Flota  »  Aktualności  »  Volvo uruchamia internetowy magazyn informacyjny
WWW Kierunek Volvo

Volvo uruchamia internetowy magazyn informacyjny

2008-12-09 - P. Łukasiewicz     Tagi: Volvo, Premiery, Ciężarówki
Kilka dni temu Volvo Trucks uruchomiło internetową wersję swojego magazynu informacyjnego dla klientów “Kierunek Volvo”. Magazyn w wersji drukowanej trafia aktualnie do 2, 5 miliona czytelników w 28 krajach europejskich, a w chwili obecnej został uzupełniony wersją internetową. Obecnie Volvo Trucks prezentuje swój magazyn poświęcony branży transportowej, również, jako magazyn internetowy. Magazyn ten, docierający do 2,5 miliona czytelników, jest publikowany w 28 krajach w Europie i zawiera wspólne artykuły główne, które zawsze uzupełniane są materiałem z danego rynku lokalnego. Odwiedzający stronę internetową, znajdą tam nie tylko obszerne archiwum z aktualnego i poprzednich numerów magazynu, ale również dodatkowe treści w formie np. materiałów filmowych. Zaawansowana funkcja wyszukiwania pomoże odwiedzającym znaleźć interesujące ich informacje.

“Naszym założeniem jest prezentacja naszych klientów i kierowców samochodów ciężarowych w ich codziennej pracy, ze wskazaniem na wyzwania, jakim muszą stawiać czoła w prowadzonej przez nich działalności. „Kierunek Volvo” traktuje przy tym branżę transportową z wielu różnych perspektyw - począwszy od małych firm rodzinnych, po dużych operatorów i wielkie firmy flotowe. Na łamach magazynu poruszamy również ogólne tematy związane ze światem transportu i samochodów ciężarowych” - powiedziała Susan Frödin, menedżer ds. magazynów korporacyjnych w europejskiej dywizji Volvo Trucks.
“Kierunek Volvo” w Internecie, to kopalnia ekscytujących artykułów o samochodach ciężarowych i branży transportowej. Zamieszczane są w nim również najnowsze informacje dotyczące nowości produktowych, oraz wgląd za kulisy fascynującego świata badań i prac rozwojowych nad nowymi, przyszłościowymi rozwiązaniami technologicznymi i produktowymi.

„Mamy świadomość, że wielu czytelników korzysta obecnie z Internetu, jako formy dostępu do ich ulubionych kanałów informacyjnych i blogów, i dlatego, uzupełnienie wydania drukowanego, wydaniem internetowym, i tym samym rozszerzenie platformy za pomocą której docieramy z “Kierunkiem Volvo” do naszych odbiorców, jest dla nas kolejnym, naturalnym krokiem. Co najważniejsze, poprzez publikację naszego magazynu w sieci, udostępniamy czytelnikom interaktywne narzędzie, przy pomocy którego jesteśmy w stanie komunikować się z nimi w bardziej bezpośredni sposób. Chodzi o to, by za pomocą nowego, przyjaznego użytkownikowi narzędzia, jakim jest magazyn informacyjny w wersji internetowej, być jak najbliżej naszych czytelników. Tak naprawdę przecież, "Kierunek Volvo" należy do naszych czytelników. To przecież ich magazyn”, wyjaśnia Susan Frödin.



źródło: Volvo Trucks Polska

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Volvo uruchamia internetowy magazyn informacyjny