Flota  »  Aktualności  »  Kawiarnia firmy Lancia na 66. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji
Lancia Delta

Kawiarnia firmy Lancia na 66. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji

2009-09-04 - P. Grzelak     Tagi: Lancia, Sponsorowanie
W tym roku kawiarnia Lancia ma szansę być równie zatłoczonym miejscem jak londyński Piccadilly Circus lub nowojorski Times Square. Wszystkie najważniejsze nazwiska 66. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego, część weneckiego biennale, wcześniej czy później pojawią się w tym urzekającym lokalu. 

Biorąc pod uwagę sukces poprzednich dwóch edycji, kawiarnia Lancia, znajdująca się na tarasie hotelu Lido di Venezia's, zapewne po raz kolejny stanie się najbardziej ekskluzywnym i atrakcyjnym punktem spotkań gwiazd festiwalu, oferując możliwość odbycia cichego aperitifu lub wywiadu ze światowymi mediami. W tym roku, znacznie większe i klimatyzowane pomieszczenia kawiarni Lancia stanowić będą idealne miejsce, w którym przedstawiciele mediów będą mogli spotykać zarówno nowe talenty, jak i uznanych producentów, a reżyserzy i aktorzy odbywać indywidualne wywiady udzielane przedstawicielom prasy. 

Lancia czwarty raz z rzędu została głównym sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji, a kawiarnia Lancia stała się wymownym symbolem tej udanej współpracy. Lancia oddaje również do dyspozycji organizatorów festiwalu flotę 50 prestiżowych samochodów, które stanowią kwintesencję włoskiej elegancji.

Trzydzieści z nich to modele Delta Executive, które są produktami flagowymi Lancii, zaprojektowanymi w celu sprostania wymogom ludzi biznesu oraz świata dyplomacji i polityki. Przez cały okres trwania festiwalu samochody te będą wykorzystywane do przewożenia osobistości i gwiazd kina w trakcie ich podróży po Lido oraz odwiedzin na czerwonym dywanie. 

Kawiarnia Lancia będzie gościć wiele festiwalowych wydarzeń i spotkań, zaplanowanych przez wielu organizatorów, łącznie z Lancią. Każde z nich będzie niewątpliwie wydarzeniem ekscytującym i fascynującym. Chociaż program nie został jeszcze sfinalizowany, to kilka dat można z całą pewnością przekazać opinii publicznej. W środę i czwartek (2-3 września) w kawiarni Lancia odbędzie się spotkanie prasy włoskiej i światowej z przedstawicielami nowego filmu Giuseppe Tornatore "Baarìa - La porta del vento". Ekskluzywne przyjęcie organizowane na cześć filmu Baarìa oraz aktorów w nim występujących odbędzie się wieczorem 2 września po gali inauguracyjnej.

Następnie, 3 września (czwartek), odbędzie się specjalna konferencja prasowa poświęcona wyjątkowemu wydaniu czasopisma Corriere della Sera, które w całości poświęcono tematom związanym ze światem kina. W piątek 4 września o godzinie 17:30  zorganizowana zostanie konferencja prasowa Pana Oliviera François ( dyrektor odpowiedzialny za markę Lancia), na której zaprezentowana zostanie 13 metrowa, luksusowa łódź motorowa Lancia, którą gwiazdy kina będą mogły pływać po zalewie weneckim.

6 września (niedziela) o godzinie 19:00 odbędzie się w kawiarni Lancia przyjęcie koktajlowe sponsorowane przez Kinéo Diamanti,  którego  gospodarzem będzie piosenkarka i aktorka Ariana.  Niecierpliwie oczekiwane przyjęcie organizowane przez miesięcznik Ciak odbędzie się wieczorem 9 września, a w piątkowy wieczór 11 września planowane jest przyjęcie Les Etoiles. 

Wielu przedstawicieli świata kina zapowiedziało swe przybycie, między innymi ekipa filmu Wernera Herzoga "Zły porucznik", gdzie w rolach głównych wystąpili Nicholas Cage, Val Kilmer oraz zdumiewająca Eva Mendes; "Pan nikt" wraz z najnowszą inspiracja Quentinna Tarantino, Diane Kruger; "Questione di punti di vista" z Sergio Castellitto i Jane Birkin;   "Brooklyn's Finest" z  Ethanem Hawke i Richardem Gere;       "Il Grande Sogno"  Michele Placido z (między innymi) Riccardo Scamarcio; oraz "The Men Who Stare at Goats", film z obsadą w składzie George Clooney, Ewan McGregor, Jeff Bridges oraz Kevin Spacey. 

Sponsorując 66. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Wenecji, Lancia potwierdza wybór kina jako formy ekspresji kulturalnej najlepiej dopasowanej do identyfikacji wartości marki Lancia. Oto w jaki sposób wyjaśnia to Olivier François: "Biorąc pod uwagę doświadczenia lat ubiegłych, Lancia z radością kontynuuje sponsorowanie kina jako formy wyrażającej entuzjazm, tradycję, elegancję, temperament oraz innowacyjność.

Współpraca między nami układa się wręcz idealnie, a działania, które podejmujemy w ramach sponsoringu mają jeszcze bardziej łączyć markę Lancia z kinem jako formą sztuki. Kino to część naszego języka, którym komunikujemy się nie tylko w związku z takim wydarzeniami,  ale również w ramach działań reklamowych. Najlepiej sens moich słów ilustrują kampanie reklamowe Lancii w ostatnich latach oraz wysiłki podejmowane przez nas w procesie uczynienia z Lancii Delta gwiazdy kina światowego, z jej kluczową rolą w filmie "Anioły i Demony".



źródło: Fiat

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Kawiarnia firmy Lancia na 66. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji