Flota  »  Aktualności  »  Mazda notuje w Polsce 21-proc. wzrost sprzedaży w 2010
Mazda 5

Mazda notuje w Polsce 21-proc. wzrost sprzedaży w 2010

2011-01-26 - P. Grzelak     Tagi: Mazda, Rynek, Sprzedaż
Gama Mazdy w 2010 r. wzbogaciła się o odnowioną wersję Mazdy2, Mazdę3 z nowym silnikiem diesla o pojemności 1,6 l. i mocy 115KM, a przede wszystkim o nową Mazdę5.

Zobacz także: Mazda 5 - galeria »
W ostatnim kwartale w ofercie pojawiła się ponownie limitowana seria Mazdy CX-9, która cieszy się w Polsce bardzo dużym zainteresowaniem. Rok 2010 zakończył się dla Mazdy bardzo dobrymi wynikami. Od stycznia do końca grudnia nabywców znalazło 3 757 samochodów Mazda, co oznacza wzrost o 21% w porównaniu do roku 2009.

Najpopularniejszym modelem okazała się Mazda3 [1 266 sztuk], zaraz za nią uplasowała się Mazda6 [1166] i Mazda CX-7 [559]. Największy wzrost sprzedaży odnotowała Mazda CX-7 [145%] i Mazda3 [35%]. Seria limitowana Mazdy CX-9 w ciągu zaledwie miesiąca została wydana 135  klientom.

Liczba autoryzowanych punktów dealerskich znacznie wzrosła (5 nowo otwartych punktów, w sumie 27 na koniec ubiegłego roku), dzięki czemu oferta nowych samochodów i usług serwisowych Mazdy jest teraz dostępna dla klientów z nowych województw.
Współpraca dealerów z marką została pozytywnie oceniona w Ogólnopolskim Badaniu Satysfakcji Dealerów Samochodowych - Mazda zajęła 3 miejsce w rankingu.



źródło: Mazda

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Mazda notuje w Polsce 21-proc. wzrost sprzedaży w 2010

Mazda notuje w Polsce 21-proc. wzrost sprzedaży w 2010
umar77 2011-01-26 18:58
Chociaż mi Mazda osobiście nie za bardzo podchodzi to trzeba przyznać że wzrost 21% jest dobrym wynikiem, ale z drugiej strony jeżeli ktoś sprzedaje w Polsce ok 3000 samochodów to uzyskanie wyniku 21% nie jest wcale aż tak dużym problemem, w Polsce ogólnie odnotowano wzrost sprzedaży, najbardziej byłaby widoczna w ilości jednostkowej sprzedaży po np przy wzroście 4% Volkswagena jego wzrost sprzedaży jednostkowej wyniósł ok 1000 pojazdów więcej i plasował się na poziomie 28 000 sprzedanych samochodów