Flota » Aktualności » Wincanton zdobywa tytuł "Jakość Roku 2009"

Wincanton Polska został uhonorowany tytułem „Jakość Roku 2009” w czwartej edycji Programu Promocji Jakości w Polskich Przedsiębiorstwach. Tym samym operator logistyczny potwierdził swoją obecność w gronie firm, które szczególnie dbają zarówno o wysoki poziom oferowanych usług, jak i standardów pracy.
Kapituła Programu wskazała, że firma Wincanton dba o jakość w odniesieniu do cech krytycznych świadczonych usług i posiadanych systemów zarządzania oraz procedur, które zapewniają ich sprawne wdrożenie. Potwierdzono również wysoką skuteczność prowadzonej polityki jakości, a także ogólną efektywność zarządzania organizacją.
Na przyznanie firmie Wincanton tytułu „Jakość Roku 2009” duży wpływ miało także ogromne zaangażowanie pracowników w optymalizację procesów i realizację celów jakościowych, jak i wysoki stopień zadowolenia interesariuszy firmy - jej klientów, partnerów biznesowych oraz otoczenia społecznego.
- „Jesteśmy dumni z otrzymanego tytułu „Jakość Roku 2009”. Dowodzi on, że nasza polityka jakości jest skuteczna i przynosi wymierne efekty, które są dostrzegane przez ekspertów.
Tytuł ten będzie nas motywował do utrzymywania najwyższych standardów w zakresie jakości świadczonych usług, jak i kultury organizacyjnej naszej firmy.” - mówi Ryszard Warzocha, Dyrektor Zarządzający Wincanton na Kraje Europy Środkowej i Wschodniej.
Celem Programu jest promocja jakości i wysokich standardów w działalności gospodarczej polskich przedsiębiorstw. Program wspiera rozwój firm poprzez upowszechnianie standardów jakościowych oraz popularyzację projakościowego sposobu myślenia.
W tym roku, już po raz czwarty w historii, Kapituła Programu przyznała tytuł „Jakość Roku” przedsiębiorstwom, które w wyjątkowy sposób dbają o wysoki poziom swoich usług lub produktów.
Wincanton prowadzi aktywną politykę jakości. Zgodnie ze swoją strategią, operator logistyczny zobowiązuje się do ustawicznego dążenia do podnoszenia doskonałości operacyjnej, budowania partnerskich relacji biznesowych z klientami oraz dostarczania prawdziwej wartości dodanej.
Tytuł ten będzie nas motywował do utrzymywania najwyższych standardów w zakresie jakości świadczonych usług, jak i kultury organizacyjnej naszej firmy.” - mówi Ryszard Warzocha, Dyrektor Zarządzający Wincanton na Kraje Europy Środkowej i Wschodniej.
Celem Programu jest promocja jakości i wysokich standardów w działalności gospodarczej polskich przedsiębiorstw. Program wspiera rozwój firm poprzez upowszechnianie standardów jakościowych oraz popularyzację projakościowego sposobu myślenia.
W tym roku, już po raz czwarty w historii, Kapituła Programu przyznała tytuł „Jakość Roku” przedsiębiorstwom, które w wyjątkowy sposób dbają o wysoki poziom swoich usług lub produktów.
Wincanton prowadzi aktywną politykę jakości. Zgodnie ze swoją strategią, operator logistyczny zobowiązuje się do ustawicznego dążenia do podnoszenia doskonałości operacyjnej, budowania partnerskich relacji biznesowych z klientami oraz dostarczania prawdziwej wartości dodanej.
źródło: Wincanton
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Wincanton zdobywa tytuł "Jakość Roku 2009"
Podobne: Wincanton zdobywa tytuł "Jakość Roku 2009"




Podobne galerie: Wincanton zdobywa tytuł "Jakość Roku 2009"



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć