Flota » Aktualności » Współpraca KH-Kipper i czeskiej Tatry
Współpraca KH-Kipper i czeskiej Tatry
2013-02-11 - F. Bednarkiewicz Tagi: Ciężarówki, Tatra, Zabudowy, Tatra Phoenix, Wywrotka
Polski producent zabudów na samochody ciężarowe KH-Kipper rozpoczęła w tym roku współpracę z firmą Tatra. Czeska Tatra to doświadczony producent samochodów ciężarowych pod ciągniki siodłowe, samochody wojskowe, pojazdy specjalne, zabudowy i wywrotki.
Na bazie pojazdów firmy Tatra zabudować można oczywiście rozmaite maszyny. Z przykład posłużyć może na przykład 4-osiowa Tatra Phoenix z napędem na wszystkie koła, z zabudową samowyładowczą. Skrzynia wywrotki tylnozsypowej W1U została zaprojektowana z myślą o przewozie półpłynnych mas i materiałów sypkich, np. piasku lub żwiru. Półokrągły kształt skrzyni zapobiega przyleganiu materiału do skrzyni ładunkowej podczas wyładunku. Do produkcji podłogi użyto stali typu Hardox. Producent obiecuje, że charakteryzuje się ona nie tylko wysoką odpornością na zużywanie ścierne, ale także nieprzeciętną wytrzymałością. Burty wykonane zostały natomiast ze stali typu Domex. To właśnie cienkie, ale wysokowytrzymałe arkusze stali brak profili bocznych i ramy pośredniej pozwaliły na obniżenie wagi zabudowy do zaledwie 3 420 kg. Wyposażenie zabudowy obejmuje również: mocowanie koła zapasowego, plandekę na burcie bocznej, drabinkę, podporę naprawczą, tablice wyróżniające, kratki osłaniające tylne światła. Burta tylna otwiera się automatycznie podczas wyładunku, a tylna szufla zsypowa znacząco ułatwia wyładunek materiału. Prosta burta przednia z małym daszkiem chroni kabinę przed uszkodzeniami.
Na bazie pojazdów firmy Tatra zabudować można oczywiście rozmaite maszyny. Z przykład posłużyć może na przykład 4-osiowa Tatra Phoenix z napędem na wszystkie koła, z zabudową samowyładowczą. Skrzynia wywrotki tylnozsypowej W1U została zaprojektowana z myślą o przewozie półpłynnych mas i materiałów sypkich, np. piasku lub żwiru. Półokrągły kształt skrzyni zapobiega przyleganiu materiału do skrzyni ładunkowej podczas wyładunku. Do produkcji podłogi użyto stali typu Hardox. Producent obiecuje, że charakteryzuje się ona nie tylko wysoką odpornością na zużywanie ścierne, ale także nieprzeciętną wytrzymałością. Burty wykonane zostały natomiast ze stali typu Domex. To właśnie cienkie, ale wysokowytrzymałe arkusze stali brak profili bocznych i ramy pośredniej pozwaliły na obniżenie wagi zabudowy do zaledwie 3 420 kg. Wyposażenie zabudowy obejmuje również: mocowanie koła zapasowego, plandekę na burcie bocznej, drabinkę, podporę naprawczą, tablice wyróżniające, kratki osłaniające tylne światła. Burta tylna otwiera się automatycznie podczas wyładunku, a tylna szufla zsypowa znacząco ułatwia wyładunek materiału. Prosta burta przednia z małym daszkiem chroni kabinę przed uszkodzeniami.
źródło: KH-Kipper
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Współpraca KH-Kipper i czeskiej Tatry
Podobne: Współpraca KH-Kipper i czeskiej Tatry
Volvo Trucks wprowadza możliwość budowania zabudowy w oparciu o rysunki 3D »
Ciężarowy Mercedes-Benz z autopilotem Highway Pilot - premiera na europejskich drogach »
DAF Trucks w Eindhoven wybrał polską zabudowę KH-KIPPER »
Bezwzględny zakaz wyprzedzania dla ciężarówek na autostradach - nowy pomysł senatora PO »
Podobne galerie: Współpraca KH-Kipper i czeskiej Tatry
Tatra Phoenix, czyli o Czeszce, która wyszła za Holendra »
Tatry Jamal i TerrNo1 - stara szkoła budowania ciężarówek »
Koncepcyjne ciężarówki Audi z napędem elektrycznym »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć
MAN: modele TGM i TGL w pełnej okazałości [37]
Grand Prix Belgii - Spa-Francorchamps - Pitbabes [67]