Flota » Aktualności » Volvo uruchamia internetowy magazyn informacyjny

Volvo uruchamia internetowy magazyn informacyjny
2008-12-09 - P. Łukasiewicz Tagi: Volvo, Premiery, Ciężarówki
Kilka dni temu Volvo Trucks uruchomiło internetową wersję swojego magazynu informacyjnego dla klientów “Kierunek Volvo”. Magazyn w wersji drukowanej trafia aktualnie do 2, 5 miliona czytelników w 28 krajach europejskich, a w chwili obecnej został uzupełniony wersją internetową.
Obecnie Volvo Trucks prezentuje swój magazyn poświęcony branży transportowej, również, jako magazyn internetowy. Magazyn ten, docierający do 2,5 miliona czytelników, jest publikowany w 28 krajach w Europie i zawiera wspólne artykuły główne, które zawsze uzupełniane są materiałem z danego rynku lokalnego. Odwiedzający stronę internetową, znajdą tam nie tylko obszerne archiwum z aktualnego i poprzednich numerów magazynu, ale również dodatkowe treści w formie np. materiałów filmowych. Zaawansowana funkcja wyszukiwania pomoże odwiedzającym znaleźć interesujące ich informacje.
“Naszym założeniem jest prezentacja naszych klientów i kierowców samochodów ciężarowych w ich codziennej pracy, ze wskazaniem na wyzwania, jakim muszą stawiać czoła w prowadzonej przez nich działalności. „Kierunek Volvo” traktuje przy tym branżę transportową z wielu różnych perspektyw - począwszy od małych firm rodzinnych, po dużych operatorów i wielkie firmy flotowe. Na łamach magazynu poruszamy również ogólne tematy związane ze światem transportu i samochodów ciężarowych” - powiedziała Susan Frödin, menedżer ds. magazynów korporacyjnych w europejskiej dywizji Volvo Trucks.
“Kierunek Volvo” w Internecie, to kopalnia ekscytujących artykułów o samochodach ciężarowych i branży transportowej. Zamieszczane są w nim również najnowsze informacje dotyczące nowości produktowych, oraz wgląd za kulisy fascynującego świata badań i prac rozwojowych nad nowymi, przyszłościowymi rozwiązaniami technologicznymi i produktowymi.
„Mamy świadomość, że wielu czytelników korzysta obecnie z Internetu, jako formy dostępu do ich ulubionych kanałów informacyjnych i blogów, i dlatego, uzupełnienie wydania drukowanego, wydaniem internetowym, i tym samym rozszerzenie platformy za pomocą której docieramy z “Kierunkiem Volvo” do naszych odbiorców, jest dla nas kolejnym, naturalnym krokiem. Co najważniejsze, poprzez publikację naszego magazynu w sieci, udostępniamy czytelnikom interaktywne narzędzie, przy pomocy którego jesteśmy w stanie komunikować się z nimi w bardziej bezpośredni sposób. Chodzi o to, by za pomocą nowego, przyjaznego użytkownikowi narzędzia, jakim jest magazyn informacyjny w wersji internetowej, być jak najbliżej naszych czytelników. Tak naprawdę przecież, "Kierunek Volvo" należy do naszych czytelników. To przecież ich magazyn”, wyjaśnia Susan Frödin.
“Naszym założeniem jest prezentacja naszych klientów i kierowców samochodów ciężarowych w ich codziennej pracy, ze wskazaniem na wyzwania, jakim muszą stawiać czoła w prowadzonej przez nich działalności. „Kierunek Volvo” traktuje przy tym branżę transportową z wielu różnych perspektyw - począwszy od małych firm rodzinnych, po dużych operatorów i wielkie firmy flotowe. Na łamach magazynu poruszamy również ogólne tematy związane ze światem transportu i samochodów ciężarowych” - powiedziała Susan Frödin, menedżer ds. magazynów korporacyjnych w europejskiej dywizji Volvo Trucks.
„Mamy świadomość, że wielu czytelników korzysta obecnie z Internetu, jako formy dostępu do ich ulubionych kanałów informacyjnych i blogów, i dlatego, uzupełnienie wydania drukowanego, wydaniem internetowym, i tym samym rozszerzenie platformy za pomocą której docieramy z “Kierunkiem Volvo” do naszych odbiorców, jest dla nas kolejnym, naturalnym krokiem. Co najważniejsze, poprzez publikację naszego magazynu w sieci, udostępniamy czytelnikom interaktywne narzędzie, przy pomocy którego jesteśmy w stanie komunikować się z nimi w bardziej bezpośredni sposób. Chodzi o to, by za pomocą nowego, przyjaznego użytkownikowi narzędzia, jakim jest magazyn informacyjny w wersji internetowej, być jak najbliżej naszych czytelników. Tak naprawdę przecież, "Kierunek Volvo" należy do naszych czytelników. To przecież ich magazyn”, wyjaśnia Susan Frödin.
źródło: Volvo Trucks Polska
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Volvo uruchamia internetowy magazyn informacyjny
Podobne: Volvo uruchamia internetowy magazyn informacyjny




Podobne galerie: Volvo uruchamia internetowy magazyn informacyjny



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Volvo
Newsletter
Galerie zdjęć