Flota » Aktualności » Zmiana na stanowisku Dyrektora Marketingu Renault w Polsce
Zmiana na stanowisku Dyrektora Marketingu Renault w Polsce
2011-09-01 - P. Grzelak Tagi: Renault, Zarządzanie, Rynek
Z dniem 1 września 2011 r. Fabrice Crevola zostaje powołany na stanowisko Dyrektora Marketingu Renault Polska.
Jednocześnie dotychczasowy Dyrektor Marketingu Renault w Polsce, Abdelkader Benaouda, obejmie stanowisko Dyrektora Marketingu i Sprzedaży Regionu Euromed (kraje basenu Morza Śródziemnego). Fabrice Crevola studiował nauki ekonomiczne na University of Sussex w Brighton, a następnie marketing w Ecole de Management w Lyonie. Z Renault związał się w 1994 r., kiedy to rozpoczął staż w portugalskiej filii firmy w Dyrekcji Marketingu (C.S.N.E.).
Po powrocie do Francji obejmował kolejne funkcje, organizując w Renault Argenteuil lokalne akcje marketingowe, zajmując się sprzedażą samochodów, aż wreszcie obejmując stanowisko Szefa Gamy Megane w Dyrekcji Marketingu Renault Francja. Następnie został mianowany Koordynatorem Marketingu w filii handlowej Renault we Włoszech.
W 2007 r. objął stanowisko Sekretarza Wykonawczego Zastępcy Dyrektora Generalnego Renault, a później Szefa Sprzedaży i Szefa Zakładu Renault Retail Group w Bezons.
W 2009 r. został powołany na stanowisko Szefa Działu Cen i Efektywności Nakładów Marketingowych w Dyrekcji Marketingu i Komunikacji Koncernu Renault. Prywatnie interesuje się filmem oraz uprawia narciarstwo, biegi oraz gra w golfa.
Jednocześnie dotychczasowy Dyrektor Marketingu Renault w Polsce, Abdelkader Benaouda, obejmie stanowisko Dyrektora Marketingu i Sprzedaży Regionu Euromed (kraje basenu Morza Śródziemnego). Fabrice Crevola studiował nauki ekonomiczne na University of Sussex w Brighton, a następnie marketing w Ecole de Management w Lyonie. Z Renault związał się w 1994 r., kiedy to rozpoczął staż w portugalskiej filii firmy w Dyrekcji Marketingu (C.S.N.E.).
Po powrocie do Francji obejmował kolejne funkcje, organizując w Renault Argenteuil lokalne akcje marketingowe, zajmując się sprzedażą samochodów, aż wreszcie obejmując stanowisko Szefa Gamy Megane w Dyrekcji Marketingu Renault Francja. Następnie został mianowany Koordynatorem Marketingu w filii handlowej Renault we Włoszech.
W 2007 r. objął stanowisko Sekretarza Wykonawczego Zastępcy Dyrektora Generalnego Renault, a później Szefa Sprzedaży i Szefa Zakładu Renault Retail Group w Bezons.
W 2009 r. został powołany na stanowisko Szefa Działu Cen i Efektywności Nakładów Marketingowych w Dyrekcji Marketingu i Komunikacji Koncernu Renault. Prywatnie interesuje się filmem oraz uprawia narciarstwo, biegi oraz gra w golfa.
źródło: Renault
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Zmiana na stanowisku Dyrektora Marketingu Renault w Polsce
Podobne: Zmiana na stanowisku Dyrektora Marketingu Renault w Polsce




Podobne galerie: Zmiana na stanowisku Dyrektora Marketingu Renault w Polsce



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Renault
Newsletter
Galerie zdjęć