Flota » Aktualności » Jeep - dobre wyniki sprzedaży w prezencie na 70. urodziny marki

Jeep - dobre wyniki sprzedaży w prezencie na 70. urodziny marki
Marka Jeep obchodzi swoje siedemdziesiąte urodziny. Dnia 15 lipca 1941 roku ruszyła produkcja wojskowego Willysa-Overlanda, który stał się prekursorem modelu CJ-2A - pierwszego „cywilnego" pojazdu marki Jeep z napędem 4x4.
Zobacz także: Jeep Grand Cherokee - galeria »Datujący się od tego czasu, stały rozwój tej typowo amerykańskiej marki zaowocował produkcją kolejnych cywilnych modeli, w miarę coraz bardziej rosnących potrzeb ludności do swobodnego poruszania się i przemieszczania.
Kulminacyjnym punktem tak doniosłego dla Jeep'a wydarzenia są bardzo dobre wyniki sprzedaży w Europie, gdzie w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2011 zarejestrowano ponad 11.000 pojazdów tej marki, tj. o 27,4 procent więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Marka Jeep notuje również dobre wyniki na rynku polskim, na którym w pierwszych 6 miesiącach 2011 sprzedano 178 samochodów marki Jeep. Motorem sukcesu Jeep'a są cztery zasadnicze elementy jego DNA: własny styl, funkcjonalność, jakość wykonania oraz sprawność w terenie. Nikomu nie trzeba tłumaczyć, co znaczy czteroliterowe słowo „Jeep".
Marka ta jest powszechnie kojarzona z jazdą „off-road" i rozpoznawalna na całym świecie - za sprawą charakterystycznej, siedmio-szczelinowej atrapy chłodnicy oraz trapezoidalnych nadkoli.
To także wyznacznik doskonałości napędu 4x4, który pozwala dotrzeć do celu w najtrudniejszych nawet warunkach podróży. Każdy samochód marki Jeep - od Wranglera - modelu ikony, do nowego kompaktowego Compassa - kryje w sobie część wspaniałej legendy wielkich wypraw i pasji do przeżycia przygody. Ta legenda trwa już 70 lat.Kolejna rocznica narodzin marki Jeep, to nie tylko milowy krok w jej historii, lecz także nowe wyzwania, którym sprostać może szeroka sieć dealerów w 120 krajach świata.
Jednym z efektów integracji firm Fiat i Chrysler jest stworzenie w Europie nowej sieci ponad 430 salonów sprzedaży (działających od czerwca br.); są to zarówno dealerzy działający od wielu lat, jak i zupełnie nowi - wyselekcjonowani ze względu na potencjał, kwalifikacje i entuzjazm wobec tej legendarnej marki.Jest to początek efektywniejszego i lepszego jakościowo systemu dystrybucji nowej gamy samochodów , części zamiennych i związanych z tym usług.
Siedemdziesięciolecie marki Jeep zbiega się w sposób szczególny z premierą czterech nowości rynkowych w Europie. Oprócz odświeżonego, legendarnego Wranglera i Wranglera Unlimited z mocniejszym, lecz bardziej ekonomicznym silnikiem oraz pierwszym w historii marki systemem Stop/Start, rok 2011 przynosi także wyczekiwany debiut nowego Grand Cherokee z silnikiem wysokoprężnym.To właśnie z markowego „flagowca" liczne akcenty stylistyczne przejął Jeep Compass - zmodernizowany, rodzinny SUV klasy kompaktowej.
Sława marki Jeep datuje się od roku 1941, kiedy to rozpoczęto produkcję pojazdu konstrukcji Willysa-Overlanda na potrzeby armii USA. Był to niejako pierwowzór modelu cywilnego, znanego jako CJ-2A, który wszedł do masowej produkcji w roku 1945 i od tego czasu uważany jest za pierwszy pojazd typu off-road w historii przemysłu motoryzacyjnego.System napędu 4x4 został następnie zaadaptowany w roku 1946 dla samochodu Jeep Station Wagon, dając początek koncepcji Sport Utility Vehicle - segmentu pojazdów typu rekreacyjno-użytkowego - SUV. Prezentując w roku 1963 samochód Jeep Wagoneer - firma Jeep zapoczątkowała segment dużych SUV klasy Premium.
Począwszy od roku 1941, Jeep jest nieprzerwanie symbolem wolności, przygody, autentyczności, pasji oraz wyjątkowości. Wolności - odbieranej jako stan ducha i spełnienie najbardziej indywidualnych pragnień. Przygody - rozumianej jako przypływ adrenaliny i zew natury.
Autentyczności - ponieważ jedyny w swym rodzaju Jeep, na drogach i bezdrożach staje się prawdziwym „zdobywcą", dostarczając w czasie jazdy niepowtarzalnych wrażeń. Pasji - ponieważ wyzwala najbardziej osobiste cechy kierowcy Wyjątkowości - bowiem pozwala wyróżnić się z otoczenia dzięki swojemu niepowtarzalnemu charakterowi.
Zobacz także: Jeep Grand Cherokee - galeria »
Marka Jeep notuje również dobre wyniki na rynku polskim, na którym w pierwszych 6 miesiącach 2011 sprzedano 178 samochodów marki Jeep. Motorem sukcesu Jeep'a są cztery zasadnicze elementy jego DNA: własny styl, funkcjonalność, jakość wykonania oraz sprawność w terenie. Nikomu nie trzeba tłumaczyć, co znaczy czteroliterowe słowo „Jeep".
Marka ta jest powszechnie kojarzona z jazdą „off-road" i rozpoznawalna na całym świecie - za sprawą charakterystycznej, siedmio-szczelinowej atrapy chłodnicy oraz trapezoidalnych nadkoli.
Jednym z efektów integracji firm Fiat i Chrysler jest stworzenie w Europie nowej sieci ponad 430 salonów sprzedaży (działających od czerwca br.); są to zarówno dealerzy działający od wielu lat, jak i zupełnie nowi - wyselekcjonowani ze względu na potencjał, kwalifikacje i entuzjazm wobec tej legendarnej marki.Jest to początek efektywniejszego i lepszego jakościowo systemu dystrybucji nowej gamy samochodów , części zamiennych i związanych z tym usług.
Siedemdziesięciolecie marki Jeep zbiega się w sposób szczególny z premierą czterech nowości rynkowych w Europie. Oprócz odświeżonego, legendarnego Wranglera i Wranglera Unlimited z mocniejszym, lecz bardziej ekonomicznym silnikiem oraz pierwszym w historii marki systemem Stop/Start, rok 2011 przynosi także wyczekiwany debiut nowego Grand Cherokee z silnikiem wysokoprężnym.To właśnie z markowego „flagowca" liczne akcenty stylistyczne przejął Jeep Compass - zmodernizowany, rodzinny SUV klasy kompaktowej.
Sława marki Jeep datuje się od roku 1941, kiedy to rozpoczęto produkcję pojazdu konstrukcji Willysa-Overlanda na potrzeby armii USA. Był to niejako pierwowzór modelu cywilnego, znanego jako CJ-2A, który wszedł do masowej produkcji w roku 1945 i od tego czasu uważany jest za pierwszy pojazd typu off-road w historii przemysłu motoryzacyjnego.System napędu 4x4 został następnie zaadaptowany w roku 1946 dla samochodu Jeep Station Wagon, dając początek koncepcji Sport Utility Vehicle - segmentu pojazdów typu rekreacyjno-użytkowego - SUV. Prezentując w roku 1963 samochód Jeep Wagoneer - firma Jeep zapoczątkowała segment dużych SUV klasy Premium.
Począwszy od roku 1941, Jeep jest nieprzerwanie symbolem wolności, przygody, autentyczności, pasji oraz wyjątkowości. Wolności - odbieranej jako stan ducha i spełnienie najbardziej indywidualnych pragnień. Przygody - rozumianej jako przypływ adrenaliny i zew natury.
Autentyczności - ponieważ jedyny w swym rodzaju Jeep, na drogach i bezdrożach staje się prawdziwym „zdobywcą", dostarczając w czasie jazdy niepowtarzalnych wrażeń. Pasji - ponieważ wyzwala najbardziej osobiste cechy kierowcy Wyjątkowości - bowiem pozwala wyróżnić się z otoczenia dzięki swojemu niepowtarzalnemu charakterowi.
źródło: Jeep
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Jeep - dobre wyniki sprzedaży w prezencie na 70. urodziny marki
Podobne: Jeep - dobre wyniki sprzedaży w prezencie na 70. urodziny marki




Podobne galerie: Jeep - dobre wyniki sprzedaży w prezencie na 70. urodziny marki



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Jeep
Newsletter
Galerie zdjęć