Flota » Aktualności » Globalna sprzedaż Skody idzie niezmiennie w górę

Globalna sprzedaż Skody idzie niezmiennie w górę
2011 to rok, w którym padały nowe rekordy dostaw, sprzedaży i zysków. Dostawy do klientów wzrosły o 15,3 procent, do 879 200 samochodów sprzedanych w okresie od stycznia do grudnia 2011 (w 2010 sprzedano 762 600 szt.).
Jednocześnie, sprzedaż SKODY wzrosła o 18,1 procent do 10,3 mld euro (2010: 8.7 mld euro), tym samym po raz pierwszy przekraczając granicę 10 miliardów euro.
"Strategia Wzrostu SKODY przynosi wymierne efekty", powiedział CEO SKODY, Winfried Vahland podczas corocznej konferencji prasowej marki w Pradze. "Poprawiliśmy nasze wyniki zarówno jeśli chodzi o liczbę dostaw, jak i o finanse, tworząc doskonałą bazę do rozwoju na kolejne lata", dodał Vahland. W 2011 roku samochody SKODY cieszyły się największą popularnością w całej historii marki: dostawy wzrosły o 15,3 procent do rekordowej liczby 879 200 samochodów.
Marka umocniła swą pozycję we wszystkich regionach, osiągając wzrost wyższy w stosunku do całego rynku. Globalny udział marki w rynku na dzień 31 grudnia 2011 roku wynosił ponad 1,4 procent. Doskonałe wyniki SKODY są w głównej mierze zasługą atrakcyjnej palety modeli. "Wyróżniający się design, duża przestronność, najwyższa jakość, ergonomia, pro-rodzinna funkcjonalność, a także najlepsza relacja ceny do wartości - wszystko to sprawia, że nasze samochody są wyjątkowe" - powiedział Vahland. Modele SKODY stają się bardzo popularne również wśród klientów firmowych.
Marka sprzedała ponad 239 000 samochodów klientom flotowym (wzrost o 26,7 procent).
Status najpopularniejszego modelu marki w 2011 roku potwierdziła SKODA Octavia. Nazywany „sercem marki” model odnotował wzrost sprzedaży na poziomie 10,7 procent, do niemal 390 000 szt.Numerem dwa była Fabia (wzrost o 16,5 procent). Superb w minionym roku po raz pierwszy przekroczył granicę 100 000 sztuk - sprzedaż modelu wzrosła o 18,1 procent. Yeti odnotował największy wzrost sprzedaży spośród wszystkich modeli marki: aż 33,7 procent. Z kolei Roomster zakończył rok 2011 z 11,4-procentowym wzrostem.Również w Polsce był to dla SKODY wyjątkowo udany rok, zwieńczony utrzymaniem pozycji lidera oraz wzrostem udziału w rejestracjach z poziomu 11,36% na 11,79%. Najpopularniejszym modelem w Polsce była SKODA Octavia (16 011 zarejestrowanych samochodów).
Rejestracje pozostałych modeli wynosiły odpowiednio: Fabia: 10 722 szt., Superb: 2 355 szt., Roomster: 1 742 szt., Yeti: 1 574 szt.
Jednocześnie, sprzedaż SKODY wzrosła o 18,1 procent do 10,3 mld euro (2010: 8.7 mld euro), tym samym po raz pierwszy przekraczając granicę 10 miliardów euro.
"Strategia Wzrostu SKODY przynosi wymierne efekty", powiedział CEO SKODY, Winfried Vahland podczas corocznej konferencji prasowej marki w Pradze. "Poprawiliśmy nasze wyniki zarówno jeśli chodzi o liczbę dostaw, jak i o finanse, tworząc doskonałą bazę do rozwoju na kolejne lata", dodał Vahland. W 2011 roku samochody SKODY cieszyły się największą popularnością w całej historii marki: dostawy wzrosły o 15,3 procent do rekordowej liczby 879 200 samochodów.
Marka umocniła swą pozycję we wszystkich regionach, osiągając wzrost wyższy w stosunku do całego rynku. Globalny udział marki w rynku na dzień 31 grudnia 2011 roku wynosił ponad 1,4 procent. Doskonałe wyniki SKODY są w głównej mierze zasługą atrakcyjnej palety modeli. "Wyróżniający się design, duża przestronność, najwyższa jakość, ergonomia, pro-rodzinna funkcjonalność, a także najlepsza relacja ceny do wartości - wszystko to sprawia, że nasze samochody są wyjątkowe" - powiedział Vahland. Modele SKODY stają się bardzo popularne również wśród klientów firmowych.
Status najpopularniejszego modelu marki w 2011 roku potwierdziła SKODA Octavia. Nazywany „sercem marki” model odnotował wzrost sprzedaży na poziomie 10,7 procent, do niemal 390 000 szt.Numerem dwa była Fabia (wzrost o 16,5 procent). Superb w minionym roku po raz pierwszy przekroczył granicę 100 000 sztuk - sprzedaż modelu wzrosła o 18,1 procent. Yeti odnotował największy wzrost sprzedaży spośród wszystkich modeli marki: aż 33,7 procent. Z kolei Roomster zakończył rok 2011 z 11,4-procentowym wzrostem.Również w Polsce był to dla SKODY wyjątkowo udany rok, zwieńczony utrzymaniem pozycji lidera oraz wzrostem udziału w rejestracjach z poziomu 11,36% na 11,79%. Najpopularniejszym modelem w Polsce była SKODA Octavia (16 011 zarejestrowanych samochodów).
Rejestracje pozostałych modeli wynosiły odpowiednio: Fabia: 10 722 szt., Superb: 2 355 szt., Roomster: 1 742 szt., Yeti: 1 574 szt.
źródło: Skoda
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Globalna sprzedaż Skody idzie niezmiennie w górę
Podobne: Globalna sprzedaż Skody idzie niezmiennie w górę




Podobne galerie: Globalna sprzedaż Skody idzie niezmiennie w górę



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Skoda
Newsletter
Galerie zdjęć