Flota  »  Aktualności  »  Volvo w Polsce - kolejny kwartał na prowadzeniu
Volvo XC 90

Volvo w Polsce - kolejny kwartał na prowadzeniu

2011-10-11 - P. Grzelak     Tagi: Volvo, Rynek, Sprzedaż
Dokładnie rok temu, Volvo po raz pierwszy w Polsce zajęło pozycję lidera segmentu premium*.

Tegoroczne wyniki: 3849** sprzedanych aut i największa dynamika wzrostu (13,6 proc.) w segmencie to dowody, że Volvo nadal mocno trzyma się na prowadzeniu.
 
Kiedy cały rynek motoryzacyjny maleje o 6 proc, segment Premium rośnie nieco ponad 3 proc., a Volvo odnotowuje coraz lepsze rezultaty. Pierwsze miejsce wśród samochodów Premium i prawie 2 proc. udział w całym rynku motoryzacyjnym w Polsce, marka zawdzięcza udanym premierom zeszłego roku, modelom Volvo S60/V60 oraz niesłabnącemu zainteresowaniu SUV'em XC60. Ostatnie wyniki pokazują, że nasza pozycja lidera nie jest przypadkowa. Ciężko na ten sukces pracowaliśmy. Najnowsze modele Volvo podobają się polskim klientom, doceniają je nie tylko za innowacyjne systemy bezpieczeństwa, ale również za ciekawy design i dobre właściwości jezdne. Kolejny kwartał na pierwszym miejscu, to dla nas informacja, że idziemy w dobrym kierunku. - podsumowuje Arkadiusz Nowiński, Prezes Volvo Auto Polska. Ostatnie inwestycje Volvo w Małopolsce (otwarcie nowego salonu Wadowscy w Gaju) pokazują również, że pierwsze miejsce Volvo w segmencie Premium to cel długoterminowy.

*Audi, BMW, Mercedes, Volvo
**Dane CEPik



źródło: Volvo

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Volvo w Polsce - kolejny kwartał na prowadzeniu