, portal przyciągnął już ponad 10 000 kierowców. Utworzone zostały lokalne centra administracyjne portalu w dziesięciu krajach. Dostępne są wersje językowe: włoska, szwedzka, holenderska, hiszpańska, francuska, rosyjska, niemiecka, polska i angielska. Wraz z najnowszą aktualizacją, obejmującą m.in. wersję portalu na telefon komórkowy i zmianę szaty graficznej, portal został udostępniony na całym świecie. Już na samym początku zdecydowano, że Worldtrucker będzie dostępny dla każdego, kto interesuje się samochodami ciężarowymi, niezależnie od marki użytkowanego pojazdu. Volvo Trucks, jako firma, będzie trzymała się w cieniu i pozwoli użytkownikom wypełniać portal treścią.
- Większość firm transportowych posiada pojazdy różnych marek. Wszyscy kierowcy z danej firmy powinni czuć się jednakowo mile widziani - mówi Paula Kühnel.
Mają możliwość prezentacji swoich zdjęć z drogi, wysyłając je przez telefon komórkowy bezpośrednio na portal, dzięki czemu nie muszą wozić ze sobą laptopa. Umożliwiając tworzenie społeczności, Volvo Trucks ma nadzieję urozmaicić życie kierowców i wzbudzić zainteresowanie tym zawodem. Niedobór kierowców zawodowych na całym świecie jest poważnym problemem dla branży transportowej.Portal Worldtrucker objął swoim zasięgiem już ponad 40 krajów, mimo braku działań promocyjnych poza rynkami początkowymi, i dlatego Volvo Trucks ma wysokie oczekiwania w związku z inauguracją ogólnoświatową. - Jak na razie żaden konkurent nie zaoferował podobnego poziomu funkcjonalności, a więc sądzę, że mamy szansę stać się najpopularniejszym portalem wśród kierowców zawodowych na całym świecie - mówi Paula Kühnel.
źródło: Volvo
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Volvo rozwija globalny portal społecznościowy dla kierowców ciężarówek
Podobne: Volvo rozwija globalny portal społecznościowy dla kierowców ciężarówek




Podobne galerie: Volvo rozwija globalny portal społecznościowy dla kierowców ciężarówek



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Volvo