Flota  »  Aktualności  »  Nissan odnotowuje globalny wzrost sprzedaży o 10,6 proc.
Nissan NV200 Evalia

Nissan odnotowuje globalny wzrost sprzedaży o 10,6 proc.

2011-07-29 - P. Grzelak     Tagi: Rynek, Ninja, Sprzedaż
Nissan Motor Co., Ltd., poinformowała dziś, że zysk firmy z działalności operacyjnej za pierwszy kwartał roku obrachunkowego 2011 kończącego się 31 marca 2012 roku wyniósł 150,4 miliarda jenów (1,84 mld USD; 1,28 mld EUR).

Zobacz także: Nissan NV200 - galeria »
 

„Szybkie odzyskiwanie kondycji osłabionej po marcowych klęskach żywiołowych pokazuje jak skutecznie i zdecydowanie Nissan potrafi reagować na sytuację kryzysową"
- powiedział Prezes i Dyrektor Naczelny Nissana Carlos Ghosn. „Wyniki Nissana w pierwszym kwartale - mimo tak istotnych przeciwności, jak niekorzystne kursy walut i rosnące ceny surowców - potwierdzają nasze możliwości w zakresie realizacji celów ogłoszonych niedawno w średniookresowym planie Nissan Power 88".

W pierwszym kwartale roku obrachunkowego 2011 Nissan sprzedał na całym świecie 1.056.000 pojazdów, czyli o 10,6% więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku obrachunkowego 2010. Przychody netto wzrosły o 1,6% do 2,082 biliona jenów (25,48 mld USD, 17,73 mld EUR), zysk z podstawowej działalności osiągnął 147,7 miliarda jenów (1,81 mld USD, 1,26 mld EUR), a zysk netto wyniósł 85 miliardów jenów (1,04 mld USD, 720 mln EUR).

W roku obrachunkowym 2011 na całym świecie Nissan wprowadzi pięć zupełnie nowych modeli. W pierwszym kwartale w Chinach zadebiutował hatchback Tiida, a w Japonii wprowadzono do sprzedaży minivana Lafesta Highway STAR.
Na premiery rynkowe czekają jeszcze trzy inne zupełnie nowe modele: dostawcze NV400 z napędem na przednią i tylną oś w Europie oraz Infiniti JX w Ameryce Północnej.



źródło: Nissan

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Nissan odnotowuje globalny wzrost sprzedaży o 10,6 proc.