Flota » Aktualności » Epo-Trans Logistics odebrał trzy egzamplarze nowego Stralisa
Epo-Trans Logistics odebrał trzy egzamplarze nowego Stralisa
2013-07-02 - F. Bednarkiewicz Tagi: Iveco, Ciężarówki, Iveco Stralis, Euro 6, Zamówienie flotowe, Iveco Stralis Hi-Way
Wiosną br. roku Iveco Poland rozpoczęła realizację zamówień na najnowszą wersję pojazdu - Stralis Hi-Way. Wśród klientów na ciężarówkę, która zdobyła w ubiegłym roku zaszczytny tytuł „Truck of the Year 2013”, znalazła się firma Epo-Trans Logistics. Przewoźnik z Tych postanowił wprowadzić do swojej floty trzy egzemplarze nowego Iveco.
- Rozmowy z firmą Epo-Trans Logistics prowadziliśmy od dłuższego czasu. Gdy auta wypadły pozytywnie w ubiegłorocznych testach można było zacząć rozmawiać o szczegółach. Staraliśmy się skonfigurować pojazdy tak, aby jak najlepiej odpowiadały oczekiwaniom klienta. Dużym atutem jest 3-letnia gwarancja na samochody oraz profesjonalna sieć serwisowa jaką dysponuje IVECO w całej Europie - powiedział Robert Rutkowski, Key Account Manager Iveco Poland sp. z o.o.
Firma Epo-Trans Logistics posiada obecnie około 160 pojazdów, które regularnie kursują na trasach krajowych i międzynarodowych. Nowo zakupione Iveco Stralis Hi-Way, ze względu na komfortowe kabiny oraz ekonomiczne jednostki napędowe będą wykorzystywane w transportach międzynarodowych. Do nowych Stralisów Epo-Trans Logistics dokupiła cztery nowe naczepy kurtynowe.
- Z ciągnikami siodłowymi IVECO po raz pierwszy zetknęliśmy się w 1991 roku. Wówczas były to cztery pojazdy - model TurboStar o mocy 480 KM. Obecnie znowu zdecydowaliśmy się na zakup IVECO, gdyż auta te okazały się bardzo ekonomiczne. Jesteśmy zadowoleni z niskiego zużycia paliwa i zaskoczeni dobrą jakością wykonania nowych modeli. Jeśli okaże się, że Stralis Hi-Way w pełni zaspokoi nasze oczekiwania z pewnością współpraca z Iveco Poland będzie kontynuowana - mówi Piotr Ozimek, właściciel Epo-Trans Logistics S.A.Pojazdy zakupione przez firmę Epo-Trans Logistics zostały wyposażone w 6-cylindrowe jednostki napędowe Cursor 10 EEV (10 308 cm3) o mocy 460 KM (338 kW) przy 1550-2100 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 2100 Nm w zakresie 1050-1550 obr./min. Wtrysk paliwa realizowany jest poprzez pompowtryskiwacze. Swoją wysoką moc silnik uzyskuje dzięki intercoolerowi i turbosprężarce o zmiennej geometrii (VGT).
Przeniesienie napędu na tylne koła realizowane jest poprzez przekładnię EuroTronic II (typ 12AS 2330 TD) - 12-biegową (+ 2 biegi wsteczne) zautomatyzowaną skrzynię biegów. Komfortowe zawieszenie Stralisa Hi-Way stanowią:[nbsp] z przodu i z tyłu pneumatyczne miechy powietrzne. Podnoszenie lub opuszczanie ramy jest możliwe w górnym zakresie do +140 i dolnym -70 mm. Maksymalny nacisk przedniej osi wynosi 7100 kg, zaś tylnej - 13 000 kg. Zbiornik paliwa wynosi 1160 l, a podgrzewany zbiornik na AdBlue może pomieścić 55 l płynu.
Przeniesienie napędu na tylne koła realizowane jest poprzez przekładnię EuroTronic II (typ 12AS 2330 TD) - 12-biegową (+ 2 biegi wsteczne) zautomatyzowaną skrzynię biegów. Komfortowe zawieszenie Stralisa Hi-Way stanowią:[nbsp] z przodu i z tyłu pneumatyczne miechy powietrzne. Podnoszenie lub opuszczanie ramy jest możliwe w górnym zakresie do +140 i dolnym -70 mm. Maksymalny nacisk przedniej osi wynosi 7100 kg, zaś tylnej - 13 000 kg. Zbiornik paliwa wynosi 1160 l, a podgrzewany zbiornik na AdBlue może pomieścić 55 l płynu.
źródło: Iveco
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Epo-Trans Logistics odebrał trzy egzamplarze nowego Stralisa
Podobne: Epo-Trans Logistics odebrał trzy egzamplarze nowego Stralisa




Podobne galerie: Epo-Trans Logistics odebrał trzy egzamplarze nowego Stralisa



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć