Flota » Aktualności » Mercedes-Benz - rekord sprzedaży na rynku krajowym

Mercedes-Benz - rekord sprzedaży na rynku krajowym
Po raz pierwszy w historii polscy klienci odebrali w ciągu roku ponad 4 000 osobowych mercedesów. Wynik ten będzie jeszcze poprawiony o dane z ostatnich dni grudnia, bowiem pomimo znacznego wzrostu kursu euro, utrzymano wcześniejsze oferty. Największy sukces odniosły modele Klas B, C i M, które odnotowały kilkudziesięcioprocentowe wzrosty. W Polsce znalazły już odbiorców pierwsze modele BlueEfficiency.
Największy sukces w 2008 r. świętuje Klasa B. Rodzinny model notuje ponad 50% wzrost sprzedaży. Niewiele mniejszą dynamiką rynku może pochwalić się najpopularniejszy Mercedes, Klasa C, która znalazła już 1 200 klientów, czyli o 37% więcej niż w roku 2007. Wzmożonym zainteresowaniem cieszy się także Klasa M, która podobnie jak Klasa B przeszła w 2008 r. facelifting i może się pochwalić 26% wzrostem sprzedaży.
- Mimo nieprzewidywalnych warunków biznesowych odnotowujemy w tym roku spektakularny wzrost sprzedaży modeli Mercedes-Benz. (..) na trudniejsze czasy przygotowaliśmy kompletną ofertę, także finansową oraz program flotowy BusinessCars. W 2008 r. trzykrotnie obniżaliśmy ceny w złotówkach, gdy spadał kurs euro i jeszcze ani razu nie podwyższyliśmy, gdy złotówka traciła na wartości. Dzięki temu oraz odpowiednim produktom możemy zachowywać pozycje lidera segmentu Premium w sprzedaży samochodów do klientów - mówi Paweł Miszkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu. Na polskie drogi w br. trafiły pierwsze modele Klas A, B i C BlueEfficiency. Mercedes-Benz proponuje je w cenie identycznej, jak w przypadku standardowych modeli. Decydując się na serię BlueEfficiency klienci otrzymują ekologiczne samochody, które przy zachowaniu dotychczasowych osiągów mogą się pochwalić wymiernie niższym, średnim zyżyciem paliwa.
Największy sukces w 2008 r. świętuje Klasa B. Rodzinny model notuje ponad 50% wzrost sprzedaży. Niewiele mniejszą dynamiką rynku może pochwalić się najpopularniejszy Mercedes, Klasa C, która znalazła już 1 200 klientów, czyli o 37% więcej niż w roku 2007. Wzmożonym zainteresowaniem cieszy się także Klasa M, która podobnie jak Klasa B przeszła w 2008 r. facelifting i może się pochwalić 26% wzrostem sprzedaży.
- Mimo nieprzewidywalnych warunków biznesowych odnotowujemy w tym roku spektakularny wzrost sprzedaży modeli Mercedes-Benz. (..) na trudniejsze czasy przygotowaliśmy kompletną ofertę, także finansową oraz program flotowy BusinessCars. W 2008 r. trzykrotnie obniżaliśmy ceny w złotówkach, gdy spadał kurs euro i jeszcze ani razu nie podwyższyliśmy, gdy złotówka traciła na wartości. Dzięki temu oraz odpowiednim produktom możemy zachowywać pozycje lidera segmentu Premium w sprzedaży samochodów do klientów - mówi Paweł Miszkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu. Na polskie drogi w br. trafiły pierwsze modele Klas A, B i C BlueEfficiency. Mercedes-Benz proponuje je w cenie identycznej, jak w przypadku standardowych modeli. Decydując się na serię BlueEfficiency klienci otrzymują ekologiczne samochody, które przy zachowaniu dotychczasowych osiągów mogą się pochwalić wymiernie niższym, średnim zyżyciem paliwa.
źródło: Mercedes Benz
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Mercedes-Benz - rekord sprzedaży na rynku krajowym
Podobne: Mercedes-Benz - rekord sprzedaży na rynku krajowym



Podobne galerie: Mercedes-Benz - rekord sprzedaży na rynku krajowym



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Mercedes
Galerie zdjęć
Newsletter