Flota  »  Aktualności  »  Iveco Daily z milionem na liczniku

Iveco Daily z milionem na liczniku

2015-03-05 - F. Bednarkiewicz     Tagi: Iveco, Eksploatacja, Dostawcze, Iveco Daily
Iveco Daily to samochód znany ze swej solidności. Świadczyć o niej może na przykład fakt, że niedawno do serwisu firmy Tranz-Poz w Niepruszewie zgłosili się dwaj właściciele Iveco Daily, w których liczniki wykazały przebieg jednego miliona kilometrów. Zgłaszając się do serwisu właściciele Iveco Daily podobno nie kryli zadowolenia ze swoich pojazdów.
- Pojazdy zostały zakupione w Polsce w sieci ASO jako nowe w 2007 roku. Podczas pierwszych dwóch lat wizyt w serwisie usługi dotyczyły wyłącznie okresowych przeglądów gwarancyjnych oraz kilku drobnych napraw. W trakcie dalszej eksploatacji samochody miały wykonywane naprawy polegające na wymianie części eksploatacyjnych: tarcz i klocków hamulcowych, sprzęgła, elementów gumowych zawieszenia, czyszczenie układu zasilania silnika, wymianę ogumienia oraz przegląd instalacji elektrycznej - powiedział Jarosław Włodarczak, kierownik serwisu Trans-Poz S.A. Dealera Iveco.

Na początku lutego 2015 r. pojazdy zostały poddane szczegółowej weryfikacji na Stacji Kontroli Pojazdów firmy Trans-Poz. Kontrola sprawności poszczególnych układów wypadła pozytywnie 2 ujawniając jedynie usterki eksploatacyjne - niewielkie luzy zawieszenia, drobne wycieki oleju. Ze względu na wzorowy stan techniczny obu samochodów, wynikający z prawidłowej eksploatacji w ciągu całego okresu użytkowania, koszt całkowitej obsługi pokryło Iveco Poland.
Iveco Daily, które przekroczyły milion kilometrów przebiegu to modele 35C15 i 50C15 (homologowany na 3,5 t DMC) wyposażone w 3-litrowe, 16-zaworowe jednostki napędowe z elektronicznym wtryskiem bezpośrednim typu "Common Rail" 2. generacji o mocy 146 KM (350 Nm od 1400 do 2800 obr./min.). Silnik Euro 4 został wyposażony w układ recyrkulacji spalin EGR. Napęd na koła tylne jest realizowany za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni przekładniowej. Podwozie pojazdu zbudowano na podłużnicach ze stalowych profili "C" połączonych rurowymi poprzecznicami. Niezależne przednie zawieszenie stanowią drążki skrętne zamocowane do podłużnicy ramy pojazdu i zintegrowane z teleskopowymi amortyzatorami dwustronnego działania. Zawieszenie tylne oparto na sztywnej belce tylnej osi, do której zamocowano dwupiórowe paraboliczne resory i teleskopowe amortyzatory dwustronnego działania.



źródło: Iveco

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Iveco Daily z milionem na liczniku