Flota » Aktualności » Volvo zwiększa sprzedaż i rentowność w I kwartale 2011 roku

Volvo zwiększa sprzedaż i rentowność w I kwartale 2011 roku
I kwartał 2011 roku firma Volvo Car Corporation zakończyła z zyskiem operacyjnym w wysokości 640 mln koron szwedzkich, co stanowi poprawę o 280 mln koron szwedzkich w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Tak dobry wynik Volvo zawdzięcza polepszonej sprzedaży.
Volvo na świecie w pierwszych trzech miesiącach 2011 roku zwiększyło sprzedaż detaliczną o 13,7%, do 106 827 sztuk samochodów. Wpływ na to miała:
2010 rok Volvo zakończyło z zyskiem operacyjnym na poziomie 2,34 mld koron szwedzkich i wzrostem sprzedaży detalicznej o prawie 12%, do 373 525 sztuk samochodów. Na tak dynamiczne zwiększenie sprzedaży miało wpływ poprawienie się sytuacji Volvo w Skandynawii, Europie i Chinach, gdzie Volvo odnotowywało wzrosty rzędu kilkunastu procent. Dzięki temu przychody firmy w 2010 roku wzrosły o 17,4 mld SEK, do 113 mld SEK.
Optymistyczne prognozy
Według prognoz dla całego 2011 roku sprzedaż ma dalej rosnąć, dzięki temu została zwiększona produkcja samochodów w fabrykach w Torslandzie i Gent. Ponadto Volvo prowadzi rekrutacje 1200 nowych pracowników do działu badań i rozwoju, który pozwolą firmie dynamicznie się rozwijać.Volvo rozbudowuje również swoją strukturę chińską, gdzie planuje otwarcie nowej fabryki w Chengdu, nowej chińskiej centrali w Szanghaju oraz wzmocnienie sieci dealerskiej.
Volvo na świecie w pierwszych trzech miesiącach 2011 roku zwiększyło sprzedaż detaliczną o 13,7%, do 106 827 sztuk samochodów. Wpływ na to miała:
- udana sprzedaż Volvo S60 i V60,
- utrzymanie znakomitej sprzedaży Volvo XC60 - najlepiej sprzedającego się modelu Volvo,
- zwiększona sprzedaż ekologicznych samochodów z serii DRIVe,
2010 rok Volvo zakończyło z zyskiem operacyjnym na poziomie 2,34 mld koron szwedzkich i wzrostem sprzedaży detalicznej o prawie 12%, do 373 525 sztuk samochodów. Na tak dynamiczne zwiększenie sprzedaży miało wpływ poprawienie się sytuacji Volvo w Skandynawii, Europie i Chinach, gdzie Volvo odnotowywało wzrosty rzędu kilkunastu procent. Dzięki temu przychody firmy w 2010 roku wzrosły o 17,4 mld SEK, do 113 mld SEK.
Według prognoz dla całego 2011 roku sprzedaż ma dalej rosnąć, dzięki temu została zwiększona produkcja samochodów w fabrykach w Torslandzie i Gent. Ponadto Volvo prowadzi rekrutacje 1200 nowych pracowników do działu badań i rozwoju, który pozwolą firmie dynamicznie się rozwijać.Volvo rozbudowuje również swoją strukturę chińską, gdzie planuje otwarcie nowej fabryki w Chengdu, nowej chińskiej centrali w Szanghaju oraz wzmocnienie sieci dealerskiej.
źródło: Volvo
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Volvo zwiększa sprzedaż i rentowność w I kwartale 2011 roku
Podobne: Volvo zwiększa sprzedaż i rentowność w I kwartale 2011 roku




Podobne galerie: Volvo zwiększa sprzedaż i rentowność w I kwartale 2011 roku



Najczęściej czytane w tym miesiącu


Tapety na pulpit Volvo
Newsletter
Galerie zdjęć