Flota  »  Aktualności  »  Epo-Trans Logistics odebrał trzy egzamplarze nowego Stralisa
Przekazanie pojazdów

Epo-Trans Logistics odebrał trzy egzamplarze nowego Stralisa

2013-07-02 - F. Bednarkiewicz     Tagi: Iveco, Ciężarówki, Iveco Stralis, Euro 6, Zamówienie flotowe, Iveco Stralis Hi-Way
Wiosną br. roku Iveco Poland rozpoczęła realizację zamówień na najnowszą wersję pojazdu - Stralis Hi-Way. Wśród klientów na ciężarówkę, która zdobyła w ubiegłym roku zaszczytny tytuł „Truck of the Year 2013”, znalazła się firma Epo-Trans Logistics. Przewoźnik z Tych postanowił wprowadzić do swojej floty trzy egzemplarze nowego Iveco. - Rozmowy z firmą Epo-Trans Logistics prowadziliśmy od dłuższego czasu. Gdy auta wypadły pozytywnie w ubiegłorocznych testach można było zacząć rozmawiać o szczegółach. Staraliśmy się skonfigurować pojazdy tak, aby jak najlepiej odpowiadały oczekiwaniom klienta. Dużym atutem jest 3-letnia gwarancja na samochody oraz profesjonalna sieć serwisowa jaką dysponuje IVECO w całej Europie - powiedział Robert Rutkowski, Key Account Manager Iveco Poland sp. z o.o. Firma Epo-Trans Logistics posiada obecnie około 160 pojazdów, które regularnie kursują na trasach krajowych i międzynarodowych. Nowo zakupione Iveco Stralis Hi-Way, ze względu na komfortowe kabiny oraz ekonomiczne jednostki napędowe będą wykorzystywane w transportach międzynarodowych. Do nowych Stralisów Epo-Trans Logistics dokupiła cztery nowe naczepy kurtynowe.
- Z ciągnikami siodłowymi IVECO po raz pierwszy zetknęliśmy się w 1991 roku. Wówczas były to cztery pojazdy - model TurboStar o mocy 480 KM. Obecnie znowu zdecydowaliśmy się na zakup IVECO, gdyż auta te okazały się bardzo ekonomiczne. Jesteśmy zadowoleni z niskiego zużycia paliwa i zaskoczeni dobrą jakością wykonania nowych modeli. Jeśli okaże się, że Stralis Hi-Way w pełni zaspokoi nasze oczekiwania z pewnością współpraca z Iveco Poland będzie kontynuowana - mówi Piotr Ozimek, właściciel Epo-Trans Logistics S.A.Pojazdy zakupione przez firmę Epo-Trans Logistics zostały wyposażone w 6-cylindrowe jednostki napędowe Cursor 10 EEV (10 308 cm3) o mocy 460 KM (338 kW) przy 1550-2100 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 2100 Nm w zakresie 1050-1550 obr./min. Wtrysk paliwa realizowany jest poprzez pompowtryskiwacze. Swoją wysoką moc silnik uzyskuje dzięki intercoolerowi i turbosprężarce o zmiennej geometrii (VGT).

Przeniesienie napędu na tylne koła realizowane jest poprzez przekładnię EuroTronic II (typ 12AS 2330 TD) - 12-biegową (+ 2 biegi wsteczne) zautomatyzowaną skrzynię biegów. Komfortowe zawieszenie Stralisa Hi-Way stanowią:[nbsp] z przodu i z tyłu pneumatyczne miechy powietrzne. Podnoszenie lub opuszczanie ramy jest możliwe w górnym zakresie do +140 i dolnym -70 mm. Maksymalny nacisk przedniej osi wynosi 7100 kg, zaś tylnej - 13 000 kg. Zbiornik paliwa wynosi 1160 l, a podgrzewany zbiornik na AdBlue może pomieścić 55 l płynu.



źródło: Iveco

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Epo-Trans Logistics odebrał trzy egzamplarze nowego Stralisa