Flota » Aktualności » Chevrolet zalicza udany I kwartał w Europie

W pierwszym kwartale 2011 roku Chevrolet sprzedał w Europie łącznie 112 285[1] samochodów, co przełożyło się na udział w rynku równy 2,2%. Sprzedaż marki wzrosła o 7%, czyli o 6 908 samochodów, w porównaniu z tym samym okresem w 2010 roku (1 kwartał 2010: 105 377; 2,2%).
W pierwszym kwartale Chevrolet powiększył swoje udziały w dziewięciu rynkach europejskich. W marcu marka sprzedała w Europie 49 717 samochodów, co oznacza 16% wzrost w porównaniu ze sprzedażą w marcu zeszłego roku - 42 849 samochodów. „Marzec był bardzo obiecującym miesiącem dla Chevroleta. Nowy Chevrolet Orlando jest już dostępny na rynku i można zauważyć pozytywny wpływ tego modelu na wielkość naszej sprzedaży”, oznajmił Wayne Brannon, prezes i dyrektor generalny Chevrolet Europe. „Cechy Orlando - styl crossovera, łatwość prowadzenia oraz przestronne wnętrze, mieszczące aż siedmiu pasażerów - czynią z tego modelu bardzo atrakcyjną propozycję”, dodał Brannon. Nowy Orlando znalazł w marcu - miesiącu debiutu rynkowego - 3 824 nabywców, co znacznie przewyższyło oczekiwania producenta. Nowa Captiva pojawi się w salonach pod koniec tego miesiąca, następnie latem zadebiutuje Aveo, a jesienią Cruze hatchback i Camaro. Chevrolet Volt, elektryczny samochód o rozszerzonym zasięgu, będzie dostępny w sprzedaży od listopada br. na wybranych rynkach europejskich.
W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2011 roku Chevrolet sprzedał w segmencie kompaktów 31 508 samochodów, a w segmentach samochodów miejskich 28 892 sztuk modelu Spark oraz 19 363 sztuk Aveo.
W pierwszym kwartale 2011 roku sprzedaż Chevroleta w Danii (rekordowe 3 282 samochodów lub +128%) i Turcji (+115%) była ponad dwukrotnie wyższa, z kolei sprzedaż we Francji i Rosji wzrosła odpowiednio o 80% i 51%. Zwiększyła się również sprzedaż w Holandii (+26%), Polsce (+25%), Austrii (+15%) i Szwajcarii (+13%).W pierwszym kwartale 2011 roku największymi rynkami Chevroleta były: Rosja (31 003 samochodów), Uzbekistan (27 465 samochodów), Włochy (8 112 samochodów), Francja (7 155 samochodów) oraz Niemcy (5 866 samochodów).
Pod względem sprzedaży Chevrolet pozostaje czołową zagraniczną marką samochodową w Rosji, z udziałem rynkowym wynoszącym 6,2%. Francja, Dania i Szwajcaria osiągnęły w marcu rekordową sprzedaż.W pierwszym kwartale tego roku sprzedaż na europejskim rynku samochodowym wyniosła 5 008 391 pojazdów - wzrost o 5%. W marcu sprzedaż ta wzrosła o 1%, czyli 2 136 702 samochodów. Francja, w której zarejestrowano 769 942 pojazdów, stała się drugim po Niemczech samochodowym rynkiem zbytu w pierwszym kwartale roku.Chevrolet jest czwartą marką samochodową na świecie pod względem sprzedaży rocznej, której udział w rynku wynosi 5,8%. Jest również najlepiej sprzedającą się marką General Motors - samochody marki Chevrolet stanowią ponad 50% globalnej sprzedaży koncernu. Najbardziej dynamicznie Chevrolet zdobywa rynki wschodzące. Przewiduje się, że w 2011 roku ponad 60% globalnej sprzedaży marki będzie miało miejsce poza Stanami Zjednoczonymi.W Polsce ceny modeli Chevrolet rozpoczynają się od 27 990 zł za miejskiego Sparka, 28 990 zł za Aveo, 47 990 zł za kompaktowego Cruze, 59 990 zł za 7-osobowego rodzinnego vana Orlando oraz 89 990 zł za SUVa Captiva. W pierwszym kwartale 2011 roku Chevrolet zanotował na polskim rynku sprzedaż na poziomie 2 223 sztuk.Jest to wzrost o 25% (447 sztuk) w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku (1 776 samochodów) i przekłada się na udział w rynku samochodów osobowych równy 2,9% (wg Samaru). Z danych CEPiK wynika, że od
W pierwszym kwartale Chevrolet powiększył swoje udziały w dziewięciu rynkach europejskich. W marcu marka sprzedała w Europie 49 717 samochodów, co oznacza 16% wzrost w porównaniu ze sprzedażą w marcu zeszłego roku - 42 849 samochodów. „Marzec był bardzo obiecującym miesiącem dla Chevroleta. Nowy Chevrolet Orlando jest już dostępny na rynku i można zauważyć pozytywny wpływ tego modelu na wielkość naszej sprzedaży”, oznajmił Wayne Brannon, prezes i dyrektor generalny Chevrolet Europe. „Cechy Orlando - styl crossovera, łatwość prowadzenia oraz przestronne wnętrze, mieszczące aż siedmiu pasażerów - czynią z tego modelu bardzo atrakcyjną propozycję”, dodał Brannon. Nowy Orlando znalazł w marcu - miesiącu debiutu rynkowego - 3 824 nabywców, co znacznie przewyższyło oczekiwania producenta. Nowa Captiva pojawi się w salonach pod koniec tego miesiąca, następnie latem zadebiutuje Aveo, a jesienią Cruze hatchback i Camaro. Chevrolet Volt, elektryczny samochód o rozszerzonym zasięgu, będzie dostępny w sprzedaży od listopada br. na wybranych rynkach europejskich.
W pierwszym kwartale 2011 roku sprzedaż Chevroleta w Danii (rekordowe 3 282 samochodów lub +128%) i Turcji (+115%) była ponad dwukrotnie wyższa, z kolei sprzedaż we Francji i Rosji wzrosła odpowiednio o 80% i 51%. Zwiększyła się również sprzedaż w Holandii (+26%), Polsce (+25%), Austrii (+15%) i Szwajcarii (+13%).W pierwszym kwartale 2011 roku największymi rynkami Chevroleta były: Rosja (31 003 samochodów), Uzbekistan (27 465 samochodów), Włochy (8 112 samochodów), Francja (7 155 samochodów) oraz Niemcy (5 866 samochodów).
Pod względem sprzedaży Chevrolet pozostaje czołową zagraniczną marką samochodową w Rosji, z udziałem rynkowym wynoszącym 6,2%. Francja, Dania i Szwajcaria osiągnęły w marcu rekordową sprzedaż.W pierwszym kwartale tego roku sprzedaż na europejskim rynku samochodowym wyniosła 5 008 391 pojazdów - wzrost o 5%. W marcu sprzedaż ta wzrosła o 1%, czyli 2 136 702 samochodów. Francja, w której zarejestrowano 769 942 pojazdów, stała się drugim po Niemczech samochodowym rynkiem zbytu w pierwszym kwartale roku.Chevrolet jest czwartą marką samochodową na świecie pod względem sprzedaży rocznej, której udział w rynku wynosi 5,8%. Jest również najlepiej sprzedającą się marką General Motors - samochody marki Chevrolet stanowią ponad 50% globalnej sprzedaży koncernu. Najbardziej dynamicznie Chevrolet zdobywa rynki wschodzące. Przewiduje się, że w 2011 roku ponad 60% globalnej sprzedaży marki będzie miało miejsce poza Stanami Zjednoczonymi.W Polsce ceny modeli Chevrolet rozpoczynają się od 27 990 zł za miejskiego Sparka, 28 990 zł za Aveo, 47 990 zł za kompaktowego Cruze, 59 990 zł za 7-osobowego rodzinnego vana Orlando oraz 89 990 zł za SUVa Captiva. W pierwszym kwartale 2011 roku Chevrolet zanotował na polskim rynku sprzedaż na poziomie 2 223 sztuk.Jest to wzrost o 25% (447 sztuk) w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku (1 776 samochodów) i przekłada się na udział w rynku samochodów osobowych równy 2,9% (wg Samaru). Z danych CEPiK wynika, że od
źródło: Chevrolet
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Chevrolet zalicza udany I kwartał w Europie
Podobne: Chevrolet zalicza udany I kwartał w Europie




Podobne galerie: Chevrolet zalicza udany I kwartał w Europie



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć