Flota  »  Aktualności  »  Lancia sponsorem 66. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji
Lancia Delta

Lancia sponsorem 66. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji

2009-08-07 - P. Grzelak     Tagi: Lancia, Sponsorowanie
Lancia wypożyczy na potrzeby Festiwalu flotę złożoną z 50 luksusowych samochodów, które w doskonały sposób demonstrują styl włoskiej elegancji. 30 samochodów z tej grupy to Delta Executive, zaprojektowana specjalnie z myślą o businessmanach oraz klientach z kręgów dyplomatycznych i instytucjonalnych.  Nieprzypadkowo Lancia Delta Executive została wybrana oficjalnym samochodem 9-tego Światowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla, który odbył się w dniach 11-13 grudnia 2008 w Paryżu. Korzystali z niego również przedstawiciele międzynarodowych władz w czasie niedawno zakończonego szczytu G8 w mieście L'Aquila we Włoszech.  Podczas Festiwalu Filmowego auta dostarczone przez Lancię posłużą do przewożenia ważnych osobistości i gwiazd kina z weneckiego Lido na czerwony dywan w głównym miejscu wydarzeń. Po sukcesie pierwszych dwóch edycji powraca Lancia Café: ustronne i przyjazne miejsce spotkań znajdujące się na tarasie Hotelu Excelsior w weneckim Lido, gdzie uczestnicy Festiwalu w otoczeniu w wyszukanym i odprężającym stylu mogą spotykać się w czasie apéritif. 
Należy zaznaczyć, że ekskluzywna Lancia Café powraca z przestronniejszymi, klimatyzowanymi pomieszczeniami, stając się tym samym idealnym miejscem do przeprowadzania wywiadów z reżyserami i aktorami oraz spotkań artystów, producentów i dziennikarzy. 

W czasie Festiwalu w Lancia Café odbywać się będą spotkania, zorganizowane zarówno przez markę Lancia, jak i przez inne firmy czy instytucje. Informacje o spotkaniach zostaną wkrótce podane do wiadomości publicznej. Lancia, jako sponsor 66. Międzynarodowego Festiwalu Filmów w Wenecji potwierdza wybór kina jako środka kulturowej ekspresji, idealnego do zidentyfikowania się z klasą i wartościami marki.

"Dzięki doświadczeniom ubiegłych lat, Lancia wciąż podąża śladem kina, ponieważ oznacza to klasę i entuzjazm, tradycję i nowoczesność, elegancję i temperament - potwierdza Olivier François, dyrektor generalny Lancia Automobiles. „ To idealne współdziałanie - projekt kreowany przez kino, który łączy siódmą sztukę z naszą marką. Kino stanowi część naszego komunikowania się/naszej ekspresji, nie tylko w wydarzeniach, ale również w reklamie. O tym dobitnie świadczą kampanie reklamowe ostatnich lat oraz znaczące przedsięwzięcie, w których Lancia Delta stała się "gwiazdą" międzynarodowego kina dzięki „swojej rewolucyjnej grze" na planie filmu "Anioły i Demony". 



źródło: Lancia

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Lancia sponsorem 66. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji