Flota » Aktualności » Nowa linia modelowa Chevroleta pozytywnie wpłynęła na pozycję marki w Europie
Nowa linia modelowa Chevroleta pozytywnie wpłynęła na pozycję marki w Europie
Chevrolet Europe w okresie od stycznia do czerwca 2011 roku sprzedał 251 820* samochodów, co stanowi wzrost o 18 615 samochodów, czyli o 8%, w porównaniu do tego samego okresu z poprzedniego roku (233 205 samochodów).
Chevrolet wyprzedził tym samym tempo rozwoju branży, będące na poziomie 6%. Udział Chevroleta w rynku europejskim wyniósł 2,4%, według danych o sprzedaży z 15 krajów europejskich. „Dzięki nowym modelom, takim jak Orlando, Captiva, Aveo hatchback i sedan, które są już dostępne u dealerów, a także dzięki czterem innym samochodom, w tym pojazdowi elektrycznemu o rozszerzonym zasięgu - Chevroletowi Voltowi, który pojawi się już wkrótce, jesteśmy pełni optymizmu, ponieważ coraz więcej europejskich klientów dostrzega w Chevrolecie znakomitą wartość i możliwości” powiedział Wayne Brannon, dyrektor zarządzający Chevrolet Europe. "Czy mogło być coś wspanialszego niż wprowadzenie na rynek siedmiu ekscytujących, nowych modeli w setną rocznicę naszego istnienia, aby jak najlepiej zapoczątkować kolejne 100 lat? Od modelu Spark po Corvette, od Volta po Camaro, wkraczamy do nowych segmentów i znaczymy coraz więcej dla całego rynku”.
W pierwszej połowie 2011 roku Chevrolet cieszył się szczególnie mocnym wzrostem sprzedaży w Rosji, Niemczech, Turcji, Francji, Danii, Austrii i Chorwacji. W Rosji Chevrolet znów stał się najlepiej sprzedającą się marką nierosyjską o udziale w rynku na poziomie 6,5%.
Najlepiej sprzedającym się samochodem Chevroleta w pierwszych sześciu miesiącach 2011 roku był miejski Spark, który osiągnął sprzedaż w wysokości 59 358 sztuk. W Europie Chevrolet utrzymał swój udział w segmencie małych aut na poziomie 8,0% i zajął czwarte miejsce wśród najczęściej sprzedawanych marek w segmencie.W tym samym okresie Aveo zostało sprzedane w ilości 44 114 egzemplarzy. Nowe Aveo jest już dostępne w salonach dilerskich, a model z turbodoładowanym silnikiem diesla o pojemności 1.3 l., który emituje poniżej 100g CO2 na km, będzie wprowadzony na rynek w sierpniu.
Chevrolet Cruze sedan, który otrzymał nagrodę AUTOBEST dla najlepszego samochodu roku 2010 oraz 5 gwiazdek według EuroNCAP, europejskiego programu oceny poziomu bezpieczeństwa nowych samochodów, został sprzedany w ilości 36 317 sztuk i pozostał liderem rynku w wielu krajach.Nadal stanowi najczęściej sprzedawany model Chevroleta na świecie, a spodziewany jest dalszy wzrost, ponieważ latem do sprzedaży trafi Cruze w wersji hatchback.
W drugim kwartale 2011 roku Chevrolet sprzedał w Europie 142 711 samochodów, czyli o 14 906 więcej niż rok wcześniej, co stanowi wzrost o 11,6% i uzyskał udział w rynku na poziomie 2,7%. Najlepsze do tej pory wyniki sprzedaży za drugi kwartał Chevrolet uzyskał w Austrii, Bośni, Chorwacji, Danii, Polsce, Słowenii i Turcji.Wg danych Samaru w pierwszym półroczu 2011 roku Chevrolet zanotował na polskim rynku sprzedaż na poziomie 3 716 sztuk. Jest to wzrost o 19,91% (617 sztuk) w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku (3 099 samochodów). Udział Chevroleta w rynku samochodów osobowych wynosi obecnie 2,46% i jest o 0,5% większy niż w pierwszych 6 miesiącach 2010 roku.
W czerwcu 2011 roku Chevrolet sprzedał w Europie 49 622 samochody, czyli o 5 118 więcej niż w czerwcu 2010, co stanowi wzrost o 11,5% i odnotował udział w rynku na poziomie 2,7%
Chevrolet wyprzedził tym samym tempo rozwoju branży, będące na poziomie 6%. Udział Chevroleta w rynku europejskim wyniósł 2,4%, według danych o sprzedaży z 15 krajów europejskich. „Dzięki nowym modelom, takim jak Orlando, Captiva, Aveo hatchback i sedan, które są już dostępne u dealerów, a także dzięki czterem innym samochodom, w tym pojazdowi elektrycznemu o rozszerzonym zasięgu - Chevroletowi Voltowi, który pojawi się już wkrótce, jesteśmy pełni optymizmu, ponieważ coraz więcej europejskich klientów dostrzega w Chevrolecie znakomitą wartość i możliwości” powiedział Wayne Brannon, dyrektor zarządzający Chevrolet Europe. "Czy mogło być coś wspanialszego niż wprowadzenie na rynek siedmiu ekscytujących, nowych modeli w setną rocznicę naszego istnienia, aby jak najlepiej zapoczątkować kolejne 100 lat? Od modelu Spark po Corvette, od Volta po Camaro, wkraczamy do nowych segmentów i znaczymy coraz więcej dla całego rynku”.
Najlepiej sprzedającym się samochodem Chevroleta w pierwszych sześciu miesiącach 2011 roku był miejski Spark, który osiągnął sprzedaż w wysokości 59 358 sztuk. W Europie Chevrolet utrzymał swój udział w segmencie małych aut na poziomie 8,0% i zajął czwarte miejsce wśród najczęściej sprzedawanych marek w segmencie.W tym samym okresie Aveo zostało sprzedane w ilości 44 114 egzemplarzy. Nowe Aveo jest już dostępne w salonach dilerskich, a model z turbodoładowanym silnikiem diesla o pojemności 1.3 l., który emituje poniżej 100g CO2 na km, będzie wprowadzony na rynek w sierpniu.
Chevrolet Cruze sedan, który otrzymał nagrodę AUTOBEST dla najlepszego samochodu roku 2010 oraz 5 gwiazdek według EuroNCAP, europejskiego programu oceny poziomu bezpieczeństwa nowych samochodów, został sprzedany w ilości 36 317 sztuk i pozostał liderem rynku w wielu krajach.Nadal stanowi najczęściej sprzedawany model Chevroleta na świecie, a spodziewany jest dalszy wzrost, ponieważ latem do sprzedaży trafi Cruze w wersji hatchback.
W drugim kwartale 2011 roku Chevrolet sprzedał w Europie 142 711 samochodów, czyli o 14 906 więcej niż rok wcześniej, co stanowi wzrost o 11,6% i uzyskał udział w rynku na poziomie 2,7%. Najlepsze do tej pory wyniki sprzedaży za drugi kwartał Chevrolet uzyskał w Austrii, Bośni, Chorwacji, Danii, Polsce, Słowenii i Turcji.Wg danych Samaru w pierwszym półroczu 2011 roku Chevrolet zanotował na polskim rynku sprzedaż na poziomie 3 716 sztuk. Jest to wzrost o 19,91% (617 sztuk) w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku (3 099 samochodów). Udział Chevroleta w rynku samochodów osobowych wynosi obecnie 2,46% i jest o 0,5% większy niż w pierwszych 6 miesiącach 2010 roku.
W czerwcu 2011 roku Chevrolet sprzedał w Europie 49 622 samochody, czyli o 5 118 więcej niż w czerwcu 2010, co stanowi wzrost o 11,5% i odnotował udział w rynku na poziomie 2,7%
źródło: Chevrolet
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nowa linia modelowa Chevroleta pozytywnie wpłynęła na pozycję marki w Europie
Podobne: Nowa linia modelowa Chevroleta pozytywnie wpłynęła na pozycję marki w Europie




Podobne galerie: Nowa linia modelowa Chevroleta pozytywnie wpłynęła na pozycję marki w Europie



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Chevrolet