Flota » Aktualności » Mazda notuje w Polsce 21-proc. wzrost sprzedaży w 2010

Mazda notuje w Polsce 21-proc. wzrost sprzedaży w 2010
Gama Mazdy w 2010 r. wzbogaciła się o odnowioną wersję Mazdy2, Mazdę3 z nowym silnikiem diesla o pojemności 1,6 l. i mocy 115KM, a przede wszystkim o nową Mazdę5.
Zobacz także: Mazda 5 - galeria »W ostatnim kwartale w ofercie pojawiła się ponownie limitowana seria Mazdy CX-9, która cieszy się w Polsce bardzo dużym zainteresowaniem.
Rok 2010 zakończył się dla Mazdy bardzo dobrymi wynikami. Od stycznia do końca grudnia nabywców znalazło 3 757 samochodów Mazda, co oznacza wzrost o 21% w porównaniu do roku 2009.
Najpopularniejszym modelem okazała się Mazda3 [1 266 sztuk], zaraz za nią uplasowała się Mazda6 [1166] i Mazda CX-7 [559]. Największy wzrost sprzedaży odnotowała Mazda CX-7 [145%] i Mazda3 [35%]. Seria limitowana Mazdy CX-9 w ciągu zaledwie miesiąca została wydana 135 klientom.
Liczba autoryzowanych punktów dealerskich znacznie wzrosła (5 nowo otwartych punktów, w sumie 27 na koniec ubiegłego roku), dzięki czemu oferta nowych samochodów i usług serwisowych Mazdy jest teraz dostępna dla klientów z nowych województw.
Współpraca dealerów z marką została pozytywnie oceniona w Ogólnopolskim Badaniu Satysfakcji Dealerów Samochodowych - Mazda zajęła 3 miejsce w rankingu.
Zobacz także: Mazda 5 - galeria »
Najpopularniejszym modelem okazała się Mazda3 [1 266 sztuk], zaraz za nią uplasowała się Mazda6 [1166] i Mazda CX-7 [559]. Największy wzrost sprzedaży odnotowała Mazda CX-7 [145%] i Mazda3 [35%]. Seria limitowana Mazdy CX-9 w ciągu zaledwie miesiąca została wydana 135 klientom.
Liczba autoryzowanych punktów dealerskich znacznie wzrosła (5 nowo otwartych punktów, w sumie 27 na koniec ubiegłego roku), dzięki czemu oferta nowych samochodów i usług serwisowych Mazdy jest teraz dostępna dla klientów z nowych województw.
źródło: Mazda
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Mazda notuje w Polsce 21-proc. wzrost sprzedaży w 2010
Podobne: Mazda notuje w Polsce 21-proc. wzrost sprzedaży w 2010




Podobne galerie: Mazda notuje w Polsce 21-proc. wzrost sprzedaży w 2010



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Mazda