Flota » Aktualności » Chevrolet uzyskuje 82 proc. wzrost sprzedaży w Polsce
Chevrolet uzyskuje 82 proc. wzrost sprzedaży w Polsce
W marcu 2012 roku Chevrolet zanotował na polskim rynku sprzedaż na poziomie 1 249 sztuk - jest to wzrost aż o 82% w stosunku do wyniku sprzedaży w marcu 2011 r. (686 sztuk).
Niezmiennie najpopularniejszym modelem w naszym kraju jest Aveo. Łącznie modele Aveo Classic i Nowe Aveo zostały sprzedane w ilości 592 egzemplarzy - o 55% więcej niż w marcu 2011 roku. Na drugie miejsce, zajmowane dotychczas przez model Spark, awansował Cruze z wynikiem 248 sprzedanych egzemplarzy - jest to aż o 80% więcej niż wyniósł wynik sprzedaży w marcu 2011.
Spark, który w ciągu ostatniego miesiąca był trzecim najczęściej kupowanych modelem Chevroleta, znalazł 184 nabywców, czyli o 95% więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Rekordowy wzrost sprzedaży zanotował siedmiomiejscowy van Orlando, który w marcu został sprzedany w liczbie 166 sztuk, czyli aż o ponad 300% więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej.
W pierwszym kwartale tego roku łącznie sprzedanych zostało w Polsce 3 537 sztuk nowych Chevroletów. Oznacza to 59% wzrost w stosunku to analogicznego okresu rok wcześniej, kiedy Chevrolet sprzedał 2 223 auta.
Najpopularniejsze modele w gamie Chevroleta w pierwszych trzech miesiącach tego roku to Aveo Classic i Nowe Aveo, które osiągnęły łącznie sprzedaż na poziomie 1 741 sztuk, Spark z wynikiem 647 egzemplarzy oraz Cruze, który został sprzedany w liczbie 602 egzemplarzy.
„Jestem przekonany, że sprzedaż 1 249 sztuk nowych Chevroletów w marcu zapewni nam utrzymanie miejsca w pierwszej 10. najpopularniejszych marek w Polsce”, powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.Według danych CEP w styczniu Chevrolet zajął 9. miejsce pod względem wielkości sprzedaży z wynikiem 1 272 sztuk, a miesiąc później znalazł się na 10 pozycji, osiągając sprzedaż w wysokości 1 086 egzemplarzy.
Niezmiennie najpopularniejszym modelem w naszym kraju jest Aveo. Łącznie modele Aveo Classic i Nowe Aveo zostały sprzedane w ilości 592 egzemplarzy - o 55% więcej niż w marcu 2011 roku. Na drugie miejsce, zajmowane dotychczas przez model Spark, awansował Cruze z wynikiem 248 sprzedanych egzemplarzy - jest to aż o 80% więcej niż wyniósł wynik sprzedaży w marcu 2011.
Spark, który w ciągu ostatniego miesiąca był trzecim najczęściej kupowanych modelem Chevroleta, znalazł 184 nabywców, czyli o 95% więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Rekordowy wzrost sprzedaży zanotował siedmiomiejscowy van Orlando, który w marcu został sprzedany w liczbie 166 sztuk, czyli aż o ponad 300% więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej.
W pierwszym kwartale tego roku łącznie sprzedanych zostało w Polsce 3 537 sztuk nowych Chevroletów. Oznacza to 59% wzrost w stosunku to analogicznego okresu rok wcześniej, kiedy Chevrolet sprzedał 2 223 auta.
„Jestem przekonany, że sprzedaż 1 249 sztuk nowych Chevroletów w marcu zapewni nam utrzymanie miejsca w pierwszej 10. najpopularniejszych marek w Polsce”, powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.Według danych CEP w styczniu Chevrolet zajął 9. miejsce pod względem wielkości sprzedaży z wynikiem 1 272 sztuk, a miesiąc później znalazł się na 10 pozycji, osiągając sprzedaż w wysokości 1 086 egzemplarzy.
źródło: Chevrolet
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Chevrolet uzyskuje 82 proc. wzrost sprzedaży w Polsce
Podobne: Chevrolet uzyskuje 82 proc. wzrost sprzedaży w Polsce




Podobne galerie: Chevrolet uzyskuje 82 proc. wzrost sprzedaży w Polsce



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Chevrolet
Galerie zdjęć


Newsletter